Skocz do zawartości

Tymon

Użytkownicy
  • Postów

    5 841
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    Tymon przyznał(a) reputację dla Chell w GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja   
  2. Wow! (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od I am Lord w Edytor plansz   
    Raczej naiwna implementacja serializacji obiektów.
  3. Wow! (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od gnysek w Edytor plansz   
    Raczej naiwna implementacja serializacji obiektów.
  4. Super (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od alkapivo w Edytor plansz   
    Nie lubię takich skryptów jak ten którego używasz :P Dlatego napisałem własny:
     
    Wszystko w scripts:
    zapisz
    //zapisz(nazwa_mapy); //UWAGA! //Wykonywac tylko 1 raz na 1 step! //Nazwa pliku: file_name = argument0; zmienne_n = 0; obiekty_n = 0; //Lista obiektow do zapisania: dadaj_obiekt('ob_gracz'); dadaj_obiekt('ob_przeciwnik'); dadaj_obiekt('ob_platforma'); dadaj_obiekt('ob_data'); //Lista zmiennych obiektow (wszystkich) do zapisania: dodaj_zmienna('x',0); dodaj_zmienna('y',0); dodaj_zmienna('sprite_index',0); dodaj_zmienna('image_index',0); dodaj_zmienna('direction',0); //Tylko dla obiektu 'ob_data': dodaj_zmienna('skin','ob_data'); dodaj_zmienna('tlo','ob_data'); //Reszta Cie nie interesuje :P instance_deactivate_all(1); instance_activate_all(); file_open_write(file_name); for(n=0;n<instance_count;n+=1;) {     i = instance_id[n];          if instance_exists(i)     {         for(a=0;a<obiekty_n;a+=1;)         {             if obiekty[a] = string(object_get_name(i.object_index))             {                 file_write_string('['+string(object_get_name(i.object_index))+';');                                  for(b=0;b<zmienne_n;b+=1;)                 {                     dd=false;                                          if zmienne[b,1] != '0'                     {                         if zmienne[b,1] != string(object_get_name(i.object_index))                         {                             dd=true;                         }                     }                                          if dd=false                     {                         execute_string('val = i.'+string(zmienne[b,0])+';');                                                  if is_string(val)                         {                             val = '"'+string(val)+'"';                         }                         file_write_string(string(zmienne[b,0])+';'+string(val)+';');                     }                 }                                  file_write_string(']');                 break;             }         }     } } file_close();
    dadaj_obiekt
    //dadaj_obiekt(nazwa_obiektu); obiekty[obiekty_n] = string(argument0); obiekty_n += 1;
    dodaj_zmienna
    //dodaj_zmienna(nazwa_zmiennej,nazwa_obiektu); zmienne[zmienne_n,0] = string(argument0); zmienne[zmienne_n,1] = string(argument1); zmienne_n += 1;
    odczytaj
    //odczytaj(nazwa_mapy); //UWAGA! //Wykonywac tylko 1 raz na 1 step! //Uzywac tylko w pustym roomie :) Wiadomo dlaczego. file_name = string(argument0); file_open_read(file_name); map_str = file_read_string(); file_close(); dt = string_count('[',map_str); dt2 = string_count(']',map_str); if dt != dt2 {     show_error('To nie plik mapy!',1);     exit; } repeat(dt) {     temp = string_replace_all( string_replace_all( string_copy(map_str,0,string_pos(']',map_str)-1),'[',''),']','');          map_str = string_replace(map_str,'['+temp+']','')          obiekt=string_copy(temp,0,string_pos(';',temp)-1);     temp=string_replace(temp,obiekt+';','');          dt3 = string_count(';',temp)/2;     n = 0;          repeat(dt3)     {         zmienna[n] = string_copy(temp,0,string_pos(';',temp)-1);         temp = string_replace(temp,zmienna[n]+';','');         wartosc[n] = string_copy(temp,0,string_pos(';',temp)-1);         temp = string_replace(temp,wartosc[n]+';','');         n += 1;     }          execute_string('i=instance_create(0,0,'+obiekt+');');          n=0;          repeat(dt3)     {         execute_string('i.'+zmienna[n]+'='+wartosc[n]+';');                  n+=1;     } }
    I tyle. Działa to trochę powoli ale sprawnie :) Liczę że pojawię się w creditsach jeśli wasze gry się ukażą ;)
     
    EDIT
    Jeszcze przykład:
    https://gmclan.org/up152_11_mapa.html
    Dodać na GMC? ;]
  5. Super (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od HamsterMan w Edytor plansz   
    Nie lubię takich skryptów jak ten którego używasz :P Dlatego napisałem własny:
     
    Wszystko w scripts:
    zapisz
    //zapisz(nazwa_mapy); //UWAGA! //Wykonywac tylko 1 raz na 1 step! //Nazwa pliku: file_name = argument0; zmienne_n = 0; obiekty_n = 0; //Lista obiektow do zapisania: dadaj_obiekt('ob_gracz'); dadaj_obiekt('ob_przeciwnik'); dadaj_obiekt('ob_platforma'); dadaj_obiekt('ob_data'); //Lista zmiennych obiektow (wszystkich) do zapisania: dodaj_zmienna('x',0); dodaj_zmienna('y',0); dodaj_zmienna('sprite_index',0); dodaj_zmienna('image_index',0); dodaj_zmienna('direction',0); //Tylko dla obiektu 'ob_data': dodaj_zmienna('skin','ob_data'); dodaj_zmienna('tlo','ob_data'); //Reszta Cie nie interesuje :P instance_deactivate_all(1); instance_activate_all(); file_open_write(file_name); for(n=0;n<instance_count;n+=1;) {     i = instance_id[n];          if instance_exists(i)     {         for(a=0;a<obiekty_n;a+=1;)         {             if obiekty[a] = string(object_get_name(i.object_index))             {                 file_write_string('['+string(object_get_name(i.object_index))+';');                                  for(b=0;b<zmienne_n;b+=1;)                 {                     dd=false;                                          if zmienne[b,1] != '0'                     {                         if zmienne[b,1] != string(object_get_name(i.object_index))                         {                             dd=true;                         }                     }                                          if dd=false                     {                         execute_string('val = i.'+string(zmienne[b,0])+';');                                                  if is_string(val)                         {                             val = '"'+string(val)+'"';                         }                         file_write_string(string(zmienne[b,0])+';'+string(val)+';');                     }                 }                                  file_write_string(']');                 break;             }         }     } } file_close();
    dadaj_obiekt
    //dadaj_obiekt(nazwa_obiektu); obiekty[obiekty_n] = string(argument0); obiekty_n += 1;
    dodaj_zmienna
    //dodaj_zmienna(nazwa_zmiennej,nazwa_obiektu); zmienne[zmienne_n,0] = string(argument0); zmienne[zmienne_n,1] = string(argument1); zmienne_n += 1;
    odczytaj
    //odczytaj(nazwa_mapy); //UWAGA! //Wykonywac tylko 1 raz na 1 step! //Uzywac tylko w pustym roomie :) Wiadomo dlaczego. file_name = string(argument0); file_open_read(file_name); map_str = file_read_string(); file_close(); dt = string_count('[',map_str); dt2 = string_count(']',map_str); if dt != dt2 {     show_error('To nie plik mapy!',1);     exit; } repeat(dt) {     temp = string_replace_all( string_replace_all( string_copy(map_str,0,string_pos(']',map_str)-1),'[',''),']','');          map_str = string_replace(map_str,'['+temp+']','')          obiekt=string_copy(temp,0,string_pos(';',temp)-1);     temp=string_replace(temp,obiekt+';','');          dt3 = string_count(';',temp)/2;     n = 0;          repeat(dt3)     {         zmienna[n] = string_copy(temp,0,string_pos(';',temp)-1);         temp = string_replace(temp,zmienna[n]+';','');         wartosc[n] = string_copy(temp,0,string_pos(';',temp)-1);         temp = string_replace(temp,wartosc[n]+';','');         n += 1;     }          execute_string('i=instance_create(0,0,'+obiekt+');');          n=0;          repeat(dt3)     {         execute_string('i.'+zmienna[n]+'='+wartosc[n]+';');                  n+=1;     } }
    I tyle. Działa to trochę powoli ale sprawnie :) Liczę że pojawię się w creditsach jeśli wasze gry się ukażą ;)
     
    EDIT
    Jeszcze przykład:
    https://gmclan.org/up152_11_mapa.html
    Dodać na GMC? ;]
  6. Super (+1)
    Tymon przyznał(a) reputację dla Borek w Almora Darkosen   
    Hej!
     
    Jakby ktoś był zainteresowany, to wczoraj wyszła wersja Almory na iOS
    Link do pobrania: Almora Darkosen ( App Store )
     
    Do zrobienia/poprawienia jeszcze zostało kilka rzeczy:
    - Apple Game Center -> CloudSave ( obecnie jest tylko na Androidzie )
    - Problem z "notchem", który zasłania trochę ikonki na niektórych modelach telefonów.
     
    Uwagi i sugestie mile widziane. iOS to mój debiut i pomimo tygodniowych testów przez różne osoby na różnych urządzeniach i tak wyszło kilka błędów technicznych.
    Mimo wszystko gra działa i nie powinno być większych problemów
     
    Dzięki i pozdrawiam!
  7. Haha (+1)
    Tymon przyznał(a) reputację dla Ranmus w 15 lat GMCLANu - świętujemy ?   
    Mówisz o innej stronie, nie o GMCLANIE. Nie pamiętam jak się nazywała.
  8. Ooooj (-1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od owyn w 15 lat GMCLANu - świętujemy ?   
    Warszawa!
  9. Wow! (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od owyn w 15 lat GMCLANu - świętujemy ?   
    Tzn. co? Bo widzę, że niezależnie od miasta należy załatwić te same rzeczy.
     
    A tak BTW, GMCLAN z tego co wiem zrodził się w Świdniku. Jedziemy do Świdnika? 
  10. Wow! (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od gnysek w 15 lat GMCLANu - świętujemy ?   
    Tzn. co? Bo widzę, że niezależnie od miasta należy załatwić te same rzeczy.
     
    A tak BTW, GMCLAN z tego co wiem zrodził się w Świdniku. Jedziemy do Świdnika? 
  11. Super (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od gnysek w Zmiany kadrowe   
    Cieszy mnie ta mobilizacja. Z entuzjazmem będę was podglądał jak zawsze.
  12. Super (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od I am vader w Zmiany kadrowe   
    Cieszy mnie ta mobilizacja. Z entuzjazmem będę was podglądał jak zawsze.
  13. Super (+1)
    Tymon przyznał(a) reputację dla Ranmus w Zmiany kadrowe   
    Dnia dzisiejszego, po ponad prawie 16 latach piastowania tej funkcji, postanowiłem ostatecznie pożegnać się ze stanowiskiem głównego administratora. Od dzisiaj do grona adminów powrócił Gnysek i razem z Uzjelem będą prowadzić serwis. Formalne prawa własności prawdopodobnie także przekażę Gnyskowi, gdyż to on będzie ponosić koszta techniczne związane z utrzymaniem serwisu. A ja? Cóż, póki co pozostaję technicznie jednym z adminów i ta ranga, na rzecz zwykłego użytkownika, zostanie mi zniesiona za jakiś czas.
     
    Nowej ekipie życzę wytrwałości w tworzeniu serwisu. Wytrwałości, której niestety zabrakło mi w okresie zeszłych kilku lat.
     
    Dziękuję wszystkim użytkownikom za wspólnie spędzone chwile i gratuluję cierpliwości w użeraniu się ze mną. :) O gmclanie nie zapominam i mam zamiar służyć pomocą i dobrą radą, a jak mi starczy czasu, to może jeszcze z Wami posiedzę.
     
    Szczególne podziękowania składam zaś  użytkownikowi @new_user za ten nostalgiczny wpis w shoutboxie, który dał mi tchnienie by jeszcze raz coś z tym zrobić oraz uświadomił, że pora ustąpić miejsca.
     
    ps. Spokojnie, strona portalu wróci zapewne na dniach, gdyż sprzężenie z nowym forum nie jest trudne, ale trzeba jeszcze trochę prac konserwacyjnych przeprowadzić.
     
    Jeszcze raz dzięki!
     
     
  14. Super (+1)
    Tymon otrzymał(a) reputację od Uzjel w Zmiany kadrowe   
    Cieszy mnie ta mobilizacja. Z entuzjazmem będę was podglądał jak zawsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...