Skocz do zawartości

PsichiX

Użytkownicy
  • Postów

    5 647
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Aktywność reputacji

  1. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Uzjel w Szukamy programisty do wykonywania gier komputerowych na poważnie   
    zalogowalem sie po latach tylko po to by napisac:

    XD
  2. Super (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w [Linugz] Enigmowanie gier   
    to zawsze moga uzyc MMF. ten sam poziom zenady. i pomyslec, ze niegdys wspanialy tool, dzis jego poziom jest beznadziejny.
  3. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w [CSS] Obrazki w odpowiednim kształcie   
    https://jsfiddle.net/c87a37m3/
     
    mozesz zrobic w gimpie gotowy zestaw obok siebie i tym divom ustawic kolor na transparentny, oraz odpowiedni rozmiar i przesuniecie, przez co wylacznie beda reagowac na kliki nad banerem.
    caly trick polega na uzyciu cssowego skewX().
  4. Super (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od szpaq99 w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    o cholerka, definitywnie opcja numer jeden!
  5. Super (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od szpaq99 w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    A w sumie to pochwale sie tutaj efektem (animowane demko mozna zobaczyc w osobnym temacie :D)


  6. Super (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od szpaq99 w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Zawsze mozesz tez robic gry na weba, just ssayan ( ͡º ͜ʖ͡º)
    a sam przyklad jest okej, estetyczny
  7. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Penguin w Ustawianie się AI   
    pardon, pisalem z glowy - xprevious, tak jak Vader mowi
  8. Super (+1)
    PsichiX przyznał(a) reputację dla Wojzax w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    rasizm na gmclanie w formie generatora postaci (początki)

     
  9. Super (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Uzjel w Potrzebuję pilnie wykonawcy prostego shadera   
    Demo do sciagniecia (zip zawiera exe): http://storage.psichix.io/MultipassEmissive.zip (w ruchu wyglada to super).
     
    Pobawilem sie troche i zrobilem nastepujace rodzaje obiektow emitowan swiatla:
    - statyczny (zawsze swieci);
    - dynamiczny (mozna wlaczac i wylaczac swiecenie poprzez zmienna)
    - dynamiczny pulsujacy (obiekt zmienia swoje natezenie emisji swiatla, mozemy to w pelni kontrolowac, miast robic pulsowania - ono jest tylko dla pokazania dynamiki);

    Ponadto samemu efektowi mozna kontrolowac skale rozmycia, oraz intensywnosc globalna emisji swiatla. dostepne sa 3 warianty shadera samego rozmywania, by moc dobrac odpowiedni pod konkretny stopien optymalizowania (im "silniejszy" blur shader, tym lepsza jakosc, ale nieco slabsza wydajnosc, choc i tak smiga to bez problemu, wlasnie dzieki podejsciu multipassowemu :P)

    Pytania i sugestie pisuj tutaj, ale same detale tranzakcji zalatwimy juz emailowo

    Screen z demka:

  10. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Ice Cube w Test wydajnosci komputera   
    niektore gry, takie jak Ostateni TOmb Raidery na przyklad, maja w menu zakladke Benchmark i odpala ona scene gry z oczekiwanym maksimum elementow sceny i efektow, ktore moga wystapic w grze na raz, dziala to minute-dwie i po tym tescie user dostaje info jakie ustawienia jakosci sa najlepsze dla tego sprzetu i gra tez sama je zwykle aplikuje.
  11. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Uzjel w Dungeon Survivor   
    lecac po kolei screenami z ostatniego posta: 1, 2, 3, 4, 5.
    masz strasznie nieujednolicone UI, wyglada to jak randomowe kolory. skomponuj sobie jedna, ale spojna skorke UI, jakie kolory na jakie elementy, kontrast pomiedzy tlem a informacja w elementach.
    przyklad: ciemnoszary przycisk, odcienie szarosci na jego border, bialy tekst. ciemnoszare okno, lekko szare obramowanie, bardzo lekko szary (wpadajacy blizej w bialy, ale nie czysto bialy) tekst okienka.
    i bez ekscesow z tymi roznokolorowymi przyciskami, bo jaki jest cel tych roznych kolorow?
  12. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od ANtY w Dungeon Survivor   
    lecac po kolei screenami z ostatniego posta: 1, 2, 3, 4, 5.
    masz strasznie nieujednolicone UI, wyglada to jak randomowe kolory. skomponuj sobie jedna, ale spojna skorke UI, jakie kolory na jakie elementy, kontrast pomiedzy tlem a informacja w elementach.
    przyklad: ciemnoszary przycisk, odcienie szarosci na jego border, bialy tekst. ciemnoszare okno, lekko szare obramowanie, bardzo lekko szary (wpadajacy blizej w bialy, ale nie czysto bialy) tekst okienka.
    i bez ekscesow z tymi roznokolorowymi przyciskami, bo jaki jest cel tych roznych kolorow?
  13. Lubię (+1)
    PsichiX przyznał(a) reputację dla Chell w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    w moim zyciu nalozyly sie takie 2 momenty - moment, w ktorym stwierdzilem, ze game developer to ze mnie nie bedzie, i moment, w ktorym zaczalem sie uczyc roznych webowych rzeczy w szkole
    tak wiec teraz siedze, robie rzeczy do szuflady i wrzucam polpuste screeny na gmclan
  14. Super (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w Dungeon Survivor   
    ale wez zmien kolor tekstu, bo na ciemnym tle czorny tekst przypomina szukanie murzyna w krzakach po zmroku.
  15. Super (+1)
    PsichiX przyznał(a) reputację dla adam014 w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Może kiedyś skończę, chyba ze 4 lata nic nie rzeźbiłem ale jak odkopałem i zobaczyłem jaki jest syf w projekcie to stwierdziłem że na spokojnie od początku sobie zacznę skoro i tak 70-80% assetów mam gotowych. Więc bogatszy w doświadczenie,cierpliwość i skille w programowaniu wyrzeźbiłem dziś normalny footplacement  Ogólnie założenia na początek są takie żeby ogarnąć gameplay jak trzeba, więcej dynamiki

  16. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Chell w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    lol, wzialem bezposrednio ze slacka xD zaraz zuploaduje gdzies


  17. Ooooj (-1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Wojo w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Klepie deferredowe oswietlenie 2D. Zostalo wykminic dobry shadow caster i bedzie magia!
    Dodatkowo efekty HDR mam za free

    GMS2 oficjalnie moze mi ssac palke!


  18. Przykro (+0)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    Klepie deferredowe oswietlenie 2D. Zostalo wykminic dobry shadow caster i bedzie magia!
    Dodatkowo efekty HDR mam za free

    GMS2 oficjalnie moze mi ssac palke!


  19. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Wojzax w CA2017 - Wyniki!   
    Takiej auto-riposty dawno nie widzialem

    Stan na grudzien 2017:
    Browser Market Share Worldwide: Browsers Percentage Market Share Chrome 55.04% Safari 14.86% UC Browser 8.69% Firefox 5.72% Opera 4.03% IE 3.35% A w Polsce z racji masowej ilosci androidow, chrome ma jeszcze wiekszy udzial, a reszta daleko za nim.
    A teraz oczekuje prostego "przepraszam za pieprzenie glupot" za stosowanie tak beszczelnie niskich i do tego calkowicie nieprzemyslanych komentarzy
    Odrobcie lekcje.

    Prawda jest taka, moi mili, ze firefox (w tym wersja quantum) ma nadal bardzo badziewny interpreter JSa (polowa wydajnosci wzgledem Chrome) i mimo iz jest moim ulubiencem do codziennego przegladania internetu, to do gier tylko chrome. Zoptymalizuje pod FF, jak skoncze wersje dla chrome, bo jednak wole nie tracic czasu tworzenia gry na realizowanie czyichs dziwnych fantazji o tym, by PROTOTYP gry, w ktora nie zagra, dzialala na przegladarce, ktorej prawie w ogole nie uzywa
  20. Ooooj (-1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Wojo w CA2017 - Wyniki!   
    Takiej auto-riposty dawno nie widzialem

    Stan na grudzien 2017:
    Browser Market Share Worldwide: Browsers Percentage Market Share Chrome 55.04% Safari 14.86% UC Browser 8.69% Firefox 5.72% Opera 4.03% IE 3.35% A w Polsce z racji masowej ilosci androidow, chrome ma jeszcze wiekszy udzial, a reszta daleko za nim.
    A teraz oczekuje prostego "przepraszam za pieprzenie glupot" za stosowanie tak beszczelnie niskich i do tego calkowicie nieprzemyslanych komentarzy
    Odrobcie lekcje.

    Prawda jest taka, moi mili, ze firefox (w tym wersja quantum) ma nadal bardzo badziewny interpreter JSa (polowa wydajnosci wzgledem Chrome) i mimo iz jest moim ulubiencem do codziennego przegladania internetu, to do gier tylko chrome. Zoptymalizuje pod FF, jak skoncze wersje dla chrome, bo jednak wole nie tracic czasu tworzenia gry na realizowanie czyichs dziwnych fantazji o tym, by PROTOTYP gry, w ktora nie zagra, dzialala na przegladarce, ktorej prawie w ogole nie uzywa
  21. Ooooj (-1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w CA2017 - Wyniki!   
    Takiej auto-riposty dawno nie widzialem

    Stan na grudzien 2017:
    Browser Market Share Worldwide: Browsers Percentage Market Share Chrome 55.04% Safari 14.86% UC Browser 8.69% Firefox 5.72% Opera 4.03% IE 3.35% A w Polsce z racji masowej ilosci androidow, chrome ma jeszcze wiekszy udzial, a reszta daleko za nim.
    A teraz oczekuje prostego "przepraszam za pieprzenie glupot" za stosowanie tak beszczelnie niskich i do tego calkowicie nieprzemyslanych komentarzy
    Odrobcie lekcje.

    Prawda jest taka, moi mili, ze firefox (w tym wersja quantum) ma nadal bardzo badziewny interpreter JSa (polowa wydajnosci wzgledem Chrome) i mimo iz jest moim ulubiencem do codziennego przegladania internetu, to do gier tylko chrome. Zoptymalizuje pod FF, jak skoncze wersje dla chrome, bo jednak wole nie tracic czasu tworzenia gry na realizowanie czyichs dziwnych fantazji o tym, by PROTOTYP gry, w ktora nie zagra, dzialala na przegladarce, ktorej prawie w ogole nie uzywa
  22. Haha (+1)
    PsichiX przyznał(a) reputację dla I am vader w GAMEMAKER LABO   
    Threef już remake'uje spanie na klawiaturze :>
  23. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w Javascript inkrementacja   
    to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do:
    // z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec:
    <!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>  
  24. Lubię (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od Uzjel w Javascript inkrementacja   
    to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do:
    // z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec:
    <!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>  
  25. Super (+1)
    PsichiX otrzymał(a) reputację od PatrykPlayingPOLSKA w Javascript inkrementacja   
    to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do:
    // z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec:
    <!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...