Skocz do zawartości

Det.Yolk


Toxotes

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Det. Yolk

Gatunek: przygodowo-zręcznościowa

 

Opis: Gra przygodowo-zręcznościowa w klimacie lat dwudziestych XX w., czyli detektywi, gangsterzy, piękne kobiety, a wszystko to rozgrywające się w... kuchni. Detektyw Żółtko dostaje, jak mu się początkowo wydaje, typowe zlecenie odnalezienia zaginionej osoby, ale sprawy szybko się komplikują, gdy okazuje się, że poszukuje go także wiele innych, wpływowych i niebezpiecznych osób.

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Platyna

Fabuła:
Toxotes

Grafika:
Toxotes

Muzyka:
-

Screeny:

2aetel2.jpg

 

Poniżej wersja testowa, ale daleko jeszcze temu do dema. Umieszczam żeby pokazać, czego w przybliżeniu możecie się spodziewać, ale sporo jeszcze będzie poprawiane - płynniejsza animacja, AI przeciwników (to co jest Platyna, zrobił na szybko, byle bo coś biegało, ale i tak już jest ciekawie :) ), więcej animacji postaci i wrogów itp. no i oczywiście fabuła, sporo plansz itd

https://gmclan.org/up7274_4_DetYolk.html

 

Gra jest zastępstwem gry z tematu https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=26322 , ale choć będzie robiona szybko , to mam wielką nadzieję, że wyjdzie z tego fajna i ciekawa gra (oczywiście ocenicie sami :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Grafika świetna, a gameplay póki co nudny, ale skoro to wersja jeszcze-nawet-nie-demo to nie ma co się dziwić za bardzo. Trzymam kciuki za projekt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra przedstawia bardzo mało (w końcu nawet-nie-demo) ale już zajmuje prawie 8MB. Platek, odchudzaj!

O przepraszam, nie do mnie. To on się uparł na takie cudaczne tła. Ja tu tylko robię co mi każą.

Poza tym ja to bym jeszcze tego na forum nie wrzucał, ale nie ja tu rządzę. :)

EDIT: Ach, przecież odchudzone znacząco zostanie jak tła będą wczytywane z zewnątrz. Na razie mi się po prostu nie chciało. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
O przepraszam, nie do mnie. To on się uparł na takie cudaczne tła. Ja tu tylko robię co mi każą.

Cudaczne? Raczysz żartować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudaczne? Raczysz żartować.

Cudaczne w sensie pomysłu. Wszystko jest rysowane na nowo. Żaden element się nie powtarza, każdy rysowany z osobna. Wszystko jest tłem, na które nałożone są niewidzialne platformy. Grafika będzie ładna, ale cholernie ciężka.

Teraz właśnie pije drugą kawę i mazam sobie na tablicy jakiś pomysł by zamiast platform ustawiać jakieś punkty tworzące wielokąty i będę wykrywał kolizje z tymi wielokątami.

 

Coraz bardziej jestem przekonany, że pora zerwać z GMem. Jak co bardziej złożonego algorytmicznie chce się zrobić to dziad wszystko utrudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

W ogóle kto się teraz przejmuje rozmiarem plików? 8 MB i już płacz? Ale jakoś wiedźminy po 10 gb to się ściąga z torrentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudaczne w sensie pomysłu. Wszystko jest rysowane na nowo. Żaden element się nie powtarza, każdy rysowany z osobna. Wszystko jest tłem, na które nałożone są niewidzialne platformy. Grafika będzie ładna, ale cholernie ciężka.

Teraz właśnie pije drugą kawę i mazam sobie na tablicy jakiś pomysł by zamiast platform ustawiać jakieś punkty tworzące wielokąty i będę wykrywał kolizje z tymi wielokątami.

 

Coraz bardziej jestem przekonany, że pora zerwać z GMem. Jak co bardziej złożonego algorytmicznie chce się zrobić to dziad wszystko utrudnia.

 

xenonuj więc! : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudaczne w sensie pomysłu. Wszystko jest rysowane na nowo. Żaden element się nie powtarza, każdy rysowany z osobna. Wszystko jest tłem, na które nałożone są niewidzialne platformy. Grafika będzie ładna, ale cholernie ciężka.

Teraz właśnie pije drugą kawę i mazam sobie na tablicy jakiś pomysł by zamiast platform ustawiać jakieś punkty tworzące wielokąty i będę wykrywał kolizje z tymi wielokątami.

 

Coraz bardziej jestem przekonany, że pora zerwać z GMem. Jak co bardziej złożonego algorytmicznie chce się zrobić to dziad wszystko utrudnia.

Jeśli w takiej grze 2d musisz tak kombinować to robisz coś ee źle.. Może po prostu za bardzo utrudniasz sobie sprawę? Jeśli chcesz się na coś przesiąść to polecam jakąś zwykła bibliotekę 2d jak sfml, budujesz edytor choćby w c# w jakieś ~2tyg i praktycznie dostosowujesz go do własnych wymagań co bardzo ułatwia proces tworzenia. Dla gier 2d to najlepsze rozwiązania, budujesz sobie fabrykę przystosowaną do własnych wymagań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w takiej grze 2d musisz tak kombinować to robisz coś ee źle.. Może po prostu za bardzo utrudniasz sobie sprawę?

 

A czy ja cokolwiek powiedziałem, że muszę tak bardzo kombinować? Nie muszę. Ale chciałbym. Ostatecznie sobie odpuściłem, bo GM to zbyt utrudniał, ale tak to bym to kodził i nie dlatego, że muszę tylko dlatego, że by było szybsze, łatwiej by mi było tworzyć poziomy i generalnie fajnie sobie coś takiego zakodzić. Ale byłby to raczej zabieg kosmetyczny zrobiony dla czystej satysfakcji co tam w tym kodzie siedzi. :)

Ale z uwagi, że to GM w końcu zostałem przy platformach zwykłych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja cokolwiek powiedziałem, że muszę tak bardzo kombinować? Nie muszę. Ale chciałbym. Ostatecznie sobie odpuściłem, bo GM to zbyt utrudniał, ale tak to bym to kodził i nie dlatego, że muszę tylko dlatego, że by było szybsze, łatwiej by mi było tworzyć poziomy i generalnie fajnie sobie coś takiego zakodzić. Ale byłby to raczej zabieg kosmetyczny zrobiony dla czystej satysfakcji co tam w tym kodzie siedzi.

Ale z uwagi, że to GM w końcu zostałem przy platformach zwykłych.

Może źle zrozumiałem, moja wina. Jeśli rzeczywiście twoja rozwiązania przyspieszyły by produkcje poziomów to spróbuj zrobić jak pisałem. Warto poświęcić kilka tygodni jeśli cały proces produkcji będzie znacznie szybszy no i żaden rendering nie będzie problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Może źle zrozumiałem, moja wina. Jeśli rzeczywiście twoja rozwiązania przyspieszyły by produkcje poziomów to spróbuj zrobić jak pisałem. Warto poświęcić kilka tygodni jeśli cały proces produkcji będzie znacznie szybszy no i żaden rendering nie będzie problemem.

No i trzeba wspomnieć o tym, że przy sfmlu miałbyś dużo lepszą optymalizację niż w gmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...