Skocz do zawartości

en_6280

Użytkownicy
  • Postów

    278
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O en_6280

  • Urodziny 17.01.1991

Informacje

  • Team
    brak

O mnie

Ostatnie wizyty

8 210 wyświetleń profilu

Osiągnięcia en_6280

Major User

Major User (5/13)

0

Reputacja

  1. en_6280

    Certifikaty

    Tak się zastanawiam czy certyfikaty robione online typu, sololearn itp. dają coś na rynku pracy?? Z osobistych doświadczeń wiem że jak się nie ma papierka/ doświadczenia to coraz trudniej coś złapać z pracą w IT. Moim zdaniem fajnie odświeżają pewne podstawy no i czasem uczą podstaw. Jakie są wasze doświadczenia z certyfikatami zarówno darmowymi i płatnymi? Może coś polecacie?
  2. Jeżeli chodzi o bazy danych to SQL Microsoftu możesz sobie darmowo ściągnąć i się na nim pouczyć troszkę (legalnie ze strony microsoftu) Polecam z neta kurs: http://sql-kursy.pl
  3. Wojzax "ch*jową grę" to za duże słowo, to po prostu gówno. Ocena 1 za wszystko i moim zdaniem powinien być warn za marnowanie czasu ludzi to coś odpalających.
  4. Gra to gówno, nie polecam ani ściągania ani grania ani nawet tu pisania. Chodzi sie ludkiem wolno, nic innego nie można zrobić nawet zmienić poziomu, wygrywa się wyłaczając gre. Jednym słowo gówno. Oby jak najmniej takich rzeczy tu.
  5. Moim zdaniem dobry lektor. Dodatkowy plus napisy po angielsku. Cóż tu dużo pisać bardzo dobra robota, moim zdaniem już sam zwiastun, jest takim małym dokumentem ;) Heh wstyd sie przyznać ale za żadko wchodzę na gmclan, bo pierwszy raz o lektorze w tym zwiastunię spotkałem się tu: http://www.sadistic.pl/zwiastun-filmu-anim...wa-vt357253.htm Swoją drogą same pozytywne komentarze, tylko wciąż mało wyświetleń ;)
  6. "Ale z was nieczułe bestie jeśli nikt po takim hardcorze nie wysilił się na żaden komentarz - w większosci przypadków słyszę przynajmniej że mam ciężko z głową" E tam na Lajfliku są bardziej hardkorowe rzeczy. Od strony graficznej oczywiście bardzo fajne. Z ciekawości w swojej sztuce opierasz się na dokumentach historycznych czy to taka Twoja wizja?? Dokładnie mi chodzi, np. czy czytałeś opis rozrywania dziecka z jakiegoś źródła historycznego czy tylko wyobraźnia?? Jeżeli chodzi o wartość historyczną to moim zdaniem warto by było dać jakieś źródła na końcu napisów etc. Bo w przeciwnym razie osobiście ja to odczytuje na zasadzie: o jaki zajefajny filmik, ale nie traktuje tego jago źródło prawdy, bardziej ku bajce, choć może wspomina jakieś wydarzenia historyczne, ale dalej jest bajką w wyobraźni Twojej. Chodzi mi oto że warto byłoby zrobić z tego film dokumentalny bo jest naprawdę fajny film.
  7. coś dla wielbicieli trąbaczy ;)
  8. jak analizuję ten kod z tym co przeczytałem tu: http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...engthdir_x.html to mi się nic nie zgadza. Rozumiem że obiekt fundament jest już na początku obrócony o 45 stopni. Ja bym zrobił tak że biore pkt środkowy fundamentu, następnie szukam środka obiktu sciana -czyli przesuwam pkt srodkowy obiektu fundament go o wektor w lewo w prawo gora dol (Ty robisz ciągle w jedna stronę) i nadał direction dla przykladu 1 i 2 taki sam jak fundamentu, a dla przykladu 3 i4 plus 90 stopni. Edit, 1 tzn zmieniasz ćwiartki plusem i minusem ale poco to robić jak masz przecież funkcje lenghdir która Tobie sama to zrobi i zawsze ok Edit. 2 na tej stronce co podalem jest rysunek który bardzo dobrze obrazuje jej działanie Edit 3 moja propozycja: (założyłem że początkowo ściane narysowałem w pionie, jeżeli w poziomie to to ostanie linijki z ifów (te dir=) przezuc z "3" i "4" do "1" i "2" jak coś nie mam gm więc to robiłem tak teoretycznie Edit 4. Dobra widze ze rysowałem w poziomie, poprawione: GML if keyboard_check_pressed(ord('1')){ x = obj_fundament.x y = obj_fundament.y dir = obj_fundament.direction x = x+lengthdir_x(16,dir+90) y = y+lengthdir_y(16,dir+90) dir = obj_fundament.direction-90 } if keyboard_check_pressed(ord('2')){ x = obj_fundament.x y = obj_fundament.y dir = obj_fundament.direction x = x+lengthdir_x(16,dir+270) y = y+lengthdir_y(16,dir+270) dir = obj_fundament.direction-90 } if keyboard_check_pressed(ord('3')){ x = obj_fundament.x y = obj_fundament.y dir = obj_fundament.direction x = x+lengthdir_x(16,dir+0) y = y+lengthdir_y(16,dir+0) } if keyboard_check_pressed(ord('4')){ x = obj_fundament.x y = obj_fundament.y dir = obj_fundament.direction x = x+lengthdir_x(16,dir+180) y = y+lengthdir_y(16,dir+180) } direction = dir image_angle = direction Edit 4. W sumie korzystanie z lenghtdir jest nie potrzebne bo znasz szerokość i wysokość obiektów, masz pkt odniesenia, i poruszasz się po osiach tylko albo x albo y (w lokalnym ukladzie odniesienia), potem wystarczy obrócić no ale jak to woli.
  9. en_6280

    Gry a teoria

    To proste wystarczy, że pierwszy gracz zje wężem drugiego gracza.
  10. bo pętla for nie jest w klamerce, więc się wykonuję sama bez tych ifów i na końcu twój xx ma wartość maksymalną: musisz zrobic: for() { TU KOD } Edit. Zamiast: for (xx=162; xx<427; xx+=53) o=irandom(4) if o=0 {ob=red} else if o=1 {ob=blue} else if o=2 {ob=orange} else if o=3 {ob=green} else if o=4 {ob=magenta} instance_create(xx,121,ob) Zrób: for (xx=162; xx<427; xx+=53) { o=irandom(4) if o=0 {ob=red} else if o=1 {ob=blue} else if o=2 {ob=orange} else if o=3 {ob=green} else if o=4 {ob=magenta} instance_create(xx,121,ob) }
  11. a mi teraz taka nuta wpadła w ucho: https://www.youtube.com/watch?v=LZVBbS9_I1I#t=0
  12. en_6280

    DATAZ

    Postanowiłem dać drugą szanse tej grze. Muzyka ok, grafika też, ale moim zdaniem nieprzyjemnie się gra, zbyt szybko klocki atakuja gra pomimo ładnej grafiki i muzyki jest niegrywalna.
  13. en_6280

    DATAZ

    chąc zobaczyć screeny mam error 403, a chcąc ściągnąć plik mam eroor 404, ocena 1.
  14. Muzyka nawet spoko, ale chyba nie ten dział...
  15. teraz da się grać, ale są bugi i nie dociągnięcia, w drugim lewelu ja wyjde po prawej za mape na górnej platformie to sie resetuje. To coś co sie zbiera mogłoby mieć inny kolor i przydalbym sie jakis licznik z punktami i życiami. na pierwsza gre nie jest zle ale jest duzo nie dociągnieć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...