hudy0070 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 mam sobie sprita (ma on 4 subimagi ) i sobie zmieniam strzałkami sprita subimaga na inny potem Go no i kolorowanie ale sprite nie jest taki jak go wybrałem. Co mam zrobić ? plizz help :crying: @Down Go znaczy żę next room tylko mi się tak po angielsku napisało EDIT: chodzi mi mniej więcej o to że jak wybiore subimaga danego sprita to żeby był ten sam w każdym następnym romie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 a co w tym zdaniu znaczy go ? wejdź w sprita i wtedy zmieniaj mu kolory może (chociaż tylko domyslam się o co chodzi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jest przykład na wybór postaci w przykładach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Użyj globalnych zmiennych ;p GML global.zmienna=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Można jakiś przykład walnąć bo mi nie wychodzi create : GML global.sub = 0 step : GML if global.sub = 0 then image_single = 0; if global.sub = 1 then image_single = 1; if global.sub = 2 then image_single = 2; if global.sub = 3 then image_single = 3; można powiedzieć co mam źle a i jeszcze jak nacisne na przycisk lewo: LPM: GML global.sub-=1; PPM: GML global.sub+=1; co jest nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 A nie warto pomyśleć.... Przecież to co dałeś w step to to samo co: GML image_single = global.sub; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 ehm... no to jak zrobić żeby zmienna przechowywała dane o subimagu sprita w każdym romie w którym się znajdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 nie wiem czy dobrze mowie ale chyba persistent=true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się