OriPL Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 witam robie sobie grę i nie wiem jak zrobić żeby po stworzeniu obj_bullet wysyłał on do serwera swoja pozycje x i y grę robie na 39dll nie jestem w tym zbyt dobry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Poszukaj. Miałem kiedyś ten sam problem, pomogli mi. Zamiast zakładać nowy temat można użyć z tzw. szukajki, nie? EDIT: Ech... Już szukać też nie umieją... https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=6649&hl= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Poszukaj. Miałem kiedyś ten sam problem, pomogli mi. Zamiast zakładać nowy temat można użyć z tzw. szukajki, nie? EDIT: Ech... Już szukać też nie umieją... https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=6649&hl= ok... zrobilem an podstawie wypowiedzi tolmas'a gry wlaczam gre... twszystko jest ok ale jak zaczynam strzelac to w serwerze wyskakuje informacja: unkovn varible bullet. i nie wiem co zrobic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Nie rozpoznaje zmiennej 'bullet' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Nie rozpoznaje zmiennej 'bullet' xD tyle to tez wiem... ale dlaczego tak sie dzieje i co najwazniejsze... jak to naprawic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 dodać zmienną bullet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 moj kod wyglada tak: GML case 5: //Update position var bullet; bullet.x = readshort(); bullet.y = readshort(); bullet.direction = readshort(); bullet.speed = readshort(); clearbuffer(); writebyte(10); writebyte(value); writeshort(bullet.x); writeshort(bullet.y); writeshort(bullet.direction); writeshort(bullet.speed); with(obj_client) { sendmessage(tcp); } break; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 I zżerasz przez to łącze. Zamiast tworzenia przycisku u graczy wyślij pozycję X, Y oraz kierunek. Na serwerze odbierz te wiadomości i wyślij wszystkim graczom. Na kliencie przy odebraniu tej wiadomości stwórz objekt na danym X i Y i przypisz odpowiedni kierunek. Tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 lol, update'owac pozycje dla kazdego naboju xD. Przecez wysyla sie tylko miejsce w ktorym ma dany naboj powstac oraz jego kierunek i szybkosc (chyba ze jest zawsze stala) i tyle. Ew. Można jeszcze wyslac id gracza ktory ten naboj "stworzyl" żeby potem serwer wiedział kto nim strzelił i kto ew. zabil typa tym pociskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 ZARAZ NIE DAM RADy:/ wyskakuje mi ten blad i juz jestme az zly... napisze caly kod jaki mam awy powiedzcie co mam zle!! Bullet Event Create (Client): GML image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); move_towards_point(mouse_x,mouse_y,2); clearbuffer(); writebyte(5); writeshort(x); writeshort(y); writeshort(direction); writeshort(speed); sendmessage(global.clienttcp); obj_client Event STEP (Sever) : GML case 5: //Update position var bullet; bullet.x = readshort(); bullet.y = readshort(); bullet.direction = readshort(); bullet.speed = readshort(); clearbuffer(); writebyte(10); writebyte(value); writeshort(bullet.x); writeshort(bullet.y); writeshort(bullet.direction); writeshort(bullet.speed); with(obj_client) { sendmessage(tcp); } break; ControllerGame event STEP (Client): GML case 10: var bul; bul = instance_create(readshort(), readshort(), bullet); bul.direction = readshort; bul.speed = readshort(); break; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się