Dawidds Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Szukałem trochę na internecie. Znalazłęm kilka programów - np. EXECryptor. Niestety, jakoś jego obsługa mi nie wychodzi :P Wywala Error: no valid a file. Jak wy zabezpieczacie się przed dekompilacją...? PS: W sumie to mi to niepotrzebne, ale tak z ciekawości :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ja tam nawet nie wiem jak obsługiwać dekompiler :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ja tam nawet nie wiem jak obsługiwać dekompilerŁał... A widziałęś kiedyś dekopiler do GM'a a oczy...? Tam nie ma nic do rozumienia '-.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Łał... A widziałęś kiedyś dekopiler do GM'a a oczy...? Tak, pobrałem z neta Google nie gryzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Tak, pobrałem z neta Google nie gryzieTo może masz innego...? Prędzej myśle, że po postu ściągnąłęś dekompiler do jakiegoś Java, Flash ewentualnie po prostu program do oglądania zasobów :P Nie będę go upubliczniał ale podpowiem. Mój jest w Javie (*.jar). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Nie będę go upubliczniał ale podpowiem. Mój jest w Javie (*.jar). Mój też i zaraz uruchomię bo do tego trzeba specjalnego programu a jego nazwa to... nie powiem bo to raczej nie jest zgodne z regulaminem. :) EDIT: I tak nie działa, nie bójcie się o wasze gry xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Żadne packery nie będą działać, bo aplikacje w GM wyczytują zasoby od pewnego offseta w "sobie" (0010496Ah w GM6; 0022E491h w GM7), tak więc zaszyfrowanie aplikacji packerem skończyło by się przemieszczeniem/zmienieniem tych bajtów (zasobów). I wtedy GM wywali błąd próbując odczytać dane - "Not a valid game maker file" lub "File seems corrupted". Musielibyście zmienić pointer do tego adresu na taki, który wskazywałby nowy adres (po zaszyfrowaniu pliku) tych dodatkowych danych w aplikacji. EDIT: Eee... EXECryptor, UPX, ASPack, Asprotect, Softwrap... - to packery. Packer - kompresor plików wykonywalnych (aplikacji). Pointer - wskaźnik. Wskazuje offset w pliku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Snake możesz jaśniej? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 O, jest sposób na zabezpieczenie aplikacji :) Tylko wymagany jest GM6. Po stworzeniu pliku wykonywalnego w GM6 przekonwertować grę tym (Vista converter). Wtedy dekompilator przy próbie dekompilacji wywali błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Im chodzi o to, że takim PE Explorer można ich kod zamienić na assembler Robiłem takie rzeczy ;] Zaraz spróbuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Im chodzi o to, że takim PE Explorer można ich kod zamienić na assembler Robiłem takie rzeczy ;] Ja myślałem że chodzi im o dekompilator do GMa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Im chyba chodziło, aby dekompilować gry na kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Im chyba chodziło, aby dekompilować gry na kod No. Przy pomocy dekompilatora do GMa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 PE Explorer dobrze robi, (bez skojarzeń) robiłem Decompilację, m.in.. dowiedziałem się, że GM był robiony w Delphi 6 i GM zawsze ma błąd w swoim kodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Mój też i zaraz uruchomię bo do tego trzeba specjalnego programu a jego nazwa to... nie powiem bo to raczej nie jest zgodne z regulaminem. :) Java? T_T EDIT: I tak nie działa, nie bójcie się o wasze gry xD Cała procedura sprowadza się do kliknięcia "Load" i "Process". Ale jak widzę, niektórych script kiddies to przerasta. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 PE Explorer dobrze robi, (bez skojarzeń) robiłem Decompilację, m.in.. dowiedziałem się, że GM był robiony w Delphi 6 i GM zawsze ma błąd w swoim kodzie A ten, jak mu tam, dekompilator wywala od razu plik z projektem :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 I bawi was takie psucie sobie zabawy ? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 I bawi was takie psucie sobie zabawy ? dry.gif Czy ktoś tutaj się bawi? ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 PE Explorer dobrze robi, (bez skojarzeń) robiłem Decompilację, m.in.. dowiedziałem się, że GM był robiony w Delphi 6 i GM zawsze ma błąd w swoim kodzie Chyba raczej dezasemblację :blink: I GM nie ma błędu w swoim kodzie, słyszałeś o czymś takim jak SMC (Self modifing code) ? To technika zmieniania kodu na taki, który utrudni dezasemblerowanie/debugowanie aplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 @Gnysek Tak ;] Tutaj kawałek kodu (a raczej zdjęcia) w Assemblerze PowerXware 1.6 (baaardzo mały kawałek) http://img85.imageshack.us/my.php?image=zrzutekranuvg0.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Aż się zainteresowałem. Stwierdziłęm, że jakaś gra na pewno nie da się zdekompilować. Pierwsza, która przyszła mi do głowy to Almora. Ściagnąłem, kliknąłem - nie zdekompilowało. Wywala błąd podkoniec dekompilacji. A więc napewno da się zabezpieczać ;] Perosiłbym uprzejmie Borka o wyjawienie, jak ukrył kod Almory ;] PS: Nie że chciałem zabrać kod Almorze xD Mnie tam RPG'i nie interesują xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Tutaj kawałek kodu (a raczej zdjęcia) w Assemblerze PowerXware 1.6 (baaardzo mały kawałek) Ale po co się męczyć deassemblerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Snake wywaliłem treść posta. Bez przesady, nie ujawniaj wszystkich informacji... Borek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Mój też i zaraz uruchomię bo do tego trzeba specjalnego programu a jego nazwa to... nie powiem bo to raczej nie jest zgodne z regulaminem. :) EDIT: I tak nie działa, nie bójcie się o wasze gry xD Ja myślę, że autorzy dekompilatorów chcieli dobrze (jak Nobel tworząc dynamit) i chciał, żebyście nimi sprawdzali jakie zabezpieczenia mają wasze gry, a nie tak po prostu je wykradać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ja myślę, że autorzy dekompilatorów chcieli dobrze (jak Nobel tworząc dynamit) i chciał, żebyście nimi sprawdzali jakie zabezpieczenia mają wasze gry, a nie tak po prostu je wykradać. Nie, oni chcieli zrobić konwerter GM do Javy, aby można było grać na stronach www. Odpowiedzią na to jest Instant Play na YYG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Gry w gm mają wbudowaną ochronę przed dekompilacją. Nic na to nie poradzicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Gry w gm mają wbudowaną ochronę przed dekompilacją. Nic na to nie poradzicie. Nice wyskoczyłeś! To jakim cudem dzięki dekompilatorowi można zdekompilować każdą niezabezpieczoną grę w GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Tylko nie biegaj jak Archimedes nago po mieście po tym odkryciu krzycząc Eureka! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 20 Marca 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Im chyba chodziło, aby dekompilować gry na kod Nie chodziło, więc już nie ciągnij tematu PE Explorera, bo nie ma po co. No i tak jak Snake napisał. Najlepiej by było po prostu zdekompilować ten javowy kompilator, sprawdzić jak odczytuje, a potem tak naruszyć strukture exe gma, by sam się na to nabrał i odczytał zasoby, a dekompilator nie i wywalił błąd. ...Ja pierdziele, Snake, normalnie nie masz za grosz wyczucia, najlepiej pozdradzaj wszystko i wszystkim, żeby każdy miał równe szanse dostępu do cudzego kodu, nawet byle lamusy. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Jak sam GM nie chce się dekompilować, to ja nie wiem, jakiego "anty-dekompilatora" użył Mark Overmars :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi