Skocz do zawartości

Zablokowane Mozliwe jest zeby się zepsuly kolizje w gm 6.1 pro?


Ra3l

Rekomendowane odpowiedzi

Tak solid ustawilem, speed =0 dalem, plus reset roomu.

 

Wiem że sama kolizja nic nie dziala..;/

 

Kiedyś w mojej grze działała (e"l"ka) w miare usprawnine nie działa, i nawet jak robier gre od postaw, byle jakie poruszanie itd. to i tak nie działa jak nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: nie ma różnicy jakim serialem zarejestrowałeś GM-a...

Po drugie: Dałeś precise collision checking w spricie ? Jak nie, to może źle ustawiłeś bounding boxa ? Albo dałeś jakąś maskę obiektowi, że ci z daleka kolizję wykrywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z maska i bez jest to samo, collision checking w spricie jest zaznaczone. jezeli nie ma i tak to smao jest. A z tym boding box to jest na automatic ://

 

Nie no teraz przetestowalem w innym poliku i kolzije są ok, ale w mojej grze już nie...;/

 

Co w kodzie/step/draw etc. może być nie tak, co wpływa na kolizje?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Dla Ciebie "Normalny" znaczy "Piracki" ? To ładnie...

Wyjąłeś mi to z ust...

 

Serial piracki to jak już ten nie normalny, aniżeli normalny.

 

Moim zdaniem normalny serial jest taki który został zakupiony?!

 

Ale koiniec off-topu, zaraz będę się zabierał za przepisywanie całej gry, po kolei, funkcja po funkcji i może dojdę do tego która funkcja działa na kolizje nie tak jak powinna...

myślicie że tak drogą "dedukcji da się to uczynić"?

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP:

  Cytat
Tak solid ustawilem, speed =0 dalem, plus reset roomu

Naucz się czytać!

 

Ty to lepiej zacznij zgłaszać własne posty, bo zgłaszasz temat, i sam robisz w nim spam, offtop i można to naciągać pod inne pkt. ...

Pomyśl co robisz ...

Beczo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak Wy ale ja np zaobserwowałem błędy w gm:

 

zrobiłem z czymś kolizje i szukałem długo błędu bo nie działało

wyłączałem i włączałem plik i nic

dopiero jak skopiowałem ten wadliwy obiekt

a tamten wywaliłem i poustawiałem wszystko jak do tamtego to działało

być może jakiś błąd się zakradł,sam nie wiem możesz spróbować tak jak opisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Ra3l napisał(a):
Tylko że ja kolizje mam w kodzie. a nie w klockach ;]

wiec jak zrobić to samo tylko że w kodzie?

 

to do mojego błędu co już pisałem to nie ma znaczenia po prostu przekopiuj ten obiekt a tamten wywal może to głupie ale ja miałem tak kilka razy a potem działało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  murdalow napisał(a):
nie wiem jak Wy ale ja np zaobserwowałem błędy w gm:

 

zrobiłem z czymś kolizje i szukałem długo błędu bo nie działało

wyłączałem i włączałem plik i nic

dopiero jak skopiowałem ten wadliwy obiekt

a tamten wywaliłem i poustawiałem wszystko jak do tamtego to działało

być może jakiś błąd się zakradł,sam nie wiem możesz spróbować tak jak opisałem

mi sie czasami cos pierd***i z kolizjami w spritach wczytanych z pliku. w spartanie to mozna zaobserwowac, nie ze nie działają, po prostu są cholernie nie dokładne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...