Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Postów

    9 809
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    140

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    gnysek otrzymał(a) reputację od Wojo w Sprzedam kontakty do hurtowników kont premium   
    Za 99 złotych to i ja Ci udostępnię konto premium na rapidshare na miesiąc, które kosztuje 41 złotych. A jak znajdziesz jakiegoś kolegę, to wam udostępnię takie konto na 2 miesiące. A jak znajdziesz 10 kolegów, to na 2 lata (ja zarobię 990 złotych, na rapida wydam 400 złotych, więc 390 zysku dla mnie).
     
    Kiepski ten interes, bo własnie odkryłem jak działa...
  2. Lubię (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Karlfred w Formularz HTML5   
    Przecież masz opcję eksportu webowego swojej gry to jest właśnie HTML5. Nie musisz też korzystać z domyślnego pliku HTML który tworzy GM Studio, możesz go edytować. Możesz też dodać tam kod js i łączyć go z gml przy pomocy "rozszerzeń". No i w tym właśnie rzecz, chce zrobić formularz logowania w html bo GM w ogóle się do tego nie nadaje.
     
    No i udało mi się znaleźć rozwiązanie mojego problemu bo może kiedyś komuś się przyda. Jest banalnie proste.
     
    browser_input_capture(enable);
     
    Pozdrawiam.
  3. Lubię (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Adriann w NecroArcher   
    Pierwszy artykuł na temat gry! 
    Malutki portal ale i tak się jaram :3
    LINK
  4. Lubię (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Adriann w NecroArcher   
    Postna niedziela, czas wrzucić coś nowego :d 
    Dzisiaj tylko troszkę walki z tutorialu 🙂 
    Niebawem liczę że wrzucę sporą aktualizację dialogów nad czym obecnie pracuję
     
     
     
     
  5. Lubię (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Adriann w NecroArcher   
  6. Super (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Murrri w Galeria Grafik   
    taki art kokoriko village i art na którym się wzorowałem jest od matt vince https://www.mattvince.com/kakariko/  

  7. Super (+1)
    gnysek otrzymał(a) reputację od Murrri w Galeria Grafik   
    Dokładnie, epoka N64 i PSX. Wygląda jak gry AAA z lat 1995-2000.
  8. Super (+1)
    gnysek otrzymał(a) reputację od Murrri w Galeria Grafik   
    Ta kamera, jak w Tomb Raiderach i paru innych gierkach w okolicach 1995 roku...
  9. Super (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Murrri w Galeria Grafik   
    chciałem zrobić taki main hub 
    finnal.mp4
  10. Lubię (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Murrri w ProjectBoost   
    Tytuł: ProjectBoost Gatunek: Arcade Opis: Statkiem kosmicznym doleć do zielonego punktu lądowania jest to gra stworzona poprzez śledzenie tutoriala do nauki godot4 gra stwożona w godot 4 Zagraj na : https://murrri.itch.io/boost Autorzy: ja i strona gamedev.tv Screeny:
  11. Super (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Chell w GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja   
    mała rzecz, a cieszy
  12. Lubię (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Temporal w W the Gejm   
    Tytuł: W the Gejm
    Gatunek: Boss rush
    Opis:
    W the Gejm to gra z gatunku boss rush osadzona w fikcyjnym świecie "Łykopu". Walcz z 5 potężnymi bossami, naucz się ich ataków i spróbuj wyjść z tych potyczek żywy. Uważaj by nie wpadła Ci rurka do silnika, rozglądaj się w lewo i prawo by upewnić się, że nie przejedzie Cię Pan rajdowiec, strzeż się platyny i stalkerów.
    PS Postacie występujące w grze są fikcyjne, podobieństwo do zdarzeń, miejsc i postaci jest przypadkowe.
    Download: https://temporal666.itch.io/w-the-gejm (wersja Windows)
                             https://temporal666.itch.io/w-the-gejm-html-version (wersja HTML)
    Rozmiar pliku:  136 MB
    Autorzy:
    Programowanie: Temporal Fabuła: Temporal Grafika: Temporal Muzyka: Darmowe źródła z internetu  
    Screeny:
     
     
     
         
         
    Trailer:
       
  13. Super (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla adam014 w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Oj chyba widzę potencjalne zastosowania, chyba czas KnockOuta trzeci raz zacząć pisać po x latach  
  14. Super (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Nirvan w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Kolejna paczucha do Unity.

    Pierwsza wersja była wybrakowana i tylko rewrite mógł to naprawić
  15. Lubię (+1)
    gnysek otrzymał(a) reputację od H2S04 w State Machine AI // AI bazujące na stanach, nie działa bo jak by inaczej :D   
    Tego kodu jest trochę za dużo, żeby przeanalizować, zwłaszcza, że większość zmiennych nie ma w sumie w przypadku tego pytania związku z sednem problemu (tworzenie krwi, wybranie armora).
     
    Spójrz na pętlę z WhatSee. Tam jest takie fajne sprawdzanie po kolei na typach obiektów i JEŚLI zaszła kolizja z danym typem obiektu, to wtedy wybierane jest state (i pętla jest kontynuowana!!!!), ale jeśli nie, to state zmienia się na "idź na środek".
     
    } else { show_debug_message("----------------------------NO COLLISION GO TO MIDDLE"); ActualState = WarriorState.GoToMiddle; }  
    Wygląda więc tak, że możesz w jednej pętli znaleźć Enemy[0], ale wtedy nadal sprawdzisz Enemy[1], potem nie znajdzie Enemty[2] więc state będzie na GoToMiddle, ale potem pętla nadal szuka pozostałych obiektów i np. jeśli jest kolizja z o_DroppedHealPotion to do niego podejdzie, a jak nie to znów trafi na state GoToMiddle.
     
    Błąd polega więc na tym, że po pierwsze pętla przechodzi wszystkie typy obiektów i nie jest kończona, gdy znajdziesz kolizje, a po drugie, że state ustawia się na GoToMiddle za każdym razem, jak jednego z typów obiektów nie znajdzie (i kolejny typ może to nadpisać).
     
    Rzeczy, które można by zrobić to:
    a) wyjście z pętli for (WhatSee) jak zmieniono state
    b) ustawienie state na GoToMiddle przed pętlą, żeby pętla ewentualnie nadpisała ten stan, wtedy nie będzie potrzebny ten else (można też zrobić wariant z dodatkową zmienną tymczasową, która sprawdza, czy została znaleziona jakaś kolizja i jeśli nie, to wtedy ustawia GoToMiddle, nie ma tutaj to większego znaczenia, chodzi jednak o to, żeby to nie był else na każdym typie tego co przeszukujesz w pętli WhatSee).
     
    Może napiszę nieco jaśniej jak rozumiem Twoją pętlę:
     
    var search = [obj_enemyA, obj_enemyB, obj_healhtpack, obj_item]; for(var i = 0; i < array_length(search); i++) { if (collision_circle(...)) { state = <zrob_cos>; // to by się przydał break; w pętli :) } else { state = <idz_na_srodek>; } } I powinno być widać problem. Jeśli np. istnieje obj_enemyA, a nie istnieje obj_item, to zawsze state będzie wybrany, aby iść na środek
    Np. coś w ten deseń:
    var search = [obj_enemyA, obj_enemyB, obj_healhtpack, obj_item]; state = <idz_na_srodek>; // domyślny, pętla go ewentualnie nadpisze for(var i = 0; i < array_length(search); i++) { if (collision_circle(...)) { state = <zrob_cos>; break; } }  
    Myślę, że gdyby w debuggerze postawić breakpoint, to byś to bez problemu znalazł

    Btw. do celów debugowych string(NearObj.object_index) zamienić można chyba na object_get_name(NearObj.object_index)
  16. Super (+1)
    gnysek otrzymał(a) reputację od Chell w GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja   
    Działa własnie z tego powodu, chciałem innych pokonać
  17. Wow! (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla I am Lord w Nad czym aktualnie pracujesz?   
  18. Super (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Wojo w GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja   
    Ha, nadeszły czasy, że obecnie ich "SHoutbox" nie działa, a gmclanowy działa! Bardzo dobra robota gnysek!
  19. Super (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Chell w GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja   
  20. Przykro (+0)
    gnysek przyznał(a) reputację dla I am Lord w Zakładam muzyczny kanał na YT - Yazgot   
    Ja nie mogę zrobić upgradu z win 10 do win 11 bo nie spełniam wymagań i odrzuca instalator.
  21. Lubię (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla I am Lord w Zakładam muzyczny kanał na YT - Yazgot   
    Trochę już siedzę w muzyce i w końcu czuję się na sile by zacząć publikować swoje wypociny, stworzyłem osobny kanał na YT właśnie do tego, Yazgot. 
    Pierwszy utwór na kanale Hadanoir, nazwa pochodzi od "Hardanger" techniki haftowania, którym się zajmuje moja kobita z tym że wymówiona po Norwesku tam skąd ponoć ta technika pochodzi.
    Szkoda że FPSy spadały podczas nagrywania wideosa, może pora na zmianę tego złomiastego kompa w końcu haha. Zaprogramowane w GMie oczywście
     
     
  22. Wow! (+1)
    gnysek przyznał(a) reputację dla Tymon w Edytor plansz   
    Raczej naiwna implementacja serializacji obiektów.
  23. Lubię (+1)
    gnysek otrzymał(a) reputację od pk100 w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Shift klatki mozna zrobić:
    Rotate (ale tylko o 90) jest, Flip jest, Trim jest, Resize jest

     
    Scale jest:

     
    Brakuje w sumie rotate o dowolny kąt i skew.
     
  24. Lubię (+1)
    gnysek otrzymał(a) reputację od pk100 w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    żebym ja pamiętał jakie
     
    Ale jeśli chodzi o Images, to jest to zgłoszone: https://github.com/YoYoGames/GameMaker-Bugs/issues/3184 i przez jakiś czas było w kolumnie "planned - IDE" ale tymczasowo zniknęła Także wygląda, ze to wszystko wróci.
  25. Lubię (+1)
    gnysek otrzymał(a) reputację od pk100 w Przegląd mojej twórczości w GM   
    Te gry mają świetną grafikę (chociaż dla dzisiejszej młodzieży trochę retro) i potencjał, żeby wyjść na mobilki. Ja bym zastanowił się nad dalszymi pracami zwłaszcza nad tymi bardziej przygodowymi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...