Ra3l Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 gdy w każdej grze proobuje zrobić kolizje, zawsze pojawia się yen sam błąd tz. ze albo w jezdzam w 2 obiekt albo nawet go nie tkne a kolizja juz jest :// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Lol, sama kolizja nic nie daje. Ustawiłeś solid, dałeś kod na zmniejszenie prędkosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Tak solid ustawilem, speed =0 dalem, plus reset roomu. Wiem że sama kolizja nic nie dziala..;/ Kiedyś w mojej grze działała (e"l"ka) w miare usprawnine nie działa, i nawet jak robier gre od postaw, byle jakie poruszanie itd. to i tak nie działa jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zakupione pr0, czy cr**k? Bo przy skracko***ej wersji, było u mnie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Normalny serial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 O_o, spróbuj przeinstalowac GMa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 próbowałem, w róznych miejscach itd;/ i nic:(((;/// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Po pierwsze: nie ma różnicy jakim serialem zarejestrowałeś GM-a... Po drugie: Dałeś precise collision checking w spricie ? Jak nie, to może źle ustawiłeś bounding boxa ? Albo dałeś jakąś maskę obiektowi, że ci z daleka kolizję wykrywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Z maska i bez jest to samo, collision checking w spricie jest zaznaczone. jezeli nie ma i tak to smao jest. A z tym boding box to jest na automatic :// Nie no teraz przetestowalem w innym poliku i kolzije są ok, ale w mojej grze już nie...;/ Co w kodzie/step/draw etc. może być nie tak, co wpływa na kolizje?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Daj źródło a nie -.- Niektórzy udzie mnie dobijają <_< PS: I nie chwal się, że masz cracka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 A kto powiedział że mam cracka?? powiedz mi gdzie to jest napisane??!! Źródło ?? przecież nie będę publikował kodu całej gry, bo do skończenia brakuje mi tylko naprawienie tej kolizji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 to wyslij jakikolwiek plik w ktorym nie dzialaja ci kolizje, nikt nie prosi o cala gre.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A kto powiedział że mam cracka?? powiedz mi gdzie to jest napisane??!! Z chęcią. Normalny serial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Dla Ciebie "Normalny" znaczy "Piracki" ? To ładnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SexyLemur Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Ach te nasze narodowe kompleksy^^'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Dla Ciebie "Normalny" znaczy "Piracki" ? To ładnie... Wyjąłeś mi to z ust... Serial piracki to jak już ten nie normalny, aniżeli normalny. Moim zdaniem normalny serial jest taki który został zakupiony?! Ale koiniec off-topu, zaraz będę się zabierał za przepisywanie całej gry, po kolei, funkcja po funkcji i może dojdę do tego która funkcja działa na kolizje nie tak jak powinna... myślicie że tak drogą "dedukcji da się to uczynić"? pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 wszystko sie da uczynic droga dedukcji. nawet dupe zrozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Mogą się zepsuć kolizje. Zależnie jak ustawisz, jeśli w kolizji jest precisely to ok, kolizje są git, ale musisz ustawić obiekty solid (np. mur) i nie-solid (np. piłka). To tyle, co powiem na ten temat ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 @UP: Tak solid ustawilem, speed =0 dalem, plus reset roomu Naucz się czytać! Ty to lepiej zacznij zgłaszać własne posty, bo zgłaszasz temat, i sam robisz w nim spam, offtop i można to naciągać pod inne pkt. ... Pomyśl co robisz ... Beczo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Już jestem bezradny... Ten jeden krok dzieli mnie od wydania gry i nie mogę...:( Już sam nie wiem co mam robić. Jakie precisely ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 to wyslij jakikolwiek plik w ktorym nie dzialaja ci kolizje, nikt nie prosi o cala gre.. ponawiam prośbę propy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Jakie precisely ?? O takie coś ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 nie wiem jak Wy ale ja np zaobserwowałem błędy w gm: zrobiłem z czymś kolizje i szukałem długo błędu bo nie działało wyłączałem i włączałem plik i nic dopiero jak skopiowałem ten wadliwy obiekt a tamten wywaliłem i poustawiałem wszystko jak do tamtego to działało być może jakiś błąd się zakradł,sam nie wiem możesz spróbować tak jak opisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Tylko że ja kolizje mam w kodzie. a nie w klockach ;] wiec jak zrobić to samo tylko że w kodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Tylko że ja kolizje mam w kodzie. a nie w klockach ;] wiec jak zrobić to samo tylko że w kodzie? to do mojego błędu co już pisałem to nie ma znaczenia po prostu przekopiuj ten obiekt a tamten wywal może to głupie ale ja miałem tak kilka razy a potem działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 @UP2: Dokumentacja ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 precisely nic nie dają... murdalow ale to nie było do Ciebie, tylko do TuxMan'a :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 nie wiem jak Wy ale ja np zaobserwowałem błędy w gm: zrobiłem z czymś kolizje i szukałem długo błędu bo nie działało wyłączałem i włączałem plik i nic dopiero jak skopiowałem ten wadliwy obiekt a tamten wywaliłem i poustawiałem wszystko jak do tamtego to działało być może jakiś błąd się zakradł,sam nie wiem możesz spróbować tak jak opisałem mi sie czasami cos pierd***i z kolizjami w spritach wczytanych z pliku. w spartanie to mozna zaobserwowac, nie ze nie działają, po prostu są cholernie nie dokładne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 No moje sprity jak by nie było też są z pliku...;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 to odstaw szopke z get_mask_from_sprite bodajże powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi