-
Postów
1 359 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
23
Ostatnia wygrana Borek w dniu 25 Stycznia
Użytkownicy przyznają Borek punkty reputacji!
O Borek
- Urodziny 16.12.1985
Informacje
-
Team
Gear-Studio
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Tak
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
O mnie
-
Skąd
Szczecin
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
-
Hobby
Pracuję jako kierownik działu DTP i tworzę gry :) Na nic nie mam czasu, może czasami na jakieś piwko :)
Edytowalne przez adminów
- Staff of Gear-Studio
Osiągnięcia Borek
-
Dzięki bardzo! No Almorka trochę się zmieniła Pamiętam jak hostowałem serwer na laptopie bez karty graficznej i ledwie to przeżywał
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
Siemanko! Nowa, dosyć ważna aktualizacja się pojawiła, która poprawia jakość gry: v. 1.1.63 - PRAWIDŁOWE PROPORCJE EKRANU! ( nie ma już rozciągania ekranu! ) - Dodano język Ukraiński - Usprawniono interface ( GUI ) - Możliwość powiększania/zmniejszania przycisków ataku - Pauza w tle podczas reklam ( bez Premium ) - Wiele poprawek tłumaczeń - Rosyjski - Wiele poprawek tłumaczeń - Angielski - Drobne poprawki tłumaczeń - Chiński - Usunięto wiele przeszkód w Lochach ( ciemne dziury ) - Wiele drobnych poprawek - Gra jest przygotowywana na nowe platformy ( PC/Steam, SteamDeck, NintendoSwitch, PS5, XBOX ) Do pobrania standardowo tutaj: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.GearStudio.AlmoraDarkosen iOS: https://apps.apple.com/app/almora-darkosen-rpg/id1594920342
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
Super! Akurat PC i SteamDeck to będą kolejne platformy, bo ponoć Nintendo jak zgłaszasz chęć bycia deweloperem uznaje bardziej jak masz gry zrobione pod Steam, niż pod mobilki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale tak czy inaczej lepiej do nich uderzyć z większym portfolio
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Almora Darkosen
-
Siemanko! Almora w końcu doczekała się obsługi gamepada! Teraz będzie możliwość portowania gry na konsole przenośne i stacjonarne. Jeszcze tylko przepiszę system rozdzielczości i dopasowywania ekranu, bo od samego początku jest to bolączka tej gry ( gra pisana 12 lat temu ) Linki do pobrania: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.GearStudio.AlmoraDarkosen iOS: https://apps.apple.com/us/app/almora-darkosen-rpg/id1594920342
-
Borek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
-
Dwie kwestie odnośnie mobilnej wersji: 1. Shoutbox - nie powinno być możliwości wpisywania treści nie będąc zalogowanym, bo wpisałem swoje wypociny, kliknąłem wyślij i kazało mi się zalogować ( nie zauważyłem że nie byłem zalogowany ) i oczywiście cała treść którą chciałem napisać wyparowała... 2. Jak się klinie na "Ankieta" nie ma przycisku powrotu/zamknięcie, trzeba kliknąć "back" na telefonie co powoduje cofnięcie gdzieś na forum zamiast na stronę główną
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
Co do wersji ciemnej, to proponuję coś takiego jak w załączonym screenie - po prostu przyciemnione tło, a zobacz jak teraz odróżniają się od siebie bloki - nie są zlane w jedną całość. Zrobiłem to na szybko różdżką tylko jako podgląd
-
Można powiększyć trochę napisy: Na jakimś przypadkowym monitorze 1920x1080 bez włączonej opcji "ClearType" nie widać co jest napisane Zoom oczywiście 100% Jak powiększyłem w Operze na 110% to jest OK.
-
Oooooo ten retro to będzie mój ulubiony, właśnie o taki kontrast mi chodziło Teraz widzę co jest co...
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
-
Hej! Jakby ktoś był zainteresowany, to wczoraj wyszła wersja Almory na iOS Link do pobrania: Almora Darkosen ( App Store ) Do zrobienia/poprawienia jeszcze zostało kilka rzeczy: - Apple Game Center -> CloudSave ( obecnie jest tylko na Androidzie ) - Problem z "notchem", który zasłania trochę ikonki na niektórych modelach telefonów. Uwagi i sugestie mile widziane. iOS to mój debiut i pomimo tygodniowych testów przez różne osoby na różnych urządzeniach i tak wyszło kilka błędów technicznych. Mimo wszystko gra działa i nie powinno być większych problemów Dzięki i pozdrawiam!
-
Borek zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
U mnie błędów ze światłem nie było ( RTX 3080 ) - grałem z 20 minut. Co do samego projektu: Bardzo przyjemnie się gra, szkoda, że tak krótko, bo chce się więcej Fajny klimat, ładne animacje i dużo dopracowanych efektów! Rzeczywiście na początku ciężko ogarnąć celowanie, ale idzie się przyzwyczaić. Postać mogłaby też bardziej reagować na ruch, być bardziej żwawa Generalnie bomba Czekam na więcej!
-
Dzięki! Raczej nie będzie niestety. Może w przyszłych wersjach, na razie nie mam kompletnie czasu na implementację tego
-
Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!
-
Dzięki o to właśnie chodziło. Klimat musi być Nie można sprzedać itemów do questów. Sprawdź czy na pewno nie leży pod nogami u NPC Jeżeli masz najnowszą wersję gry 1.0.33, to itemki takie powinny dawać promień czerwony żeby było je widać