Fajna muzyka i fajnie wykombinowałeś to z tymi dialogami czytanymi bo to dodaje mocniejszego klimatu.
Muzyka jakoś szczególnie mi się spodobała bo kojarzy mi się z filmami na VHS z lat 90 i głos tej kobitki co czyta jest miły dla uszu.
Widać że bardzo się przy tym starałeś bo dodałeś efekt ciemnego terenu i inne efekty graficzne.
Klimat gry jest mocny, mroczny i przypomina straszne sny i kojarzy mi się trochę z doom 3, half life, postal brain damaged i z jakimiś grami kojimy (nie grałem za dużo w nie). Najmocniejsze wrażenie zrobiły na mnie te ściany z gębami i strzelanina w prosektorium. Ogólnie gra ma duży potencjał według mnie bo fajną fabułę obmyśliłeś.
Jeśli chodzi o rzeczy, które mi się nie podobają to zmiana broni (nie wiem jak to zrobić), o co chodzi w niektórych poziomach (nie wiem jak je przejść), w niektórych momentach jest aż zbyt ciemno, ale bardzo podobają mi się te takie masowe strzelaniny jak w alien shooterze albo serious samie i rozumiem zamysł.
Jeśli chodzi o dźwięk to jest bardzo nierówny bo dialogi się nakładają za siebie albo są za głośne i trochę trudno zrozumieć co się dzieje w hałasie.
Nie wiem czy to był jakiś błąd, ale jak zamieniamy się w żołnierza to gra z trybu pełnoekranowego zmienia się w okienko (chyba że ja coś nacisnąłem przypadkiem).
Fajnie przemyślałeś też motyw z regeneracją życia jak w nowszych gierkach więc to na plus, a grę przeszedłem całą obowiązkowo 😉
Także Dyzmek dobra robota i czekam na więcej produkcji od Ciebie (choć ja najbardziej czekam na jakieś boomer shootery jak survival matters, ale rozumiem że gra tego formatu wymaga ogromnego nakładu pracy, wyrzeczeń itp. więc najlepiej jak będziesz robił to co ci w duszy zagra i dalej się rozwijał, realizował cele i spełniał swoje marzenia) i pamiętaj, że jesteś mega wporzo gość i życzę ci sukcesów oraz powodzenia!