Skocz do zawartości

(za) programowanie ruchu


Rekomendowane odpowiedzi

Za pewne każdy z was kojarzy zabawki, samochodziki z klawiaturą na dachu, którym można było zaprogramować drogę.
Ten przykład działa na takiej samej zasadzie, za pomocą strzałek programujemy kolejne ruchy dla obiektu.

Przykład opiera się na przypisywaniu kolejno do list'y wydarzeń, ruchów playera
i poźniejszym wykonywaniu ich. =3
Proszę zwrócić uwagę na zdefiniowane stałe(gameseting > constants)

może i jest za banalny na wasze wygórowane gusty, ale mimo wszystko czekam na komentarze :)


screenws2.jpg

smi_file.gifprogramowanie_ruchu.gm6


Marek.S
2008 Gmclan.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, Marku - miałem dać dziś nieco podobny i zarazem nieco inny przykład, bardziej zaawansowany algorytm, ale widac mnie uprzedziles i chyba nie musze dawac swojego, bo chyba wiekszosci i tak wystarczy twoj, bo w koncu prosty, ale dobry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo kodowania? heh. właśnie mało tego kodu :P

to Ty nie wiesz ile jest kodowania przy jakimś programie.. Step dzielę sobie na sektory aby się nie pogubić :D

 

PsichiX, możesz wrzucić swój przykład, im więcej tym lepiej - więcej pomocy dla początkujących a przecież głownie o to chodzi w przykładach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...