MiChAl200 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Nie mogę zrobić jak objekt dotknie ściany to się zatrzyma ale jakby nie może się od niej oderwać. Nie wiem jak to zrobić bo zawsze mam z tym problem <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Kolizja ze ścianą: GML x = xprevious; y = yprevious; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 znowu się przylepił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 A jakie masz poruszanie? Na direction i speed czy x+=, y+=? Jeżeli to drugie możesz po prostu sprawdzać, czy w danym miejscu nie ma żadnego objektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Nie wiem czy dobrze cię rozumiem ale w evencie kolizji ze ścianą daj speed=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 albo funkcja place_free(x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 dalej nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Może podaj nam tutaj kod na poruszanie, pewnie coś namieszałeś, jak będziemy widzieć kod to będzie większę prawdopodobieństwo, iż uzyskasz oczekiwaną pomoc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 na poruszanie był zwykły klocek "ten z ośmioma strzałkami" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 aha, a ty chcesz zrobić takie chodzenie po ścianach czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 zaznacz solid scianie i nie zaznaczaj solid graczowi. w evencie kolizji ze sciana daj kod: GML speed=0 musi dzialac :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 ten z ośmioma strzałkam WTF? Mimo wszystko musi Ci działać ten kod od Nobody a jak nie to dokładnie podaj to co masz, bo nikt się ni będzie domyślał o całości kodu. fakt że jedziesz na lockach ale chociaż podaj, czy to jest bwidok platformowy i dokładnie co masz w tych klockach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 move_bounce ? Chociaż to niekoniecznie dobre... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 daj w klocku z 8 strzałkami swoje chodzenie a potem w obiekcie ściana zaznacz solid , a potem w obiekcie tego z ośioma strzałkami dajesz event kolizja ze ścianą i dajesz klocek i tam w klocki z 8 strzałkami dajesz to na środku i na dole speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 nic nie daje ale i tak już mi to niepotrzebne. hej.. a jak się zamyka temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 pod ostatnim postem masz zakładkę :opcje moderatora" czy jakoś tak i tam wybierasz zamknij temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi