Marek.S Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Za pewne każdy z was kojarzy zabawki, samochodziki z klawiaturą na dachu, którym można było zaprogramować drogę. Ten przykład działa na takiej samej zasadzie, za pomocą strzałek programujemy kolejne ruchy dla obiektu. Przykład opiera się na przypisywaniu kolejno do list'y wydarzeń, ruchów playera i poźniejszym wykonywaniu ich. =3 Proszę zwrócić uwagę na zdefiniowane stałe(gameseting > constants) może i jest za banalny na wasze wygórowane gusty, ale mimo wszystko czekam na komentarze :) programowanie_ruchu.gm6Marek.S 2008 Gmclan.org Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Fenomenalny :) Na tej podstawie można stworzyć ruch dla przeciwnika. 5/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Fenomenalny :) Na tej podstawie można stworzyć ruch dla przeciwnika. 5/5 :) a wiesz, ze o tym nie pomyślałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Dobry przykładzik, jak się troszku pozmienia to można grę taneczną (muzyczną? :P ) zrobić :D 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 No, Marku - miałem dać dziś nieco podobny i zarazem nieco inny przykład, bardziej zaawansowany algorytm, ale widac mnie uprzedziles i chyba nie musze dawac swojego, bo chyba wiekszosci i tak wystarczy twoj, bo w koncu prosty, ale dobry ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 No normalnie przykład jest "da best" :). Sporo kodowania, fenomenalność i przydatność przykładu zasługuje na 5/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 sporo kodowania? heh. właśnie mało tego kodu :P to Ty nie wiesz ile jest kodowania przy jakimś programie.. Step dzielę sobie na sektory aby się nie pogubić :D PsichiX, możesz wrzucić swój przykład, im więcej tym lepiej - więcej pomocy dla początkujących a przecież głownie o to chodzi w przykładach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 o własnie PsichiX, wszystko się przyda; ) i to się bardzo przyda^^ ładnieto "wygląda". ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 naprawdę ładnie to wyszło daje 5/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ja właśnie z list korzystam w BuuBall, bo tam m.in. takie sterowanie będzie (tylko klawiaturą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Niezły przykład :P Coś takiego może miec wiele zastosowań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się