Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online: Time Of Darkosen


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Borek co do cyklu dnia i nocy, to na chama można zrobić tak jak ja w farmerze franie. były trzy zmienne r,g i b które miały kolor jaki aktualnie powinien być i trzy zmienne r_temp,g_temp i b_temp które miały aktualny kolor. jak zmieniała się godzina to w switchu zmienne r,g,b były ustawiane na wartości, a te temp w zależności od tego czy były większe czy mniejsze były zwiększane, lub zmniejszane do czasu osiągnięcia swojej wartości. na koniec te zmienne temp w make_color_rgb(); dawałem i potem malowałem prostokąt o wielkości viewa. A była jeszcze zmienna a i a_temp do alphy, bo w dzień prostokąt był prześwitujący :P W sumie nie jest to trudne do zrobienia, tylko nie wiem czy efekt jak w farmerze franie jest najlepszy.

A jak nie kumasz o co chodzi daj znać, to zarzucę przykładem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 311
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak, z tym to ja też nie miałbym problemu, tylko chodzi jeszcze o to, że każda postać musiałaby oświetlać teren + lampy w mieście, a to wszystko pożera kompa jak cholera...

Mógłbyś dać możliwość wyłączenia cieni i oświetleń w opcjach ;)

 

zalatuje mi Wiedźminem...

:boxed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Tak, z tym to ja też nie miałbym problemu, tylko chodzi jeszcze o to, że każda postać musiałaby oświetlać teren + lampy w mieście, a to wszystko pożera kompa jak cholera...

 

No jeśli chciałbyć coś takiego zrobić, to faktycznie. A może zrobić tak, że po prostu w nocy ekran jest ciemniejszy, a w mieście w nocy jest ustawiony tak w połowie między dniem a nocą ?

Ew. wprowadź pory roku / sezony (rok 354 kalendarza Almory :P ). Albo po prostu potwory uzależnić od godziny prawdziwego czasu.

 

W grach MMO jest też zawsze tak, że z jakiego miasta nie wyjdziesz, zawsze są najpierw słabsze a potem silniejsze potwory. Co prawda przy mieście głównym tak powinno być, zwłaszcza dla nowych graczy, ale może dalej już tej zasady się nie trzymać ? Może np. zrobić fragmenty, gdzie potwory są silniejsze, a jak je miniemy znów są słabsze ? Będzie takie trochę przedzieranie się przez las na przetrwanie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś dać możliwość wyłączenia cieni i oświetleń w opcjach ;)

 

To byłoby nie fair, ten co miałby ciemność słabiej by widział :) Dlatego każdy by wyłączał, bo na efekt atmosfery reaguje się tylko na początku, a później "kto lepszy, kto lepszy!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byłoby nie fair, ten co miałby ciemność słabiej by widział smile.gif Dlatego każdy by wyłączał, bo na efekt atmosfery reaguje się tylko na początku, a później "kto lepszy, kto lepszy!"

Ech, no to już nie wiem. Ja osobiście bardziej bym optował za szybkością gry. Czyli nie jestem za tym cyklem 24h ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehehe :D Fajne :D

Można pomyśleć o tym! Tylko musiałbym Ci powiedzieć jaki typ ludzi miałby być :)

wrzuce dzisiaj jeszcze pare tych twarzy, bardziej sie postaram :) Kobiety tez przewidujesz? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z resztą pomysłów ?? zwłaszcza chodzi o to expienie powyżej 30 levela . żeby takie monotonne nie było ... A co do porzerania kompa Borek napewno coś wymyśli i wszyscy będą happy :D Ja chce noc :D Kompa mam dobrego więc ten problem mnie nie dotyczy ( trzy oknas almory na raz :D ) No to powiedzcie czy mój pomysł ma jakieśszanse realizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Właśnie zajarzyłem, że na stronie jest przykład który pokazuje takie efekty i wcale nie działa tak wolno: https://gmclan.org/index.php?plik=80 :)

Nie zdziwiłbym się, gdyby to u Borka było podobne :P

 

Btw. 45 obiektów :) Jak na świat 60k x 60k strasznie mało :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje propozycje :

- Coś w stylu Barghest'a z Wiedźmina : potworek pojawiający sie nagle w ciemnych miejscach (tylko , że bliżej). Playerzy by pewnie chodzili razem :)

- Zrób chociaż jedną rzekę !

- Wszelaki klątwy.

- Na niektórych miejscach przy brzegu może się pojawić "Potwór Morski" którego można ubić z łuku bądź magii :)

 

Wiem , bujna wyobraźnia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już myślałem, że na coś lepszego wpadłeś :P

 

No wpadłem, bo dezaktywowanych jest tylko tyle obiektów ile mieści się w jednej wczytanej strefie. Także nie dezaktywuje się np. 5000 obiektów w całej grze, tylko np. 100 w danej strefie, a to odciąża GMa nieźle, co widać po FPS'ach właśnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczytanej strefie? Mógłbyś to trochę bardziej objaśnić? Przydałaby się porada fachowca co do gier RPG :P

 

Co tu objaśniać, napisałem silnik wczytywania mapy z pliku i potrzebnych zasobów. Dzięki osobnej, napisanej aplikacji SceneryEditor tworzę wygodnie mapkę, a później gra wczytuje każdą strefę i zrzuca zasoby wcześniejszej strefy. Taki własny edytor to fajniusia sprawa, bo kurde ten w GM pozbawiony jest minimapy itp. Jak masz room 60k na 60k to nie połapiesz się. Mapa jest szyfrowana do pliku i rozkodowywana. Fajnie, bo jak chce poprawić mapę, to nie odpalam klienta tylko edytor ;) no i mogę robić setki wersji jedenej mapy ( backupy i te sprawy )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zrobić chamskie przedmioty dla chciwych łap, tzn. usłyszałeś gdzieś, że w jakiejś jaskini jest... no nie wiem... Łza Darkosena :D , która zwiększa naszą siłę pięciokrotnie. Naiwni i chciwi od razu polecą po skarb, a potem się okaże, że przedmiot jest przeklęty i zmniejsza siłę pięciokrotnie. To by przynajmniej oduczyło niektórych złodziejaszków pchania łap gdzie nie trzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu objaśniać, napisałem silnik wczytywania mapy z pliku i potrzebnych zasobów. Dzięki osobnej, napisanej aplikacji SceneryEditor tworzę wygodnie mapkę, a później gra wczytuje każdą strefę i zrzuca zasoby wcześniejszej strefy. Taki własny edytor to fajniusia sprawa, bo kurde ten w GM pozbawiony jest minimapy itp. Jak masz room 60k na 60k to nie połapiesz się. Mapa jest szyfrowana do pliku i rozkodowywana. Fajnie, bo jak chce poprawić mapę, to nie odpalam klienta tylko edytor ;) no i mogę robić setki wersji jedenej mapy ( backupy i te sprawy )

mistrz! xD jeszcze sie doczekamy jakiegos gamemaker'a od Borka, mowie wam :D

 

tak jak piszesz to wszytko piszesz to takie... nieprawdopodobne, a zarazem piekne :P

chcialbym zeby to wypalilo i abysmy wreszcie doczekali sie swietnego mmorpg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zrobić chamskie przedmioty dla chciwych łap, tzn. usłyszałeś gdzieś, że w jakiejś jaskini jest... no nie wiem... Łza Darkosena :D , która zwiększa naszą siłę pięciokrotnie. Naiwni i chciwi od razu polecą po skarb, a potem się okaże, że przedmiot jest przeklęty i zmniejsza siłę pięciokrotnie. To by przynajmniej oduczyło niektórych złodziejaszków pchania łap gdzie nie trzeba...

 

Nie lepiej , jeśli reputacja jest mniej niż powiedzmy...3 to wtedy przedmiot obniża staty :). Bo wiecie ,od czego zależy reputa.

 

@up: Gear-Maker :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...