Pozwolę sobie nadać trochę kontekstu przed przejściem do właściwej częsci:
Kulkis II oryginalnie powstał w 2006 roku, ale od zawsze drażniło mnie kilka błędów, które pozostały w projekcie. Także przy okazji tego, że chciałem wypuścić jako open source wszystkie swoje stare produkcje postanowiłem też zaktualizować grę do GM Studio 2024 i ponaprawiać bugi. Dodałem też kilka kodów bo game design z 2006 roku oraz moje umiejętności gdy miałem 16 lat czuć mocno. Poza tym i kilkoma malutkimi zmianami quality of life gra funkcjonalnie jest taka sama jak te prawie 20 lat temu. Także jeżeli masz ochotę zobaczyć jakie dzieła sztuki wychodziły w epoce GM6 to zapraszam. Ciekawscy mogą sobie też zajrzeć na źródła projektu na githubie i zapłakać.
Postanowiłem stworzyć nowy temat zamiast robić dwudekadowe nekro.
-------------
Tytuł: Kulkis II
Gatunek: zręcznościówka logiczna
Opis: Czasem zręcznościowa, czasem logiczna giera gdzie musisz zebrać bonusy i rozwalić kolorowe bloczki. Myk w tym, że rozwalać możesz je jedynie jak masz ten sam kolor. Przy okazji unikaj przeciwników, wysadź coś bombą albo wrzuć skrzynię w dziurę by utworzyć nowe przejście.
Download: https://evidentlycube.com/$stage$Marmot666/files/auto/Kulkis2 (2006).zip
Źródła projektu: https://github.com/EvidentlyCube/LegacyGames/tree/main/Games/2006-11-29-Kulkis2
Rozmiar pliku: 79.9MB
Autorzy:
Muzyka:
Jakub Skorupa (Shyz)
Konrad Gmurek (KeyG)
Jose Manuel Perez (JosSs)
Marek Kuśmierz (Dakota)
Karol Kurtyka (Karlos)
Piotr Leśnikowski (Lesnik)
Jose Manuel Perez (JosSs)
Programowanie i reszta:
Maurycy Zarzycki (skell)
Screeny: