Skocz do zawartości

SPARTAN


propaganja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

można zrobić. Tylko lipa że nie dokończyłem tych nowych spritów i jest takie pół na pół. ale no moge ogarnac jak bede w domu ta wersje ze starymi spritami i nowym naliczaniem punktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie chodziło o to żeby zaraz tripa na androida portować wiem że gier propy zawsze trzeba mieć mocne bebechy ale SPARTAN nie wymaga jakoś dużo i skoro mój stary komputer sobie z nim radził to raczej smartfony też powinny. Chodzi o to żeby więcej ludzi dowiedziało się że takie coś jak trip powstaje i tu chyba nie przeszkadza to że są to dwie różne gry bo nie ma takich graczy którzy grają tylko w gry RPG bez przesady, albo tylko w strzelanki, na pewno ktoś by się znalazł kto pograłby w obie gry, bardzo chętnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tym bardziej ze na kompie jest od lat za free, i że sama jakość hmm konkursowa. Jak to w ogóle ruszy i zadziała to będziemy myśleć :)

kaszan, spartan to byłaby raczej kiepska reklama tripa. Jeśli to pójdzie na android market nigdzie w kredits nie bedzie Arkadiusz Olszewski tylko zostawie bliżej nie okreslone propaganjitsu :) edit, któryś z rzędu; fajna reklamą tripa byłby (po paru poprawkach) stary trip. Po latach wykminilem jak naprawic blad przez ktory gry nie skonczylem, ale juz mi sie nie chce tego ogarniac wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to Gnysek z tym linuxem i MacOSX się do Ciebie za parę miesięcy zgłoszę :D (ale nie no znowu, podejrzewam że game maker studio by tak na bez przepitki i gruntownych zmian w kodzie tripa nie strawił)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypromowanie gry to wielki problem :P Jak nie opiszą jej na znanych portalach, to przepadnie w odmętach internetu. Jest bardzo, bardzo, baaaardzo dużo średnich i słabych gier. A te nowo dodane mają dużo wyświetleń. Znaczy to tyle, że dodasz grę, ona ma swoje wyświetlenia, ale już 3 godziny potem jest kolejne 5 nowych które zaczynają spychać Twoją w kategorii "nowo dodane". Po 1,5 dnia gra jest na drugiej stronie nowo wydanych gier, a nie miała czasu na nabicie wyświetleń by awansować wysoko w kategorii "popularne gry". I właśnie przepadła :P Tak jest np w warsztacie Steam, gdzie naprawdę dobre gry lecą w dół, bo słabe je tam wypychają swoją ilością. Jak pojawił się artykuł o srutku na blogu o rpg, to 100 pobrań poszło luzem.

 

Strona taka jak indie db też nie da Ci zbyt wiele czasu. News, lub akutalizacja gry (lepiej news bo jest ich znacznie mniej co daje możliwość wyświetleń nawet dwa dni) wypchnie Twoją grę do pierwszej setki, ale gdy tylko napłyną nowe aktualizacje i newsy gra leci na 3000 miejsce i z 56 miejsca i 200 wyświetleń robi się 3500 i Twoje wyświetlenia :P (A nawet samo 200 wyświetleń to troszkę mało)

 

Polecam stronkę: http://www.freewarefiles.com/ bo pobrania idą ciągle a nie tylko przy aktualizacji. Nie ma ich za wiele, ale jednak są. Może to troszkę dla tego, że moja gra jest w kategorii rzadziej aktualizowanych/tworzonych gier. Ogólnie gdy już zrobisz grę, to wpychaj ją wszędzie gdzie się da (jeśli Ci zależy na jakimś tam jej rozgłosie)

 

I co najważniejsze, nie można traktować swojej gry jako "jest tak dobra, że nie trzeba jej reklamować". Albo pisać maile od niechcenia. Ja napisałem do victorygames i okazało się, że zamieścli grę, ale z treścią mojego maila, gdzie nie starałem się opisać gry najlepiej jak umiem. Nie pamiętam co pisałem ale było coś w stylu "fajnie wyszło bo fajne cośtam" xD

 

Piszę to nie tylko w oparciu o srutka, ale ogólnie starałem się śledzić gry, które były dość dobre. Często utrzymywałem go dłużej na powierzchni, bo kombinowałem. Nie powiem, że te gry były super lepsze, ale miały na pewno znacznie większe grono odbiorców. Za to pojawia się zbugowany remake Mario, gdzie grając płakaliśmy z siostrzeńcem z tego, jak źle wszystko tam działa. I to wystarczyło, by wskoczyć na samą górę dzięki rozpoznawalności spychając dobre platformówki dalej.

 

Programowanie gry to prościzna w porównaniu z wybiciem jej :) Programować można ileś tam czasu, ale podczas promowania ważna jest data wydania. Jako świeżynka jest smaczniejsza niż 6 miesięcy czy 2 lata po wydaniu. A i portale nie chcą opisywać gry mającej rok, gdy mają tyle nowości.

 

Mówcie na mnie "Budowlaniec" bo nikt z Was nie stawia takich "ścian" tekstu jak ja :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypromowanie gry to wielki problem :P Jak nie opiszą jej na znanych portalach, to przepadnie w odmętach internetu. Jest bardzo, bardzo, baaaardzo dużo średnich i słabych gier. A te nowo dodane mają dużo wyświetleń. Znaczy to tyle, że dodasz grę, ona ma swoje wyświetlenia, ale już 3 godziny potem jest kolejne 5 nowych które zaczynają spychać Twoją w kategorii "nowo dodane". Po 1,5 dnia gra jest na drugiej stronie nowo wydanych gier, a nie miała czasu na nabicie wyświetleń by awansować wysoko w kategorii "popularne gry". I właśnie przepadła :P Tak jest np w warsztacie Steam, gdzie naprawdę dobre gry lecą w dół, bo słabe je tam wypychają swoją ilością. Jak pojawił się artykuł o srutku na blogu o rpg, to 100 pobrań poszło luzem.

 

Strona taka jak indie db też nie da Ci zbyt wiele czasu. News, lub akutalizacja gry (lepiej news bo jest ich znacznie mniej co daje możliwość wyświetleń nawet dwa dni) wypchnie Twoją grę do pierwszej setki, ale gdy tylko napłyną nowe aktualizacje i newsy gra leci na 3000 miejsce i z 56 miejsca i 200 wyświetleń robi się 3500 i Twoje wyświetlenia :P (A nawet samo 200 wyświetleń to troszkę mało)

 

Polecam stronkę: http://www.freewarefiles.com/ bo pobrania idą ciągle a nie tylko przy aktualizacji. Nie ma ich za wiele, ale jednak są. Może to troszkę dla tego, że moja gra jest w kategorii rzadziej aktualizowanych/tworzonych gier. Ogólnie gdy już zrobisz grę, to wpychaj ją wszędzie gdzie się da (jeśli Ci zależy na jakimś tam jej rozgłosie)

 

I co najważniejsze, nie można traktować swojej gry jako "jest tak dobra, że nie trzeba jej reklamować". Albo pisać maile od niechcenia. Ja napisałem do victorygames i okazało się, że zamieścli grę, ale z treścią mojego maila, gdzie nie starałem się opisać gry najlepiej jak umiem. Nie pamiętam co pisałem ale było coś w stylu "fajnie wyszło bo fajne cośtam" xD

 

Piszę to nie tylko w oparciu o srutka, ale ogólnie starałem się śledzić gry, które były dość dobre. Często utrzymywałem go dłużej na powierzchni, bo kombinowałem. Nie powiem, że te gry były super lepsze, ale miały na pewno znacznie większe grono odbiorców. Za to pojawia się zbugowany remake Mario, gdzie grając płakaliśmy z siostrzeńcem z tego, jak źle wszystko tam działa. I to wystarczyło, by wskoczyć na samą górę dzięki rozpoznawalności spychając dobre platformówki dalej.

 

Programowanie gry to prościzna w porównaniu z wybiciem jej :) Programować można ileś tam czasu, ale podczas promowania ważna jest data wydania. Jako świeżynka jest smaczniejsza niż 6 miesięcy czy 2 lata po wydaniu. A i portale nie chcą opisywać gry mającej rok, gdy mają tyle nowości.

 

Mówcie na mnie "Budowlaniec" bo nikt z Was nie stawia takich "ścian" tekstu jak ja :lol:

Za długie, nie chce mi się czytać, sorka :/

 

Ja mam eksport na wszystkie platformy jak na razie jakby coś (iOS, MacOSX, Windows 8, Android, Win Phone, Linux)

Ja też, ale nie mam ani linuxa, ani macOSx i nie mogę eksportować:/ właśnie da się to zrobić bez instalowania ich, np: jakoś z płyty? A i ja mam jeszcze win rt/win8 i tinzen - jestem lepszy gnysiu XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, dwie, pięć :D

 

1. Nie musicie cytować całej mojej wypowiedzi xD Jak już, to wystarczy cytat fragmentu. Po co przewijać 40 razy tak długi tekst :)

2. Na co w ogóle mówić, że ktoś nie przeczytał xD Ścian tekstu nie kieruję do jednej osoby, bo to "forum" (czyt. miejsce publicznych wystąpień)

3. Pisząc porządkuję sobie informacje na jakiś tam temat, więc przynajmniej jedna osoba zadowolona :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Co za problem wypromować? Co prawda ja się na tym nie znam i specjalnie nie próbowałem, ale to podstawa rynku gier i programów. Ale co do samego pomysłu z komercjalizowania tej gry nie jestem pewien :/

no tak, mój błąd, że się wypowiedziałem, jak tu sami znawcy w rozmowie biorą udział :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, mój błąd, że się wypowiedziałem, jak tu sami znawcy w rozmowie biorą udział :/

No i treaz mi przykroo :crying: (to nie sarkazm bo seryjnie mi przykro)

 

No to wracając to tematu.. Próba przeniesienia projektu z gm 8.1 do studio byłaby zapewne baaardzo bolesna. Niektóre rzeczy działają inaczej lub nie działają wcale, więc nie wystarczy zmienić nazw funkcji, ale czasem trzeba napisać jakiś fragment (wielki) od nowa :)

 

Ale można by rozesłać Spartana po różnych stronkach, przynajmniej jako reklamę dla strony twórcy :) Wiem, bo jak pierwszy raz włączyłem Spartana, to pomyślałem sobie "Matko! Jak daleko mi do takiego poziomu!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próba przeniesienia projektu z gm 8.1 do studio byłaby zapewne baaardzo bolesna. Niektóre rzeczy działają inaczej lub nie działają wcale, więc nie wystarczy zmienić nazw funkcji, ale czasem trzeba napisać jakiś fragment (wielki) od nowa :)

False.

W starszych wersjach tak było, ale na najnowszej nie ma większych problemów.

Np: game_save i load usnuli, ale tego nikt nie używał, są pojedyncze przypadki, gdzie coś usunęli lub zmienili nazwę, ale już kilka gier z gm 8.0 nawet przerzucałem i zajęło mi to max 5min.

@e: a i depth czasem się coś wali(teraz nie jest tak że jak masz 2 instancje o tym samym depth, to nowsza jest wyżej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np: game_save i load usnuli, ale tego nikt nie używał

ja używam, ale nie w spartanie :D największa zagwozdka bedzie podejrzewam wczytywanie plików ale w tamtej grze akurat można w sumie wczytać wszystko na raz i na to samo wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
ja używam, ale nie w spartanie :D największa zagwozdka bedzie podejrzewam wczytywanie plików ale w tamtej grze akurat można w sumie wczytać wszystko na raz i na to samo wyjdzie

 

W Almorze też było i w ciągu jednego dnia to naprawiłem. Wrzuciłem grafiki do gry, potem napisałem skrypt, który mi w zasobach zamieniał global.nazwa_zasobu na nową nazwę i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...