Skocz do zawartości

Pentalinio

Zbanowani
  • Postów

    660
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pentalinio

  • Urodziny 06.06.2006

Informacje

  • Team
    EAGames

O mnie

Osiągnięcia Pentalinio

Elder Veteran

Elder Veteran (7/13)

0

Reputacja

  1. Lol mistrzunia od zawsze pamietam, lecz z kad?

  2. kto ty jesteś?

  3. Ale to ma być taki dynamiczny skrypt... Który działa podczas gry, który sam wyszukuje tego obrazka.. na JS się zbyt nie znam, a ochoty na pisanie skryptu nie mam :P . A to drugie nie działa, gdyż efektu żadnego nie widzę ;/ .
  4. Gra jest napisana w DHTML. Czy istnieje możliwość napisania w Java Script skryptu sprawdzającego czy dana grafika (podany jest adres URL) jest... "wyświetlona"? Tzn. jest użyta w kodzie (?), jako warstwa (?), ale może być ukryta, czy coś :P, czyli jest, ale jej nie widzisz :P . Drugie pytanie, to czy można jakoś dynamicznie w tej grze zmienić wartość danej warstwy? Coś w stylu: java script: document.getElementById( "warstwa" ).innerHTML = wartosc; Pomoże ktoś :) ? P.S. javascript jest razem, nie wiem czemu się oddziela ;P .
  5. Pentalinio

    Oceny w szkole

    Trza mieć głowę ^^ .
  6. Gragarzu, nawet 1h od twojego posta nie minęło... Geniusz... Grafika dobra, grywalność także, muzyka cienka, ogólnie 3.
  7. Ta gra była boska :D ! A ja włączyłem Klick0ra :P . Normalnie to coś powyżej 100 ;P .
  8. 2. Jeśli zajdzie potrzeba indeksowania zmiennych używaj tablic. Bo spójrz na ten kod: GML ind0 = 1; ind1 = 2; ind2 = 3; ind3 = 4; I na kod z użyciem tablic: GML for( i = 0; i < 4; i += 1; ) ind = i + 1; A o pętli for poczytaj w dokumentacji :) .
  9. Pentalinio

    Zmagania GML'owe - tury

    A moja :D ? Najgorsza :P ?
  10. Listy to dobra alternatywa :) , a siatki dla dwuwymiarowych.
  11. Nie koniecznie iteruje, gwoli ścisłości, a wyraz "indeksowanie" jest jak najbardziej na miejscu. Poza tym są jeszcze tablice asocyjne. Wiem co miał na myśli Pasterz, no ale to co pisał to nieprawda :D .
  12. Pasterz, jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy C++ a GMem to gratuluję. Poza tym, w C++ także można indeksować od liczby innej niż 0 ale to szczegół...
  13. Iterator czy repeat, to do prawdy nie ma znaczenia. @Up Nie koniecznie ;) .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...