Yoda Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Hm w sumie też bym mógł. Ale wielkich umiejętności i doświadczenia w C++ to ja nie mam. Liczyłbym na dobrą dokumentację i prostotę obsługi silnika E= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 @programista: jak najbardziej :) @Yoda: no nie wiem, mam nadzieje ze jakas biblioteke graficzna czy silnik graficzny opanowales w podstawowym stopniu, bo do testow trzeba bedzie zrobic interface graficzny by bylo widac efekty fizyczne. Mam tez nadzieje ze znasz sdl bo potrzebuje tez testowania swiata 2d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 @Yoda: no nie wiem, mam nadzieje ze jakas biblioteke graficzna czy silnik graficzny opanowales w podstawowym stopniu, bo do testow trzeba bedzie zrobic interface graficzny by bylo widac efekty fizyczne. Mam tez nadzieje ze znasz sdl bo potrzebuje tez testowania swiata 2d W SDLu trochę sie bawiłem. Tak więc jeżeli ja, to najwyżej 2D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 O dzięki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Hmm, no dobra, teraz tak pomyslalem ze to troche nie pewne jest. Prosze aby tych trzech testerow pokazalo lub opisalo swoje mozliwosci, co potrafia zrobic w danej bibliotece/silniku abym wiedzial jakie techdema Wam zlecic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Ok za godzinę coś napiszę ;) EDIT: No więc tak: -Irrlicht- myślę, że dałbym radę napisać na nim grę w stylu Pacman3d itp. Od niego praktycznie zaczynałem pisanie gier i myślę, że to engine, który poznałem najbardziej dogłębnie :D Jednak wszystkie moje projekty na nim to zabawa światłami, formatami modeli itp. - Ogre3d - zacząłem go używać zupełnie nie dawno i moje możliwości na tym silniku są bardzo ograniczone. Znam praktycznie tylko podstawy jego API ;) - SDL- Piszę na nim od.... tygodnia :D Jednak wydaje mi się, że jest to bardzo prosta biblioteka. Zresztą to ona zmotywowała mnie do napisania własnego frameworka. -DirectX- Zdecydowałem się na naukę direct-a i to z niego korzystam :) Myślę, że moją wiedzę z tej dzieciny można porównać do znajomości tutoriali z directx.friko.pl. Z resztą internet aż tonie w tutorialach :P Samego C++ uczę się od 4 lat, a jako swojego IDE Używam VC express 2005. EDIT2: zapomniałem jeszcze dodać, że wolałbym nie mieć do czynienia z macierzami. To jest rzecz, której nie pojmuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 hmm, bez macierzy bedzie troche topornie, wazne zebys mogl wykorzystac przynajmniej macier transformacji, zeby miec swobode rysowania poligonow/modeli. no dobrze, to powiedz ktorego z tych silnikow/bibliotek bys chcial uzyc? to tez dla mnie wazne, zebym mogl dostosowac sie do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Irrlicht. Ewentualnie coś własnego w DX ;) A macierze: no cóż może doczytam w necie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 EDIT2: zapomniałem jeszcze dodać, że wolałbym nie mieć do czynienia z macierzami. To jest rzecz, której nie pojmuję Jak dla mnie genialna uwaga, daje dużo do myślenia :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Bez macierzy w grafice 3D to ciężko będzie... Ps. Aktualnie piszę własny DLL, więc do sprawdzenia XenonA'a się nie piszę, chociaż jestem ciekaw jak to wygląda od strony C++owej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Dobra, ja rezygnuję. Wychodzi moje lenistwo i niska znajomość C++. Co innego w GM co innego C++ ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Bez macierzy w grafice 3D to ciężko będzie... Tak wiem :D Po prostu nie miałem jeszcze do czynienia z nimi w szkole :P Ale jakby coś to doczytam w internecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 nie miałem jeszcze do czynienia z nimi w szkole Ja też nie, korzystam z neta :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Dobra... nie krępuj się Psichix ;) Dawaj te macierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Tak wiem Po prostu nie miałem jeszcze do czynienia z nimi w szkole Ale jakby coś to doczytam w internecie. i nie będziesz miał program szkolny o ile się nie myle nie ma macieży(przynajmniej u mnie ;D).. coś slabo widze twoje 4 letnie doświadczenie w programowaniu... albo poprostu jesteś leniem ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Jestem leniem to fakt ;) A z macierzy już korzystałem :P Bo trzeba: chociażby przy pisaniu kamerek na irrlichta. Po prostu ich nie trawię, ale jak muszę to co poradzić :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Na razie pokażę Wam małe tech-demko nowej wersji silnika: LPM - poruszanie wahadła https://gmclan.org/up1105_4_XeDI_TechDEMO.html Podajcie ile macie fps (dodam ze nie silnik je zmniejsza a rysowanie bąbelków) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Na razie pokażę Wam małe tech-demko nowej wersji silnika: LPM - poruszanie wahadła https://gmclan.org/up1105_4_XeDI_TechDEMO.html Podajcie ile macie fps (dodam ze nie silnik je zmniejsza a rysowanie bąbelków) Najmniej - 26 Najwięcej - 28 Trzeba przyznać, że prezentuje się świetnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Cały czas 30 FPS Fajne to ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 18 FPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Na samym początku 15, a potem cały czas w granicach 22-24. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 fajna fizyka ;) fps od 18 do 21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Najpierw wahało między 29 a 30, a potem cały czas 30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 18 fps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pat93 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 10-14 fps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Cały czas 30. Zaczynam się bać o własną grę, patrząc na Wasze wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 A jednak bede musial zrezygnowac z efektu wypuklych babelkow - za duzo fpsow zjadaja :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 E tam, po prostu zrób, że można je włączyć lub wyłączyć i już :P . Ja np. nie mam znowu jakiegoś świetnego kompa, a wynik chyba zły nie był aż tak bardzo. Na moim komputerze cudem jest, że mi Half-Life 2 w ogóle chodzi na minimalnych detalach :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 A ja się załapię na testy? Błagam :P Poproszę SDK dla Delphi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się