Skocz do zawartości

Kaara

Użytkownicy
  • Postów

    167
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    Genesis

O mnie

  • Płeć
    Female

Osiągnięcia Kaara

Minor User

Minor User (4/13)

0

Reputacja

  1. Kaara

    Tura #46

    Może nie zadanie domowe ale dostałam coś w stylu: "przepisz wszystkie informacje o aktualnych klientach z archiwum do komputera" :) a co do tematu dawno w szkole nie byłam wiec muszę cos z pamięci od siebie wyciagnąc
  2. Kaara

    ArcMagi nadchodzi...

    Ja tam nawet nie zapytam, ale z tego co widze za tak dobrą produkcje nie będe zwlekać z kupnem.
  3. No właśnie już jako tak efekty robie dzieki niektórym użytkownikom i administratorom tego portalu, za wszytsko dziekuje lecz potrzebuje dalszej wskazówki do dalszej nauki. Może to przez moje roztargnienie i nieuwage ale nie wiem jak zrobić Strzelanie particlami tzn przyciskam jakiś tam przycisk na myszcze i Particle leci w jakąś tam strone. Za wszystko Dzieki Chopaki !
  4. Kaara

    Nazwa MMORPG

    Ciągi literek ktore podałam nie sa przetłumaczalne na żaden Język o ile sie dobrze orietuje.
  5. Dzieki Pablo za tak obszerne przedstawienie mi funkcji. Tego mi było trzeba. ;) Myślę że teraz najlepszą nauką dla mnie będzie popróbowanie wiedzy w praktyce, w GM'ie.
  6. Kaara

    Nazwa MMORPG

    Ralmaris? Lorhil? :mellow:
  7. musi działać sprawdzałam ;) image_angle = direction; direction = point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y)
  8. Uff no masz Racje Ranmus bez dokladnej wiedzy nie mam co sie zabierać za kodowanie, a czasu na naukę mam sporo bo urlop mam do 18 Października ;). Jeśli możecie zamieśccie jeszcze na tym kawałku strony troche swojej wiedzy bardzo mi sie przyda każda wasza zapisana linijka. :) Dziekuje za dotychczasowe odpowiedzi i pozdrawiam.
  9. Kaara

    ArcMagi nadchodzi...

    Ja myślę że to jest tak: TeeGree + dobry grafik + Rob W. = dobra giera w którą można sobie pograć nocami. Ładnie sie prezentują screeny ale ja również chciałabym to zobaczyć "w ruchu", no nic poczekam.
  10. No właśnie chciałabym sie nauczyć obsługiwać ten "system cząsteczek" ale nijak mi to wychodzi, na gmclanie o ile mi wiadomo nie ma artykułu na ten temat. Czytałam helpa w gm'ie ale czytając przez translator jakoś nie wpoiła mi sie wiedza, czy mógłby ktoś z was, dobrzy ludzie wytłumaczyć na czym to polega lub tez dać jakiś przykład?
  11. CREATE: move = true STEP (czy co tam masz na wykonywanie ruchu) if (move) { //poruszanie } Colision z pociskiem move = false alarm[0] = room_speed*ilosc sekund Alarm[0] move = true
  12. Alarmy alarmy i zmienne, to wszytsko np: CREATE: akcja0= true akcja1 = false alarm[0] = room_speed*ilosc sekund Step: if (akcja0) { //jakas akcja } else if (akcja1) { //nastepna akcja } Alarm0 akcja0 = false akcja1 = true alarm[1] = room_speed*ilosc sekund Alarm1 akcja0 = true akcja1 = false itp
  13. To juz chyba szybciej zrobisz to po prostu na spritach
  14. ! znaczy "nie" np. if (costam != 5) akcja //czyli jesli costam nie bedzie rowne 5 wykona sie akcja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...