-
Postów
256 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Ostatnia wygrana Morgo w dniu 22 Sierpnia 2022
Użytkownicy przyznają Morgo punkty reputacji!
O Morgo
- Urodziny 13.09.1988
Informacje
-
Team
TobiasM
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Tak
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Tak
-
Steam
mortegor
O mnie
-
Skąd
Poznań
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
Edytowalne przez adminów
- Pogromca ziomów!
Ostatnie wizyty
6 500 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Morgo
Major User (5/13)
8
Reputacja
-
I am Lord zareagował(a) na odpowiedź w temacie: LeechTank - survival w FPP
-
Morgo zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: LeechTank - survival w FPP
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: LeechTank - survival w FPP
-
Ktoś tu jeszcze zagląda? Brałem ostatnio udział w weekendowym (72h) game jamie, tematem było wykombinowanie czegoś z mechanikami życia/energii/leczenia etc. w konwencji FPS'a. Spłodziłem gierkę survivalową w której naszym celem jest dostarczenie sześciu kanistrów z krwią aby ocalić kobietę w pojemniku. Kanistry napełniamy zbierając krew po pokonanych wrogach. Twistem jest to, że zawartość kanistra jest jednocześnie naszym zdrowiem, każde umieszczenie nowego kanistra pozbawia nas 90% życia, które musimy na nowo napełnić. W grze jest prosty system rozwoju postaci, dwie umiejętności do odblokowania oraz cutscenki w postaci intra i outra. Spatchowałem większość błędów i można swobodnie grać. Grę można przejść w 20 - 40 min w zależności czy chcemy wylewelować postać do maksymalnego poziomu. Bawcie się dobrze! Każdy feedback mile widziany! Sterowanie: WSAD Poruszanie się Mouse 1 Strzelanie Q "Leech Hand" - Przyciąga krew (po odblokowaniu) F "Death From Above" - Atak obszarowy (po odblokowaniu) E Interakcja Gatunek: Survival w FPP Download: LeechTank v0.5.zip Rozmiar pliku: 23.5 MB Autorzy: Model broni: Reskin modelu z Kenney Blaster Kit Model kobiety w pojemniku: Low-poly human female Muzyka w kryjówce: Yet Another Atmospheric Horror Music Pack Muzyka na powierzchni: Retro Shooter Collection Tekstury i Skybox: ambientCG Wszystko inne: Morgo Strona na itch: Link Screeny:
-
cysior zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Dimension Invader - demo
-
Cieszę się Zawsze ceniłem sobie kiedy gameplay ma chociaż jakiś kontekst i mam jakiś tam pomysł na fabułę, więc w pełnej wersji będzie ich więcej. Miło mi słyszeć.Tyle w to grałem, że zacząłem już wątpić czy feeling w ogóle jest dobry Co do otwierania drzwi to przeszło mi przez myśl, żeby je przyspieszyć lub zmienić ale skupiłem się na dopięciu najważniejszych spraw przed wydaniem dema. Rozważę to jeszcze w przyszłości. Z tego samego powodu nie pochyliłem się też nad muzyką. Z nią mam największy problem bo kiepski ze mnie kompozytor. Przynajmniej mam motywację aby w końcu się tego nauczyć Też kilka razy natknąłem się na błąd o którym wspomniałeś, wystarczy zresetować poziom w menu pauzy. Jak już ogarnę jak ładować wszystkie zasoby przed odpaleniem mapki powinien on zniknąć (mam nadzieję...)
-
Kiedy już usiądę do prac nad pełną wersją, poziomy z pewnością zostaną przebudowane, urozmaicone i zmienione graficznie. Obecne pochodzą jeszcze z wersji na game jam: @gnysek Mentalnie chyba trochę w nich utknąłem i stąd takie wrażenie
-
Morgo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Dimension Invader - demo
-
Morgo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Dimension Invader - demo
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Dimension Invader - demo
-
Gatunek: Top-down shooter Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał... W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć. Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB Rozmiar pliku: 44 MB Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje Reszta jest mojego autorstwa. Trailer: Screeny:
-
Pauza zostaje. Mogę dodać opcję zmiany czasu pomiędzy krokami. Jeżeli ktoś uzna, że jest zbyt długi lub krótki to może go sobie zmienić wedle uznania. Piksele są tej samej grubości bo ogranicza je rozdzielczość. Grafika nie jest skalowana. Chyba, że masz na myśli coś innego. Co do wszelkich efektów nie pasujących do pixel artu, to mi osobiście podoba się takie mieszanie retro ze współczesnymi efektami graficznymi (bloom, montion blur itp.) i zamierzam się tego trzymać. Być może dodam możliwość ich wyłączenia, ale nie obiecuję. W standardowej kampanii mapki będą robione ręcznie ze względu na zagadki i minimalne tło fabularne jakie planuję wprowadzić. Mam jednak w planach dodatkowy tryb z losowymi poziomami przypominający już bardziej klasyczne rogaliki. Pojęcia nie mam czy to wypali, ale plan jest :).
-
Gatunek: Dungeon crawler Opis: W ramach odświeżenia sobie GML'a postanowiłem odkurzyć swój stary projekt przenosząc go do GMS2. Moim celem jest stworzenie przystępnego dungeon crawlera w którym naszym zadaniem jest wydostanie się z lochu. Po drodze wbijemy kilka poziomów masakrując wrogów, rozwiążemy parę zagadek oraz zbierzemy nieco ekwipunku. Póki co gra wygląda na typową fantasy, lecz planowo zamierzam skierować klimat bardziej w stronę horroru w stylu Lovecrafta, ale to na razie pieśń przyszłości. Najważniejsze zmiany w stosunku do pierwszej wersji: Odświeżony interfejs poprawione sterowanie obsługa pada Póki co, udostępniam bardzo wstępne demko. Download: GameJolt, itch.io Rozmiar pliku: 2 MB Autorzy: Morgo Screeny:
-
program AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Morgo odpowiedział(a) na Morgo temat w Dema gier i programów
Kolejny update. Najważniejsza zmiana to możliwość zapisu wielu projektów (yay!) haczyk w tym, że ze względu na ograniczenia GMS2 projekty można trzymać tylko w appdata (":\Users\<nazwa_użytkownika>\AppData\Local\GMS2___AutotileR"), (w miarę możliwości zamierzam to obejść odpowiednim rozszerzeniem do GMS2) Poniżej pełna lista zmian. Dodane funkcje: + menu "File" gdzie można zapisywać i otwierać projekty + podświetlenie przycisków + suwak do zooma + ostatni tiles z samym tłem (że też od razu nie dostrzegłem jego braku...) + nazwa aktualnego projektu wyświetlana u góry ekranu + wyskakujące okna (n.p. z potwierdzeniem zamknięcia programu) Zgłaszajcie znalezione błędy i swoje uwagi odnośnie programu ;). -
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
-
program AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Morgo odpowiedział(a) na Morgo temat w Dema gier i programów
Nowa wersja dostępna zmiany w wersji 0.0.0.2: Dodane: - możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany) - wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru - przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji - wiadomości pojawiające się na dole ekranu - pliki na wzór załączone w archiwum Zmienione: - zwiększenie rozdzielczości to 1080p - zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli Poprawione: - paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy - zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu -
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
-
program AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Morgo odpowiedział(a) na Morgo temat w Dema gier i programów
Mam już podobny kod w programie. Ale w Twoim jest kilka różnic, które warto będzie wprowadzić (przede wszystkim redraw tylko jak surface się zmienia). Dzięki! -
Morgo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
-
program AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Morgo odpowiedział(a) na Morgo temat w Dema gier i programów
Początkowo właśnie takie miałem założenia - generować wszystko z dwóch grafik, ale zabrakło mi wiedzy i doświadczenia więc rozwiązałem to w taki sposób. Mam przynajmniej motywację, żeby wreszcie ogarnąć surfacey -
Morgo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
-
program AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Morgo odpowiedział(a) na Morgo temat w Dema gier i programów
Czyli dobrze zrozumiałem. Dopisane do listy planowanych funkcji 1) Zamierzam dodać funkcję zapisania projektu. Więcej ustawień oczywiście pojawi się z czasem. 2) Też o tym myślałem. Planuję dodać możliwość zmiany każdej grafiki z osobna. -
program AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Morgo odpowiedział(a) na Morgo temat w Dema gier i programów
Masz na myśli generowanie ścian z takich tekstur? -
Morgo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
-
program AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Morgo odpowiedział(a) na Morgo temat w Dema gier i programów
Good point! Wrzucę te grafiki jako wzór w następnej wersji, do tego czasu załączę je do pierwszego posta -
hgter zareagował(a) na odpowiedź w temacie: AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
-
Tytuł: AutoTiler Gatunek: Program Opis: Autotiling to rewelacyjna funkcja w nowym GMS2 ale ciągłe tworzenie całych tilesetów w programie graficznym jest trochę męczące. Postawnowiłem więc stworzyć prosty programik generujący cały tileset z czterech podstawowych grafik (tło, ściana, wewnętrzny narożnik, zewnętrzny narożnik). Całość można potem wyeksportować do pliku PNG. Zdaję sobie sprawę z ograniczeń programu, zamierzam go rozwijać dodając kolejne funkcje i poprawiając błędy. Mam wielki sentyment do tego forum i chciałem się z Wami podzielić swoją pracą Zgłaszajcie wszelkie błędy, pomysły i piszcie jeżeli macie pytania. zmiany w wersji 0.0.0.3 + menu "File" gdzie można zapisywać i otwierać projekty + podświetlenie przycisków + suwak do zooma + ostatni tiles z samym tłem (że też od razu nie dostrzegłem jego braku...) + nazwa aktualnego projektu wyświetlana u góry ekranu + wyskakujące okna (n.p. z potwierdzeniem zamknięcia programu) zmiany w wersji 0.0.0.2: Dodane: - możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany) - wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru - przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji - wiadomości pojawiające się na dole ekranu - pliki na wzór załączone w archiwum Zmienione: - zwiększenie rozdzielczości to 1080p - zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli Poprawione: - paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy - zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu Download: itch.io Rozmiar pliku: 2,5 MB Autorzy: Programowanie: Morgo Grafika: Morgo Video oraz Screeny:
-
Woałbym nie pokazywać komukolwiek kodu źródłowego bo tylko bym się skompromitował xD, najważniejsze żeby działało i nie miało jakiś poważniejszych błędów xD. Ale doceniam chęć pomocy :).