Skocz do zawartości

[C++][Delphi] Testerzy silnika poszukiwani


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

@programista: jak najbardziej :)

@Yoda: no nie wiem, mam nadzieje ze jakas biblioteke graficzna czy silnik graficzny opanowales w podstawowym stopniu, bo do testow trzeba bedzie zrobic interface graficzny by bylo widac efekty fizyczne. Mam tez nadzieje ze znasz sdl bo potrzebuje tez testowania swiata 2d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yoda: no nie wiem, mam nadzieje ze jakas biblioteke graficzna czy silnik graficzny opanowales w podstawowym stopniu, bo do testow trzeba bedzie zrobic interface graficzny by bylo widac efekty fizyczne. Mam tez nadzieje ze znasz sdl bo potrzebuje tez testowania swiata 2d

W SDLu trochę sie bawiłem. Tak więc jeżeli ja, to najwyżej 2D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, no dobra, teraz tak pomyslalem ze to troche nie pewne jest. Prosze aby tych trzech testerow pokazalo lub opisalo swoje mozliwosci, co potrafia zrobic w danej bibliotece/silniku abym wiedzial jakie techdema Wam zlecic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok za godzinę coś napiszę ;)

EDIT:

No więc tak:

-Irrlicht- myślę, że dałbym radę napisać na nim grę w stylu Pacman3d itp. Od niego praktycznie zaczynałem pisanie gier i myślę, że to engine, który poznałem najbardziej dogłębnie :D Jednak wszystkie moje projekty na nim to zabawa światłami, formatami modeli itp.

- Ogre3d - zacząłem go używać zupełnie nie dawno i moje możliwości na tym silniku są bardzo ograniczone. Znam praktycznie tylko podstawy jego API ;)

- SDL- Piszę na nim od.... tygodnia :D Jednak wydaje mi się, że jest to bardzo prosta biblioteka. Zresztą to ona zmotywowała mnie do napisania własnego frameworka.

-DirectX- Zdecydowałem się na naukę direct-a i to z niego korzystam :) Myślę, że moją wiedzę z tej dzieciny można porównać do znajomości tutoriali z directx.friko.pl. Z resztą internet aż tonie w tutorialach :P

Samego C++ uczę się od 4 lat, a jako swojego IDE Używam VC express 2005.

EDIT2: zapomniałem jeszcze dodać, że wolałbym nie mieć do czynienia z macierzami. To jest rzecz, której nie pojmuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, bez macierzy bedzie troche topornie, wazne zebys mogl wykorzystac przynajmniej macier transformacji, zeby miec swobode rysowania poligonow/modeli. no dobrze, to powiedz ktorego z tych silnikow/bibliotek bys chcial uzyc? to tez dla mnie wazne, zebym mogl dostosowac sie do Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem Po prostu nie miałem jeszcze do czynienia z nimi w szkole Ale jakby coś to doczytam w internecie.
i nie będziesz miał program szkolny o ile się nie myle nie ma macieży(przynajmniej u mnie ;D).. coś slabo widze twoje 4 letnie doświadczenie w programowaniu... albo poprostu jesteś leniem ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie pokażę Wam małe tech-demko nowej wersji silnika:

LPM - poruszanie wahadła

https://gmclan.org/up1105_4_XeDI_TechDEMO.html

Podajcie ile macie fps (dodam ze nie silnik je zmniejsza a rysowanie bąbelków)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak bede musial zrezygnowac z efektu wypuklych babelkow - za duzo fpsow zjadaja :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam, po prostu zrób, że można je włączyć lub wyłączyć i już :P . Ja np. nie mam znowu jakiegoś świetnego kompa, a wynik chyba zły nie był aż tak bardzo. Na moim komputerze cudem jest, że mi Half-Life 2 w ogóle chodzi na minimalnych detalach :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...