@SimianVirus7 no to trzym tutaj http://www.host-a.net/u/zacnie/animacja.rar
ogólnie przyznam, że gdy zrozumiesz naturę sinusów i cosinusów to całkowicie zmieni się twoje spojrzenie na gamemakerowanie. Szczerze to nie ma chyba żadnego aspektu przy tworzeniu gry, gdzie nie można byłoby ich wykorzystać. Orbitowanie obiektów, ruch wody, cykl dnia i nocy, symulowanie fizyki (np sprężystość podłoża). Do tego umiejętnie używając sinusa przy pitchu jakiegoś dźwięku można uzyskać świetne vibrato. Są też sytuacje, gdy chcąc przemieszczać obiekt w różne kierunki zamiast direction i speed można również posłużyć się trygonometrią, przez co ma się lepszy wgląd w to jak ten ruch naprawdę się odbywa i łatwiej wtedy łączyć dwa ruchy ze sobą (wypadkowy wektor). No i na zakończenie taka moja rada - jak możesz gdzieś użyć sinusa, to go użyj