Skocz do zawartości

Zablokowane Zabezpieczenie przed dekopilacją


Dawidds

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Problem polega na tym, że GM używa sum kontrolnych i jak cokolwiek przerobimy Hexedytorem to przestanie się po prostu odpalać... a wystarczyło by pewnie zmienić ze bity z zapisaną wersją gm i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPRAWDZIĆ CZY SĄ ZAINSTALOWANE DEKOMPILATORY!
Nie no, pojechałeś '-.-

 

To miałoby działać tak, ze, jeśli gra wykryje dekompilator to się nie uruchomi? W czasie dekompialcji gra nie jest uruchamiana. Pozatym - jeśli gra miałaby za każdym swoim włączeniem przeszukiwać wszystkie dyski twarde, aby sprawdzić, czy nie ma tam dekompilatora. A i tak wystarczyłoby przed włączeiem gry wsadzić ją choćby do zabezpeiczonego hasłem ZIP'a - a po włączeniu gry (co by trocę trwało...) rozpakować.

 

Edit: Doładnie, zawsze da się rozkodować grę. Ale tu chodzi o lamera, który dostał dekompilator i podaje, że ta gra jest jego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uznaj to za spotęgowanie Twego zdania ironicznego ;]

 

Okej , niech bedzie , ironia ironii i ciul :P

 

A do tematu , osobiscie nie widze robienia jakis super zabezpieczen do gier gmowych , kazdy wie ze nie zrobi sie tu jakies duzej gry czy cos . Oczywiscie jesli chodzi o male komercyjne gry to rozumiem z jednej strony obawy z drugiej jednak nie za bardzo. Bo przeciez mamy sądy , i jak ktos "ukradnie" nasza gre i zacznie sprzedawac to raczej racja bedzie po naszej stronie.

 

Nie wiem czy TeeGee sie tym martwil czy nie , i czy ma zabezpieczenia ale mysle ze chyba jednak nie , bo dopiero na gmclanie o decompilatorach jest od niedawna glosno , a jednak nie robi zamieszania , i tak sie mu gra sprzedaje i tak ma zysk. Wiekszosc tu gier niektorzy nawet sie boja odpalac , co dopiero dekompilowac . Mowie tu o grach 1-2 gwiazdkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie do tego tematu:

 

1. nie dekompiluje poważnych projektów bo za bardzo szanuje autorów

2. co mi po kodzie,grafice,muzyce(nie mam czasu na rozkminianie kodu,wole szybciej swój napisać,co mi po grafice)

3.nie dam rady zdekompilować projektu o m/w wadze 5 mb,bo mam za słaby sprzęt

4. szkoda na to czasu i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Rzeźnia normalnie, mózg na ścianie i krew na suficie!

Najlepiej napisać jakiś launcher (np w C++ ;D) i po skompilowaniu EXE'ka GM'a zakodować plik własnym sposobem a przy uruchamianiu lanchera odkodowałoby automatycznie ;p

To podczas uruchomienia przez launchera odkodowanego pliku exe wystarczyłoby go skopiować i wrzucić do dekompilatora :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...