Snake Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 No tak, znowu mi się nudziło więc postanowiłem napisać DLL-a w którym znajdują się funkcje - które IMO brakują w GM-ie (GM6 - tylko na tym testowałem) :) Wersja 2 here ------------------------------------------------------------------ Info z poprzedniej wersji 1.5 Funkcje: Rejestr: registry_delete_key - Kasuje klucz i wszystkie jego wartości z rejestru. registry_delete_key_value - Kasuje podana wartość klucza z rejestru. registry_find_key_first & registry_find_key_next - Szuka podkluczy w kluczu ( Dzięki Markowi.S ) registry_find_key_value_first & registry_find_key_value_next - Szuka wartości w kluczu ( Dzięki Markowi.S ) Schowek:save_bmp_from_clipboard - jeśli w schowku znajduje się obrazek - zapisuje zawartość schowka do pliku bmpOkna itp.:show_message_box - Pokazuje Message Box z wczesniej ustawionymi opcjami przez show_message_box_options show_message_box_options - Ustawia opcje dla wyświetlania MessageBoxa window_find - Szuka okna poprzez podana nazwe klasy i/lub okna i zwraca jego uchwyt. window_find_ex - Szuka potomnego okna poprzez podana nazwę klasy i/lub nazwę okna w podanym oknie i zwraca jego uchwyt. Liczby:real_to_hex - Konwertuje liczbę na HEX o podanej minimalnej długości stringa hex_to_real - działanie odwrotne do powyższego :D Pliki:file_get_version - Sprawdza czy w pliku jest informacja o wersji (Version Info), w plikach exe, dll itp. file_read_version_info - Wyczytuje wybrane informacje o wersji pliku (Version info), w plikach exe, dll itp. Procesy:process_find_first & process_find_next - Szuka procesów ( Dzięki Moldisowi ) process_close - Zamyka proces ( po nazwie ) process_close_by_id - Zamyka proces poprzez podany ID. ( Dzięki Shyliosowi ) process_exists - Sprawdza czy dany proces jest uruchomiony ( Dzięki Markowi.S ) process_id_current - Pobiera Process ID procesu, który został właśnie wyszukany przez funkcje process_find_first/next. process_id_from_name - Szuka ID procesu (PID) poprzez nazwę. process_id_from_window_handle - Szuka ID procesu (PID) poprzez uchwyt okna process_read_byte / short / long / double - Odczytuje zmienna typu (...) z pamięci procesu. ( Dzięki Pieterowi ) process_read_string - Odczytuje stringa z pamięci procesu ( Dzięki Pieterowi ) process_write_byte / short / long / double - Zapisuje zmienna typu (...) do pamięci procesu. process_write_string - Zapisuje stringa do pamięci procesu process_write_nstring - Zapisuje stringa do pamięci procesu razem z terminatorem na końcu ( dodaje zerowy bajt ) ( Dzięki Pieterowi ) process_protection - Ustawia dostęp do podanego regionu pamięci wybranego procesu. ( Dzięki Pieterowi ) xtend_set_debug_privilege - Po wywołaniu tej funkcji Xtend ma prawa dostępu do każdego procesu Jak używać i więcej info w skryptach :) Download v1.5: http://www.gmclan.org/up541_4_Xtend15.html ( DLL + Example w GM6 ) A tu przykład autorstwa Pietera, pokazujący jak stworzyć bota do gier ( z Xtend.dll ): https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=12366 Można w nim zobaczyć, jak za pomocą Xtenda można odczytać i zapisać dane do innego procesu ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Nieźle :) Najlepsze to Real > Hex i na odwrót. Bardzo przydatne przy większych projektach online :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Update. Nowe funkcje: registry_find_key_first & registry_find_key_next - Szuka podkluczy w kluczu ( Dzięki Markowi.S ) registry_find_key_value_first & registry_find_key_value_next - Szuka wartości w kluczu ( Dzięki Markowi.S ) process_find_first & process_find_next - Szuka procesów ( Dzięki Moldisowi ) process_close - Zamyka proces ( po nazwie ) [ po kij to ? xD ] Poprawki: - show_message_box teraz poprawnie wyświetla wiadomości z np. polskimi znakami. ( Dzięki Markowi.S ) - file_read_version_info teraz odczytuje każdy plik z informacjami o wersji. No i zrobiłem przykład na szybko: https://gmclan.org/up541_4_Xtend12.html ( DLL + Example w GM6 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 i to się nazywa kawał dobrej roboty :D super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Heh... ;x Kawał dobrej roboty, ja nie skorzystam, ale inni... ;) BTW. Napisałem DLL'a i okazało się, że największy problem mam z użyciem go w GMie... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Mam propozycje... Dodaj ReadProcessMemory i WriteProcessMemory ^^ Będziemy mogli tworzyć swoje czity do gier w GMie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 WriteProcessMemory jest ( alias process_write_string/byte/short/long/double ) w nowej wersji którą mam na dysku ( i w moim uploaderze, tylko że nie ma opisu funkcji ). Zaraz dodam ReadProcessMemory :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 ciekawie się zapowiada :D a pamiętasz o proces_exists? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 O, dobrze że przypomniałeś ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Jak tylko dasz nową wersje zrobię jakiś przykład czita do na przykład Tibii albo innej gry ;] taki trainerek :D na twoim dllu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 @Pieter: To akurat przetestujesz mi nowe funkcje :) "ReadProcessMemory" zrobiłem na szybko bo nie mam czasu, więc jeśli będą jakieś błędy to się nie zdziwię ( nie testowałem w GM-ie ) ;D Nowe funkcje: window_find - Szuka okna poprzez podana nazwe klasy i/lub okna i zwraca jego uchwyt. window_find_ex - Szuka potomnego okna poprzez podana nazwę klasy i/lub nazwę okna w podanym oknie i zwraca jego uchwyt. process_close_by_id - Zamyka proces poprzez podany ID. process_exists - Sprawdza czy dany proces jest uruchomiony process_id_current - Pobiera Process ID procesu, który został właśnie wyszukany przez funkcje process_find_first/next. process_id_from_name - Szuka ID procesu (PID) poprzez nazwę. process_id_from_window_handle - Szuka ID procesu (PID) poprzez uchwyt okna process_read_byte / short / long / double - Odczytuje zmienna typu (...) z pamięci procesu. process_read_string - Odczytuje stringa z pamięci procesu process_write_byte / short / long / double - Zapisuje zmienna typu (...) do pamięci procesu. process_write_string - Zapisuje stringa do pamięci procesu Mam nadzieję że nic nie pominąłem/pomyliłem :) Download: https://gmclan.org/up541_4_Xtend.html ( przykład nie pokazuje jak można użyć nowych funkcji ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 process_read_string nie zwraca string tylko real x_X popraw to jak najszybciej :P ups.. mój błąd :D nie zobaczyłem 1 argumentu :S GML /* ---- Xtend DLL by Snake ---- process_read_string( ID Procesu, Adres, ilosc znakow ) - Odczytuje zmienna typu string z pamieci procesu. argument0: (real) ID procesu. argument1: (real) Adres, z ktorego zostanie odczytana wartosc argument2: (real) ilosc znakow do odczytania Zwraca: (string) odczytany z pamieci. "" ( pusty string ) jesli nie udalo sie odczytac. */ return external_call( global._xtend_processreadstring, argument0, argument1 ); powinno wyglądać tak: GML /* ---- Xtend DLL by Snake ---- process_read_string( ID Procesu, Adres, ilosc znakow ) - Odczytuje zmienna typu string z pamieci procesu. argument0: (real) ID procesu. argument1: (real) Adres, z ktorego zostanie odczytana wartosc argument2: (real) ilosc znakow do odczytania Zwraca: (string) odczytany z pamieci. "" ( pusty string ) jesli nie udalo sie odczytac. */ return external_call( global._xtend_processreadstring, argument0, argument1, argument2 ); może i tu był błąd... ale nadal zwraca tylko real ;/ Jak byś chciał poprawnie działającą funkcje odczytywania stringa z procesu to pisz na priv =P EDIT: Gorąca prośba do Ciebie Snake: Dodaj VirtualProtectEx do swojego dll'a. Potrzebuje go hardo :] byle szybko bo się rozkręcam ;d i zaraz cavebota do expienia w tibii napisze w gm lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Poprawiłem: https://gmclan.org/up541_4_Xtend13a.html Właśnie też znalazłem błąd w tym skrypcie, i jeszcze w DLL-u był "Access Violation" =P VirtualProtectEx ? Zobaczymy :) EDIT: Ta funkcja nie zwracała real tylko po prostu nic :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ok ;] dodaj jeszcze VirtualProtectEx i będę uber happy ^^ Edit: na to samo wychodzi ;p bo gm nic zwraca jako real ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Pieter, jak zrobisz przykład to wyjdzie wysyp nowych czitów i trainerów do Tibi. A może ktoś pokusi się o zrobienie bota do Almory? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Trzeba coś zadziałać :P a czity w GM hmm... To tylko podnieta dla newbie którzy nie znają innych języków programowania :P SNAKE: potrzebuje żebyś do process_write_string dodał tak zwany null terminator... bo ta funkcja tylko nadpisuje pare liter i resztę zostawia. Żeby nadpisać wszystko muszę w GML pisać GML process_write_string(processID,adres,text); process_write_byte(processID,adres+string_length(text),$00); a twoje process_write_string powinno samo dodawać ten ostatni "bit" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A nie można GML process_write_string(processID,adres,text + chr( 0 ) );? Bo nie każdy może chcieć zapisywać null-terminated stringi :P Zmień w process_write_string: GML return external_call( global._xtend_processwritestring, argument0, argument1, argument2 + chr( 0 ) ); :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 niestety chr(0) nie działa ;p testowałem... no nic ;P trzeba będzie po prostu zrobić nowy skrypt o nazwie process_write_stringNULL czy coś takiego :P i on wywoła obie funkcje z dlla ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 No to mały update: Nowe funkcje: process_write_nstring - zapisuje stringi razem z nullem process_protection (VirtualProtectEx) - Ustawia dostęp do podanego regionu pamięci wybranego procesu. download: https://gmclan.org/up541_4_Xtend14.html EDIT: A tu "Nieoficjalne" example, pokazujące jak można użyć Xtenda ;D ( Publikowałem je wcześniej ) https://gmclan.org/up541_4_XtendExamples.html Przykład "ASM" pokazuje jak można użyć funkcje zapisujące do pamięci, żeby zmodyfikować kod aplikacji z poziomu asemblera. A przykład "close" pokazuje jak można zamknąć proces poprzez wyszukanie jego okna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Update: Dodałem jedną funkcję - xtend_set_debug_privilege. Po wywołaniu jej Xtend ma prawo dostępu do każdego procesu. Download (v1.5): http://www.gmclan.org/up541_4_Xtend15.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Nowa wersja, oznaczona numerkiem 2 ! >:D Wprawdzie teraz bibliotekę pisałem głównie z myślą o manipulowaniu innymi programami, jednak w bibliotece można nadal znaleźć parę innych przydatnych funkcji. Dla uzyskania większej wydajności zmieniłem sposób jakim manipulowało się procesami w poprzednich wersjach - teraz trzeba je otwierać (wtedy przy wywołaniu jakiejkolwiek funkcji process_* podany proces był otwierany i zamykany w bibliotece). Dzięki wykorzystaniu GMAPI listowanie procesów, kluczy z rejestru itd. również wygląda inaczej niż wtedy - teraz mogłem użyć znacznie wydajniejszej metody wyliczania - do podanej ds_listy dodawane są odpowiednie wartości, tak więc nie trzeba już pisać pętli z funkcjami *find_first i *find_next ;D W pliku gm6 zdefiniowanych jest wiele stałych z WinAPI przydatnych przy np. wysyłaniu komunikatów czy zmiany stylu okna. A, i nie trzeba już wywoływać funkcji "xtend_set_debug_privilege", uprawnienia są dodawane przy inicjalizacji. Jako że Delphi ssie, Xtenda również przepisałem do C++, dzięki czemu DLL nieco mniej waży ;p Opisy funkcji znajdziecie w skryptach (niestety, tym razem w j. angielskim). Nowa lista funkcji: xtend_init / xtend_free - Inicjalizacja / zwalnianie biblioteki system_get_color - Pobiera kolor danego elementu schematu kolorów ustawionego w Windowsie system_get_memory_total / system_get_memory_available / system_get_memory_usage- Zwraca ilość pamięci (całkowita, użyta, wolna) system_get_cpucount - Zwraca ilość procesorów (lub rdzeni) system_is_runasadmin - Sprawdza czy gra została uruchomiona jako administrator system_is_x64 - Sprawdza czy OS jest 64-bitowy system_get_cpuclock / system_get_cpuclock_ex - Zwraca częstotliwość cyklu zegarowego procka system_get_cpuname - Zwraca nazwę procka convert_single_inttohex / convert_single_hextoint - Konwertuje podaną liczbę na hex i odwrotnie convert_batch_inttohex / convert_batch_hextoint - Konwertuje listę liczb na listę "hexów" i odwrotnie render_control_button / render_control_checkbox - Renderuje windowsowego buttona / checkboxa do sprite'a screen_capture - Przechwytuje podany obszar ekranu i dodaje go jako sprite screen_get_pixel - Pobiera kolor danego piksela z ekranu app_oneinstance_init / app_oneinstance_free - Zabezpieczenie przed uruchomieniem gry gdy ta jest już uruchomiona. clipboard_has_bitmap / clipboard_get_bitmap - Przechwytywanie mapy bitowej ze schowka show_messagebox - Message box window_get_process - Pobiera ID procesu który utworzył podane okno window_get_desktop - Pobiera uchwyt okna pulpitu window_get_active - Pobiera uchwyt aktywnego okna window_get_focused - Pobiera uchwyt okna na którym skupiony jest system (fokus) window_get_parent - Pobiera uchwyt rodzica danego okna window_get_top - Pobiera uchwyt okna które jest na wierzchu window_get_first / window_get_last / window_get_next / window_get_previous - Pobiera uchwyt okna zależnego od kolejności Z danego okna window_find / window_find_ex - Szuka uchwytu okna window_atpoint - Pobiera uchwyt okna na podanej pozycji window_set_focus - Skupia system na danym oknie (daje fokus) window_set_parent - Zmienia rodzica danego okna window_set_position_ex - Zmienia pozycje danego okna window_set_size_ex - Zmienia rozmiar danego okna window_get_x_ex / window_get_y_ex - Pobiera pozycje danego okna window_get_width_ex / window_get_height_ex - Pobiera rozmiar danego okna window_set_text - Zmienia tytuł danego okna window_get_text - Zwraca tytuł danego okna window_get_classname - Zwraca nazwę klasy danego okna window_set_visible_ex - Zmienia widoczność danego okna window_get_visible_ex - Sprawdza widoczność danego okna window_set_enabled - Włącza/wyłącza dane okno window_get_enabled - Sprawdza czy dane okna jest włączone window_close - Zamyka podane okno window_bringtotop - Wyciąga podane okno na wierzch window_restore - Przywraca okno window_maximize - Maksymalizuje okno window_is_maximized - Sprawdza czy dane okno jest zmaksymalizowane window_minimize - Minimalizuje podane okno window_is_minimized - Sprawdza czy dane okno jest zminimalizowane window_set_topmost - Ustawia właściwość "zawsze na wierzchu" dla danego okna window_is_topmost - Sprawdza czy podane okno ma właściwość "zawsze na wierzchu" window_exists - Sprawdza czy podany uchwyt okna jest prawidłowy window_is_child - Sprawdza czy podane okno jest oknem potomnym danego okna window_enumerate_all - Listuje wszystkie okna window_enumerate_process - Listuje wszystkie okna utworzone przez podany proces window_set_opacity / window_set_transparentcolor / window_removetransparency - Zmiana przezroczystości okna window_set_style - Zmienia styl okna window_set_exstyle - Zmienia styl rozszerzony okna window_set_classstyle - Zmienia styl danej klasy okna window_get_style - Pobiera maskę stylów danego okna window_get_exstyle - Pobiera maskę stylów rozszerzonych danego okna window_get_classstyle - Pobiera maskę stylów danej klasy okna window_refresh - Odświeża dane okno window_sendmessage / window_postmessage - Wysyła komunikat do danego okna (SendMessage/PostMessage z WinAPI) window_screentowindow_x / window_screentowindow_y - Konwertuje pozycję ekranową na pozycję zależną do danego okna window_windowtoscreen_x / window_windowtoscreen_y - Działanie odwrotne do powyższego window_screentoclient_x / window_screentoclient_y - Konwertuje pozycję ekranową na pozycję zależną do obszaru klienta danego okna window_clienttoscreen_x / window_clienttoscreen_y - Działanie odwrotne do powyższego process_enumerate_processes - Listuje procesy process_enumerate_pages - Listuje strony pamięci danego procesu process_enumerate_modules - Listuje moduły załadowane przez dany proces process_enumerate_heapblocks - Listuje bloki stert danego procesu process_create - Uruchamia podana aplikacje (i zwraca uchwyt do utworzonego procesu) process_open - Otwiera podany proces process_close - Zamyka uchwyt procesu process_suspend / process_resume - Wstrzymuje / wznawia proces process_terminate - Zamyka proces process_read_byte / process_read_ubyte / process_read_short / process_read_ushort / process_read_long / process_read_ulong / process_read_float / process_read_double - Odczytuje zmienną (wybranego typu) z pamięci danego procesu process_read_string - Odczytuje stringa z pamięci danego procesu process_read_array - Masowo odczytuje zmienne danego typu z pamięci danego procesu do ds_listy process_write_byte / process_write_ubyte / process_write_short / process_write_ushort / process_write_long / process_write_ulong / process_write_float / process_write_double - Zapisuje zmienną (wybranego typu) do pamięci danego procesu process_write_string - Odczytuje stringa do pamięci danego procesu process_write_array - Masowo zapisuje zmienne danego typu do pamięci danego procesu z ds_listy process_find_id - Szuka ID procesu o podanej nazwie process_get_name - Zwraca nazwę procesu o podanym ID process_get_path - Zwraca ścieżkę do aplikacji danego procesu process_set_pageaccess - Zmienia flagi dostępu do danego regionu pamięci danego procesu process_set_affinity - Zmienia maskę koligacji (affinity mask) danego procesu process_get_affinity - Pobiera maskę koligacji (affinity mask) danego procesu process_set_priority - Zmienia priorytet danego procesu process_get_priority - Zwraca priorytet danego procesu process_get_current - Zwraca pseudo-uchwyt który identyfikuje aktualny proces process_get_currentid - Zwraca ID aktualnego procesu process_cpuusage_init / process_cpuusage_get / process_cpuusage_free - Mierzy użycie procesora przez dany proces process_get_memoryusage - Zwraca użycie pamięci przez dany proces registry_read_integer / registry_read_integer_ext - Odczytuje wartość typu DWORD z rejestru registry_read_multistring / registry_read_multistring_ext - Odczytuje wartość ciągu wielokrotnego z rejestru registry_read_expandingstring / registry_read_expandingstring_ext - Odczytuje wartość ciągu rozwijalnego z rejestru registry_write_integer / registry_write_integer_ext - Zapisuje wartość typu DWORD do rejestru registry_write_multistring / registry_write_multistring_ext - Zapisuje wartość ciągu wielokrotnego do rejestru registry_write_expandingstring / registry_write_expandingstring_ext - Zapisuje wartość ciągu rozwijalnego do rejestru registry_delete_key / registry_delete_key_value - Kasuje klucz / wartość klucza z rejestru registry_enumerate_subkeys - Listuje podklucze registry_enumerate_values - Listuje wartości klucza Bilioteka w wersji 2.1 i przykład: http://www.gmclan.org/up541_4_Xtend21.html Screeny z przykładu, ażeby was zachęcić do pobrania: 1 2 3 ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 window_minimize - Minimalizuje podane okno AWSUM : DDDDDDDD screen_get_pixel - Pobiera kolor danego piksela z ekranu AWSUMAWSUM : DDDDDDDD Nie no super. Dzieki Snake : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Świetny DLL! Przydatne funkcje, możliwe że go użyję, ale może dodasz takie coś: Wyświetlanie filmiku w wybranym polu w viewie, rozumiesz? Dodasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 ale może dodasz takie coś: Wyświetlanie filmiku w wybranym polu w viewie hyhyhy xD hmm, ciekawe czy nie będzie się to kłócić z ogólnymi założeniami funkcji biblioteki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 sorry że odświeżam ale chciałbym się spytać, czy dla gm8 będzie tez wersja? bo niestety pod ósemką mi nie działa. bardzo przydatny dll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Będzie, ale zaktualizuję to dopiero gdzieś za miesiąc, jak wydam nową wersję GMAPI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 szkoda, bo by mi sie przydał teraz. ale jak trzeba czekać to trzeba. Odwalasz kawał dobrej roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mała poprawka: https://gmclan.org/up541_4_Xtend20_fixed.html - poprawiłem opisy niektórych funkcji (wprowadzały w błąd np. złą kolejnością argumentów :F) i informacje o wersji pliku DLL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Aktualizacja - teraz DLL jest kompatybilny z GM8. Download: http://www.gmclan.org/up541_4_Xtend21.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 xtend rox. teraz tylko czekać na updaty PsichiXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się