M@ti002 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 witam. mam male pytanko odnosnie 3d w gm, a mianowicie: ile obiektow moze byc na ekranie naraz tak, by gra nie przycinala?? jakosc modeli... moze taka jak w mdk2, moze nieco gorsze (screen: http://gry.wp.pl/g/galerie/_scr/_m/253/253_2_3.jpg ) pytam sie glownie z czystej ciekawosci :P z gory thx ;) PS nie wiem czy dobry dzial ale to temat o wydajnosci gma wiec... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Polecam w GMie używać jak najmniej trójkątów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Zależy jak zoptymalizujesz kod, jakiego silnika użyjesz. :) Btw. MDK2 Rox! :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 no dobra ale gdyby np. zrobic cos a'la gta tylko z taka grafika to jak by to chodzilo?? :] EDIT: a dlaczego akurat trojkatow?? bo nie kapuje :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Bo trójkąty to składowe modelu. Wszystko co 3d składa się z trójkątów - nawet sprity to nic innego jak ułożone na prostokąt trójkaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Polecam: http://www.ultimate3d.net.tf/ A co do gry 3d a'la gta w gmie to zapomnij, no chyba że użyjesz ww. silnika to ujdzie. Na słabszych kompach Crimelife 2 działa jakby miała zaraz kompa zresetować xD. Ale na moim aktualnym kompie działa bardzo dobrze. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Polecam: http://www.ultimate3d.net.tf/ terz to polecam bezproblemu wyświetli ci 10000 tyś i więcej ale zależy to od możliwosci grafiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 1024 polygony to limit powyżej którego wszystko zależy już od ilości pamięci ram w komputerze. Tragicznie mało. 3D w GM to nadal ciekawostka niż prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się