LolikZabijaka Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 siema czy istnieje taka opcja w gmie aby "rysować jeden obiekt na drugim aby nie odłączał się od niego gdy 1 object jest w ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 GML instance_create Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 e a czy objeckt zrobiony będzie poruszał razem z oryginałem ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 w obiekcie zrobionym dajesz x=obiekt1.x; y=obiekt1.y; W STEP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 naturalnie, ze tak, objekt bedzie sie poruszal razem z ogyginalem (LOL musialem rozbudowac, sory za spam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Daj to w "End Step" .. dzięki temu nie będzie ci tak "ganiać" za drugim obiektem. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 sorry że odświeżam ale jak zrobić żeby po wejściu na obiekt ciężarówka obiekt hero mógł na niej jechać ?? i jeszcze jedno co zrobić żeby obiekt tworzył się w ściśle określonym miejscu drugiego obiektu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 GML draw_sprite(spr,img,x,y); draw_sprite(spr2,img,x,y); specjaliści za dwa grosze <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 nie draw sprite tylko żeby rysowało OBIEKT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 nie draw sprite tylko żeby rysowało OBIEKT eee? instance_create może? zamiast x i y dajesz to dokładne położenie, bo w sumie nie wiem co jest problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 no chodzi o to że jak obiekt hero wejdzie na obiekt cięzarówka i ciężarowka ruszy to żeby obiket hero z niej nie spadał tylko jechał razem z nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Eee... przykład GTA? Znajdź sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 nie gta 2 !!! chodzi o to żeby gość wszedł z ziemi na (nie do tylko na tył) ciężarówkę i żeby mógł z niej strzelać i chodzić po niej to samo co robi na ziemi tylko żeby jechał na ciężarówce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 to ustaw speed i direction taki jak ma ciężarówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 widzicie tego screena ??? i mam pytanko jeśli bohater stoi na ciężarówce i ona odjedzie to co zrobić aby nie spadał z niej podczas jazdy ?? bo instance create tworzy mi nowy obiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 możesz się pobawić pozycją z lengthdirami, i ustawić na niej herosa,do tego warunek, że może się poruszać, jeżeli odległość herosa od tego punktu nie jest większa od iluś tam i jechane ;) Albo zrób tak jak wcześniej napisałem, czyli speed i direction takie jak auta, najprościej, ale poruszać postacią za bardzo by się nie dało itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Na twoim miejscu zajrzalbym do jakiegos dobrego przykladu platformówki, ktore maja poruszajace sie 'klocki'(?). Wiesz te na ktore jak postac na nie wskoczy to sie poruszaja, a postac razem z nimi. Zobacz jak to tam jest zrobione. gl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 https://gmclan.org/up152_11_ruchoma_podloga.html Coś takiego Cię interesuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 dzięki Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi