PsichiX
-
Postów
5 647 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
12
Aktywność reputacji
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Uzjel w Szukamy programisty do wykonywania gier komputerowych na poważnie
zalogowalem sie po latach tylko po to by napisac:
XD
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w [Linugz] Enigmowanie gier
to zawsze moga uzyc MMF. ten sam poziom zenady. i pomyslec, ze niegdys wspanialy tool, dzis jego poziom jest beznadziejny.
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w [CSS] Obrazki w odpowiednim kształcie
https://jsfiddle.net/c87a37m3/
mozesz zrobic w gimpie gotowy zestaw obok siebie i tym divom ustawic kolor na transparentny, oraz odpowiedni rozmiar i przesuniecie, przez co wylacznie beda reagowac na kliki nad banerem.
caly trick polega na uzyciu cssowego skewX().
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od szpaq99 w Nad czym aktualnie pracujesz?
o cholerka, definitywnie opcja numer jeden!
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od szpaq99 w Nad czym aktualnie pracujesz?
A w sumie to pochwale sie tutaj efektem (animowane demko mozna zobaczyc w osobnym temacie :D)
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od szpaq99 w Nad czym aktualnie pracujesz?
Zawsze mozesz tez robic gry na weba, just ssayan ( ͡º ͜ʖ͡º)
a sam przyklad jest okej, estetyczny
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Penguin w Ustawianie się AI
pardon, pisalem z glowy - xprevious, tak jak Vader mowi
-
PsichiX przyznał(a) reputację dla Wojzax w Nad czym aktualnie pracujesz?
rasizm na gmclanie w formie generatora postaci (początki)
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Uzjel w Potrzebuję pilnie wykonawcy prostego shadera
Demo do sciagniecia (zip zawiera exe): http://storage.psichix.io/MultipassEmissive.zip (w ruchu wyglada to super).
Pobawilem sie troche i zrobilem nastepujace rodzaje obiektow emitowan swiatla:
- statyczny (zawsze swieci);
- dynamiczny (mozna wlaczac i wylaczac swiecenie poprzez zmienna)
- dynamiczny pulsujacy (obiekt zmienia swoje natezenie emisji swiatla, mozemy to w pelni kontrolowac, miast robic pulsowania - ono jest tylko dla pokazania dynamiki);
Ponadto samemu efektowi mozna kontrolowac skale rozmycia, oraz intensywnosc globalna emisji swiatla. dostepne sa 3 warianty shadera samego rozmywania, by moc dobrac odpowiedni pod konkretny stopien optymalizowania (im "silniejszy" blur shader, tym lepsza jakosc, ale nieco slabsza wydajnosc, choc i tak smiga to bez problemu, wlasnie dzieki podejsciu multipassowemu :P)
Pytania i sugestie pisuj tutaj, ale same detale tranzakcji zalatwimy juz emailowo
Screen z demka:
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Ice Cube w Test wydajnosci komputera
niektore gry, takie jak Ostateni TOmb Raidery na przyklad, maja w menu zakladke Benchmark i odpala ona scene gry z oczekiwanym maksimum elementow sceny i efektow, ktore moga wystapic w grze na raz, dziala to minute-dwie i po tym tescie user dostaje info jakie ustawienia jakosci sa najlepsze dla tego sprzetu i gra tez sama je zwykle aplikuje.
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Uzjel w Dungeon Survivor
lecac po kolei screenami z ostatniego posta: 1, 2, 3, 4, 5.
masz strasznie nieujednolicone UI, wyglada to jak randomowe kolory. skomponuj sobie jedna, ale spojna skorke UI, jakie kolory na jakie elementy, kontrast pomiedzy tlem a informacja w elementach.
przyklad: ciemnoszary przycisk, odcienie szarosci na jego border, bialy tekst. ciemnoszare okno, lekko szare obramowanie, bardzo lekko szary (wpadajacy blizej w bialy, ale nie czysto bialy) tekst okienka.
i bez ekscesow z tymi roznokolorowymi przyciskami, bo jaki jest cel tych roznych kolorow?
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od ANtY w Dungeon Survivor
lecac po kolei screenami z ostatniego posta: 1, 2, 3, 4, 5.
masz strasznie nieujednolicone UI, wyglada to jak randomowe kolory. skomponuj sobie jedna, ale spojna skorke UI, jakie kolory na jakie elementy, kontrast pomiedzy tlem a informacja w elementach.
przyklad: ciemnoszary przycisk, odcienie szarosci na jego border, bialy tekst. ciemnoszare okno, lekko szare obramowanie, bardzo lekko szary (wpadajacy blizej w bialy, ale nie czysto bialy) tekst okienka.
i bez ekscesow z tymi roznokolorowymi przyciskami, bo jaki jest cel tych roznych kolorow?
-
PsichiX przyznał(a) reputację dla Chell w Nad czym aktualnie pracujesz?
w moim zyciu nalozyly sie takie 2 momenty - moment, w ktorym stwierdzilem, ze game developer to ze mnie nie bedzie, i moment, w ktorym zaczalem sie uczyc roznych webowych rzeczy w szkole
tak wiec teraz siedze, robie rzeczy do szuflady i wrzucam polpuste screeny na gmclan
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w Dungeon Survivor
ale wez zmien kolor tekstu, bo na ciemnym tle czorny tekst przypomina szukanie murzyna w krzakach po zmroku.
-
PsichiX przyznał(a) reputację dla adam014 w Nad czym aktualnie pracujesz?
Może kiedyś skończę, chyba ze 4 lata nic nie rzeźbiłem ale jak odkopałem i zobaczyłem jaki jest syf w projekcie to stwierdziłem że na spokojnie od początku sobie zacznę skoro i tak 70-80% assetów mam gotowych. Więc bogatszy w doświadczenie,cierpliwość i skille w programowaniu wyrzeźbiłem dziś normalny footplacement Ogólnie założenia na początek są takie żeby ogarnąć gameplay jak trzeba, więcej dynamiki
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Chell w Nad czym aktualnie pracujesz?
lol, wzialem bezposrednio ze slacka xD zaraz zuploaduje gdzies
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Wojo w Nad czym aktualnie pracujesz?
Klepie deferredowe oswietlenie 2D. Zostalo wykminic dobry shadow caster i bedzie magia!
Dodatkowo efekty HDR mam za free
GMS2 oficjalnie moze mi ssac palke!
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w Nad czym aktualnie pracujesz?
Klepie deferredowe oswietlenie 2D. Zostalo wykminic dobry shadow caster i bedzie magia!
Dodatkowo efekty HDR mam za free
GMS2 oficjalnie moze mi ssac palke!
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Wojzax w CA2017 - Wyniki!
Takiej auto-riposty dawno nie widzialem
Stan na grudzien 2017:
Browser Market Share Worldwide: Browsers Percentage Market Share Chrome 55.04% Safari 14.86% UC Browser 8.69% Firefox 5.72% Opera 4.03% IE 3.35% A w Polsce z racji masowej ilosci androidow, chrome ma jeszcze wiekszy udzial, a reszta daleko za nim.
A teraz oczekuje prostego "przepraszam za pieprzenie glupot" za stosowanie tak beszczelnie niskich i do tego calkowicie nieprzemyslanych komentarzy
Odrobcie lekcje.
Prawda jest taka, moi mili, ze firefox (w tym wersja quantum) ma nadal bardzo badziewny interpreter JSa (polowa wydajnosci wzgledem Chrome) i mimo iz jest moim ulubiencem do codziennego przegladania internetu, to do gier tylko chrome. Zoptymalizuje pod FF, jak skoncze wersje dla chrome, bo jednak wole nie tracic czasu tworzenia gry na realizowanie czyichs dziwnych fantazji o tym, by PROTOTYP gry, w ktora nie zagra, dzialala na przegladarce, ktorej prawie w ogole nie uzywa
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Wojo w CA2017 - Wyniki!
Takiej auto-riposty dawno nie widzialem
Stan na grudzien 2017:
Browser Market Share Worldwide: Browsers Percentage Market Share Chrome 55.04% Safari 14.86% UC Browser 8.69% Firefox 5.72% Opera 4.03% IE 3.35% A w Polsce z racji masowej ilosci androidow, chrome ma jeszcze wiekszy udzial, a reszta daleko za nim.
A teraz oczekuje prostego "przepraszam za pieprzenie glupot" za stosowanie tak beszczelnie niskich i do tego calkowicie nieprzemyslanych komentarzy
Odrobcie lekcje.
Prawda jest taka, moi mili, ze firefox (w tym wersja quantum) ma nadal bardzo badziewny interpreter JSa (polowa wydajnosci wzgledem Chrome) i mimo iz jest moim ulubiencem do codziennego przegladania internetu, to do gier tylko chrome. Zoptymalizuje pod FF, jak skoncze wersje dla chrome, bo jednak wole nie tracic czasu tworzenia gry na realizowanie czyichs dziwnych fantazji o tym, by PROTOTYP gry, w ktora nie zagra, dzialala na przegladarce, ktorej prawie w ogole nie uzywa
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w CA2017 - Wyniki!
Takiej auto-riposty dawno nie widzialem
Stan na grudzien 2017:
Browser Market Share Worldwide: Browsers Percentage Market Share Chrome 55.04% Safari 14.86% UC Browser 8.69% Firefox 5.72% Opera 4.03% IE 3.35% A w Polsce z racji masowej ilosci androidow, chrome ma jeszcze wiekszy udzial, a reszta daleko za nim.
A teraz oczekuje prostego "przepraszam za pieprzenie glupot" za stosowanie tak beszczelnie niskich i do tego calkowicie nieprzemyslanych komentarzy
Odrobcie lekcje.
Prawda jest taka, moi mili, ze firefox (w tym wersja quantum) ma nadal bardzo badziewny interpreter JSa (polowa wydajnosci wzgledem Chrome) i mimo iz jest moim ulubiencem do codziennego przegladania internetu, to do gier tylko chrome. Zoptymalizuje pod FF, jak skoncze wersje dla chrome, bo jednak wole nie tracic czasu tworzenia gry na realizowanie czyichs dziwnych fantazji o tym, by PROTOTYP gry, w ktora nie zagra, dzialala na przegladarce, ktorej prawie w ogole nie uzywa
-
PsichiX przyznał(a) reputację dla I am vader w GAMEMAKER LABO
Threef już remake'uje spanie na klawiaturze :>
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od gnysek w Javascript inkrementacja
to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do:
// z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec:
<!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od Uzjel w Javascript inkrementacja
to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do:
// z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec:
<!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>
-
PsichiX otrzymał(a) reputację od PatrykPlayingPOLSKA w Javascript inkrementacja
to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do:
// z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec:
<!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>