Skocz do zawartości

Xedom

Użytkownicy
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Xedom w dniu 31 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają Xedom punkty reputacji!

1 obserwujący

O Xedom

  • Urodziny 12.09.1998

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Tak

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    webdev, gamedev, rysowanko

Ostatnie wizyty

18 203 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Xedom

Cadet

Cadet (3/13)

3

Reputacja

  1. Ło matko, nowe logo na forum

  2. Przebijam cze Penguina

  3. Xedom

    Witam :)

    Będzie nowy Seid??
  4. hamtaren - Ho, nie spodziewałem się że ktokolwiek kojarzy. Jako że prawie nikt nie grał w pierwszą część to nazwa będzie inna, ale tak, to KTC2 :D. Przed nami długa droga, ale silnik jest gotowy w jakichś 80%. Jeśli chodzi o fabułę to mamy dopiero zarysy, ale, w przeciwieństwie do poprzedniej iteracji gry, solidne zarysy :). Badu - Dzięki serdeczne ;). Wczoraj wreszcie udało nam się (a w zasadzie głównie Macronowi) zaimplementować odtwarzanie filmów zarówno w linuxowym jak i windowsowym buildzie, to oszczędzi roboty z cutscenkami, a i sama gra się pewnie skurczy o jakieś 50% bez tych wszystkich nieskompresowanych tekstur. Mogę natomiast z czystym sumieniem stwierdzić, że MinGW to koszmar. Swoją drogą, po 9 latach od rejestracji nareszcie mój setny post. Hurra.
  5. To Sam & Max? Nigdy nie grałem, ewentualne podobieństwo to przypadek :P. Na szczęście powyższe postacie nie są głównymi bohaterami gry, ani nawet postaciami grywalnymi, a czytając opis S&M mogę z ulgą stwierdzić, że celujemy z ich charakterami w coś innego. @Czołg: Ahh, raytracing, szanuję, muszę kiedyś wrócić do zabawy z tym :D.
  6. Content sprzed paru dni, ale w sumie się tu nie chwaliłem. Gra point&click, scena typu dobry glina, zły glina. Trza to jeszcze zanimować, ale wstępnie jestem zadowolony.
  7. To dziwny Linux Mint. @Nikas - Ładne to to, przypomina gry oparte na Mode 7.
  8. Zakładam, ze chodziło ci o "lose" - przegrać :)
  9. Czy postowanie po dobranocce to coś aż tak abstrakcyjnego? Wracając do samej gry - wygląda to lekko mówiąc miernie, skłamałbym mówiąc że wiem co się dzieje. Animacje budowy są dość słabe, ale w przypadku gotowych budynków nawet nie wygląda to tak źle. Czy budowa większej ilości magazynów wpływa na faktyczną max ilość zasobów? Bo z tego co widzę tworzą one jakiś rodzaj chmury, gdzie pozbycie się sztuki surowca z jednego z nich usuwa też adekwatną liczbę z pozostałych. W sumie brak magazynu również sprawdza się jako magazyn. Zakładam, że w przyszłych wersjach to poprawisz :). No i tego, "loose"?
  10. Gatunek: platformówka Opis: REPROPULSOR to stworzona na Ludum Dare 31 Jam platformówka przypominająca takie gry jak Super Meat Boy oraz VVVVVV. Celem gracza jest dojście do końca poziomu, zbierając po drodze punkty i omijając przeszkody. Jest to niestety tytuł dosyć krótki ze względu na ograniczony do 72h czas na stworzenie gry, jednak moim zdaniem jak na projekt zrobiony całkowicie od zera, używając tylko C++ z SFML 2.1, poszło całkiem dobrze :) Download: LudumDare.com Rozmiar pliku: 3,4 MB Autorzy: Programowanie: Maciej "Macron" Ziółkowski Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Grafika: Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Muzyka: Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Screeny: screen #1 screen #2 Oficjalna strona gry
  11. Wychodzi na to, że żeby zagłosować na grę w konkursie trzeba użyć odrębnego systemu głosowania pod tym adresem. Także ten, byłbym wdzięczny za zagłosowanie też (albo raczej głównie) tu :P
  12. @en_6280 No cóż, niestety 72 godziny (a w naszym przypadku 60, bo jam zaczynał się podczas zajęć szkolnych) nie wystarczyło na dogłębne przetestowanie gry i część rzeczy była robiona "byle zdążyć" :) Dodatkowo prace utrudniało to, że wykorzystywaliśmy nieukończony jeszcze silnik, przez co np. obsługę menusów dopisaliśmy już podczas konkursu :D Niestety poprawki błędów będziemy mogli umieścić dopiero po 1 grudnia (koniec głosowania).
  13. Gatunek: point and click Opis: To miał być zwyczajny dzień z życia Kota Kamila... Jednak wszystko zmieniło się, gdy on z przerażeniem odkrył, że jego ulubione kapcie zniknęły. Ta zagadka nie może pozostać niewyjaśniona - musisz pomóc Kamilowi odkryć, co stało się z jego kapciami. Gra stworzona na Indies VS PewDiePie jam. Jeżeli macie konto na GameJolt'cie, proszę również o ocenę tytułu w konkursie :) Download: Tutaj Rozmiar pliku: 42.9 MB Oceń grę w konkursie: pod tym adresem Autorzy: Programowanie: Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom), Maciej "Macron" Ziółkowski Grafika: Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Dźwięki: Arkadiusz "Victorion999" Victor, Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Muzyka: Grzegorz "zabujca405" Bąkowski Screeny: #1 #2
  14. Wiem o tym błędzie, ale niestety nie mam pojęcia czym jest spowodowany a i czasu na szukanie zbytnio nie miałem :P Postaram się jeszcze raz spojrzeć w kod, bo skoro już po terminie to mogę się tym zająć na spokojnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...