Skocz do zawartości

3r3se7ven

Użytkownicy
  • Postów

    154
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla gnysek w świniołap   
    Wchodzisz tutaj -  https://github.com/YoYoGames/GameMaker-Feature-Requests/issues - dodajesz swoją prośbę i jest szansa, że zmiana zostanie wprowadzona do IDE.
    Ja mam już 14 takich zaakceptowanych zgłoszeń (niestety aż 10 w backlogu, więc "na później", ale cztery są przypisane już do IDE i nowego runtime, wiec jest szansa, że zobaczymy je wkrótce).
  2. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla I am Lord w świniołap   
    Tak zaglądałem, kiedyś też robiłem całą grę i to bez żadnego obiektu, cały kod wykonywał się w roomie, nie pamiętam jak to się nazywało. Room creation code chyba, ale to było w starym Gmie gdzie można było rysować funkcjami draw poza eventami GUI używając funkcji wymuszenia odświeżania ekranu.
  3. Super (+1)
    3r3se7ven otrzymał(a) reputację od Chell w Szukam grafik do gry   
    Założenie jakby miał być zysk z produktu, jakiego jeszcze nie ma jest wysoce optymistyczne.
    Tymczasem potrzebuejsz produktu, który będzie dostarczony.
    Pracowałem 25 lat temu jako grafik i to się nie dodaje. Dziś do intuosa siadam jak już naprawdę mnie ciśnie, że sobie sam zrobię lepsze. Po czym patrzę w internety, a ludzie i tak robią lepsze niż to co miałem na myśli.
    Więc biorę obrazki garściami z neta i jak już będę na etapie, że gra technicznie jest sprawna to wrzucę to grafikowi, żeby podmienił obrazki na jakie uważa.
    Co oznacza, że w grze możesz naciapać cokolwiek w jakości "dziecko z painten na win95" i dodać funkcję podmieniania obrazków z "załaduj sam" albo "załaduj cały katalog z listy". Czyli narzędzia moderskie.
    I zapewne w którejś iteracji ludzie zrobią sobie sami lepiej niż mógłbyś zaplanować.
    Tak samo dobre są edycje innych wsadów - robisz mechanikę i zostawiasz dostęp do ich modowania w ramach struktury.
     
    Gry to hobby, komercja to margines całej zabawy.
  4. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla Adriann w Winterblood   
    Tytuł: Winterblood Gatunek: Top down shooter Opis: Miałem kilka dni z innym komputerem bez dostępu plików z głównym projektem więc zainstalowałem game makera i zrobiłem sobie mały challange. Pod wpływem nostalgii chciałem w kilka dni stworzyć top down shooter w stylu tych sprzed dobrych 10 lat :D Ostatecznie w niecały tydzień wyszło coś bardziej na zasadzie złożonego prototypu ale i tak chciałem się tym z wami podzielić. Starałem się nie naśladować nowoczesnych strzelanek jak np Enter the Gungeon a iść swoją drogą. Jedynie pewne elementy są zaczerpnięte z tych gier jak kamera ze wspomnianej gry czy drzwi zbliżone do hotline miami. Gra to klasyczna strzelanka z dodatkowymi osłonami. Trzymając shift postać kuca i nie jest widoczna dla spacerujących wrogów. Jeśli jesteśmy blisko beczki lub skrzyni i wciśniemy shift to ta ściemni się sugerując że chroni nas przed kulami wrogów. Obecnie dość łatwo zainteresować sobą wrogów, Ci zaczną nas gonić jeśli nas zobaczą(jak pisałem kucanie przy skrzyniach przed tych chroni), strzeli się w nich lub zbyt blisko nich albo usłyszą krzyk kolegi. Reagowali też na leżące ciała ale nie miałem tego czasu dopracować więc w tej wersji powinni zupełnie je olewać. Wrogów nie da się obecnie zgubić, będą gonić gracza aż go zabiją albo sami zginą. W grze są trzy mapy gdzie celem jest pokonanie wszystkich wrogów, można je przechodzić w dowolnej kolejności i nie ma jako takiego zakończenia. Myślę że po obecnym projekcie spróbuję kontynuować ten koncept. Zastanawiam się w jakim kierunku można to kiedyś pchnąć, narazie wyobrażam sobie grę w stylu Bonda w zimowych lokacjach. Działałoby to na tej zasadzie że niektóre misje skupią się na akcji, inne na skradaniu. Stosunkowo łatwo będzie tu dodać takie rzeczy jak granaty dymne czy ciche wykończenia wrogów przy skradaniu. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie konstruktywne opinie, przypominam że to nie jest pełna gra :d Sterowanie: WSAD poruszanie QE/rolka myszki/1,2,3 zmiana broni SHIFT kucanie R przeładowanie Lewy przycisk myszy to strzelanie Download: https://clockworkmustache.itch.io/winterblood Opera: https://gx.games/pl/games/8slam0/winterblood/ Rozmiar pliku: 8.7mb Autor: Adrian Marzec Screeny: #Edit naprawiłem filmik, fpsy spadały z włączanym game makerem w tle :D

    Winterblood.rar
  5. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla Konrad-GM w Neutron Star - krótka gierka o rozwalaniu kosmitów   
    Tytuł: Neutron Star
     
    Gatunek: Gra akcji (?)
    Opis: Misją gracza jest obronienie swojej gwiazdy neutronowej przed atakiem kosmitów. Strzelamy do przeciwników wciskając klawisze A B X P które pojawiają się na ekranie (w dowolnej kolejności) Gra jest krótka i wystarczy na ok. 3 min grania, ale z racji, że klawisze są dość tęgo rozłożone to potrzeba trochę czasu pograć żeby dojść do wprawy. Taki układ przycisków był wymuszony przez zasady udziału w dżemie Mini Jam #74.
     
    Download: https://lethiandev.itch.io/neutron-star (grywalna w przeglądarce)
    Rozmiar pliku: Jakieś 8MB gzipped
     
     
    Autorzy:
    Programowanie i grafika: Ja
    Muzyka: Aim To Head - Artemis

    Screeny:




  6. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla Chell w świniołap   
    uczysz potomstwo łapać świnie w labiryntach? #tematdlauwagi
  7. Super (+1)
    3r3se7ven otrzymał(a) reputację od Chell w świniołap   
    Tytuł: Śwniołap
    Gatunek: Labirynt, arcade, autofight; wypadek edukacyjny, ale ukończony; dawno, ale wrzucam;
    Opis: WASD tuptasz ludzikiem bo labiryncie, łapiesz ikonki świń, jak nałapiesz wszystkie to następny poziom labiryntu; gra wynikła jak potomstwu tłumaczyłem jak się to robi;
    Download: grisjaggare.zip
    Download źródła yyz: grisjaggare.yyz_.zip
    Rozmiar pliku: dwa megi wykonawczy, 114kilo źródło yyz
    Autorzy:

    Programowanie: ja z młodym
    Fabuła: fabuła?
    Grafika: poprzerabiane grafiki z łapanki
    Muzyka: dźwięków nie ma, są obrazki dźwiękonaśladowcze
    Screeny:

     
    Gra pod windę, za pierwszym odpaleniem grafika się dopasowuje, więc może być dziwne wyświetlanie. Od drugiej razy działa normalnie.
    Backspace włącza fullscreen.
    Instrukcja pod F2.
  8. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla I am Lord w świniołap   
    Rzeczywiście, zmieniłem
  9. Haha (+1)
    3r3se7ven otrzymał(a) reputację od gnysek w świniołap   
    A jakoś tak bardziej informacyjnie? W oknie po restarcie co konkretnie się dzieje? Printscreen?
     
    Cóż mogę. Od lat nikt takiego przypadku pod windami 7-10 nie zgłaszał.
     
    //edit : Zgaduję że nie stanowi problemu ściągnięcie yyz i puszczenie z ide? I kompilacja wg własnego sprzętu?
  10. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla I am Lord w świniołap   
    Coś mi się nie dopasowała grafika hmm czy to pod fullscreenem czy nie. Źle się wyświetla i tak.
    Zawiesiło mi się też podczas startu mapy.
  11. Super (+1)
    3r3se7ven otrzymał(a) reputację od gnysek w świniołap   
    Tytuł: Śwniołap
    Gatunek: Labirynt, arcade, autofight; wypadek edukacyjny, ale ukończony; dawno, ale wrzucam;
    Opis: WASD tuptasz ludzikiem bo labiryncie, łapiesz ikonki świń, jak nałapiesz wszystkie to następny poziom labiryntu; gra wynikła jak potomstwu tłumaczyłem jak się to robi;
    Download: grisjaggare.zip
    Download źródła yyz: grisjaggare.yyz_.zip
    Rozmiar pliku: dwa megi wykonawczy, 114kilo źródło yyz
    Autorzy:

    Programowanie: ja z młodym
    Fabuła: fabuła?
    Grafika: poprzerabiane grafiki z łapanki
    Muzyka: dźwięków nie ma, są obrazki dźwiękonaśladowcze
    Screeny:

     
    Gra pod windę, za pierwszym odpaleniem grafika się dopasowuje, więc może być dziwne wyświetlanie. Od drugiej razy działa normalnie.
    Backspace włącza fullscreen.
    Instrukcja pod F2.
  12. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla gnysek w Potrzebne obrazki pod placeholdery w 2d top down strategy.   
    Z darmowych polecam:
     
    https://www.kenney.nl/assets/category:2D
     
    https://itch.io/game-assets/free/tag-roguelike
  13. Lubię (+1)
    3r3se7ven przyznał(a) reputację dla Uzjel w Potrzebne obrazki pod placeholdery w 2d top down strategy.   
    Hej! Ja do placeholderów używam https://www.flaticon.com/. 
  14. Lubię (+1)
    3r3se7ven otrzymał(a) reputację od gnysek w Potrzebne obrazki pod placeholdery w 2d top down strategy.   
    Strategia 2d z tego kanału:
    https://www.youtube.com/@jacekkowalski199
    na tę chwilę mam placeholdery i powrzucałem tam różne śmieci z netu klejone ad hoc. Część obrazków nabazgrałem sam (tereny, lasy, budynki). Dłubanie obrazków za bardzo odrywa mnie od klepania.
    Jakby ktoś miał obrazki jakieś elfów, krasnali, buttony i inne takie na razie żeby wypełnić to czymś przypominającym cokolwiek to by się bardzo przydały.
    Wymiary tila 64x64 (wszystko chodzi jako wielokrotność tego, no chyba że ma wystawać i origin jest przesunięty).
    Jednostki 64x64, duży obrazek 256x256.
     
    Czyste hobby, wszystko za frajer, jak komuś potrzeba to projekt udostępniam w całości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...