Skocz do zawartości

Maximal

Moderatorzy
  • Postów

    2231
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maximal

  • Urodziny 24.10.1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • last.fm
    dark_maximal

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

31197 wyświetleń profilu

Maximal Osiągnięcia

Emperor

Emperor (11/13)

0

Reputacja

  1. Faktycznie, z przezroczystością jest problem. Tutaj niestety już nie ma wyjścia i musisz kombinować, np. z rysowaniem wszystkich przezroczystych elementów na oddzielnej warstwie. Co do logiki Twojego renderingu to jest w porządku, ale polecam Ci poczytać o tym jak dokładnie działa GM-owy pipeline graficzny i co się dzieje w poszczególnych eventach, bo może Ci się to przydać później. O tu jest wpis na blogu YoYo Games.
  2. Tak jak napisał Lord, żeby narysować wszystkie obiekty, tilesety, itp. musisz po prostu ręcznie wywołać ich metody rysujące i renderować wszystko po kolei do surface. Dlatego sugeruję znacznie prostszy sposób: Ustawiasz tło rooma na jednolity kolor, którego nie będziesz używał w grze, np. krzyczący fiolet. Grafikę tła tak jak teraz renderujesz do tekstury, którą przekazujesz do shadera. Rysujesz application_surface z shaderem. W shaderze sprawdzasz, czy kolor piksela = kolor tła ustawionego w roomie. Jeśli tak, rysujesz Twoje tło (przekazane w teksturze) z ambientem. Jeśli nie, rysujesz tak jak dotychczas, czyli podstawowa tekstura z ambientem i światłami. Tutaj masz zmodyfikowany projekt. Oczywiście wadą takiego rozwiązania jest fakt, że musisz się pilnować, żeby w swoich grafikach nie użyć nigdzie koloru tła, bo wytnie Ci tam dziurę.
  3. Maximal

    Global Game Jam

    O to to, zdecydowanie najlepsza ekipa jest z Lublina! ;) Mnie zaś jak co roku można spotkać na PolyJamie w Warszawie.
  4. Maximal

    PGA 2015

    Ech, gamedevy! Wódę do teatru! :(
  5. Psyś, no ale zlituj się. Przecież tu nic nie ma. Ciężko cokolwiek oceniać. Bronisz się, że nie jesteś game developerem, tylko twórcą narzędzi. Słusznie, też Cię zawsze tak postrzegałem. Tylko w takim razie po co w ogóle bawisz się w pokazywanie takich zrobionych na kolanie potworków? Zamiast tego weź się za napisanie porządnych artykułów o Twoich technologicznych rozkminach. Czytam Twoje posty na fejsiku i chętnie bym się dowiedział co tam dokładnie robisz i sam coś niecoś poduczył. Nie wątpię, żeś programistyczny kozak, tylko wiesz... Takie czcze kogucikowanie jest bez sensu. ;)
  6. Maximal

    Nighthawk

    Bardzo fajnie to wygląda, może nawet będzie lepsze niż Tophunt. : ) Jedna mała uwaga: kamery na suficie są w zupełnie innej perspektywie niż cała reszta i strasznie to gryzie po oczach. Proszę poprawić!
  7. Maximal

    Bonfire

    A co to tam się napsuło? W którąś tam wersję, którą miałem mieć okazję w łapach, młóciło się bardzo przyjemnie. Wpadłeś w ślepy zaułek w designie?
  8. Maximal

    Pixel Heaven 2014

    No, z tym grillem to dosyć koślawo wyszło. Następnym razem trzeba lepiej przemyśleć miejscówkę. Niemniej jednak towarzysko było bardzo przyjemnie. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy byli. ;)
  9. Maximal

    Foto-galeria

    Ło, to Was tam aż tyle sztuk było? A ja się tylko z Psysiem i Threefem witałem, no i jeszcze Tymek mi gdzieś mignął.
  10. Maximal

    CA 2013 - Zapowiedź

    Roboty - Psiks forum.gmclan.org/index.php?showtopic=30672
  11. Maximal

    Foto-galeria

    Ho ho, prawdziwa Odwilż Kuców po tym sylwestrze. Kolega z roku też dopiero co ściął.
  12. Maximal

    Tura #134 (Głosowanie)

    Temat tury to: Minimalizm
  13. Maximal

    Tura #134 (Głosowanie)

    Absolutnie tak! Mamy tu niespotykany nigdzie indziej przykład połączenia dwóch funkcji w jedną.
  14. Zgodnie z zapowiedzią powracają ligowe anonse na forum. Odwołujcie weekendowe wyjścia na piwo, bo oto jest: pierwsza tura w roku 2014! Tura #134: Minimalizm Temat poznacie o 21:00. >> Trwa głosowanie <<
×
×
  • Dodaj nową pozycję...