Skocz do zawartości
Morgo

Dimension Invader - demo

Rekomendowane odpowiedzi

 banner_n.png

Gatunek: Top-down shooter

 

Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał...

W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć.

 

Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io,     IndieDB

Rozmiar pliku: 44 MB

 

Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje

Reszta jest mojego autorstwa.

 

Trailer:

 

 

Screeny:

di_11.png

 

di_08.png

 

di_10.png

  • Super (+1) 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Poczułem się jakby znów były lata '90 :D

  • Super (+1) 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

O kurczaki, dobra gra na gmclanie!
Mamy tu do czynienia z prostą strzelanką z dość surową grafiką ale za to satysfakcjonującym gameplayem.
Jedyny problem jaki mam narazie to to że mapki są dość puste i monotonne graficznie co nadrabiają muzyką i klimatem. Przyznam że po przejściu dema chciałem więcej co nie zdarza się zbyt często jeśli chodzi o gry z gmclanu :P
Czekam na pełną wersję:) 
 

  • Super (+1) 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kiedy już usiądę do prac nad pełną wersją, poziomy z pewnością zostaną przebudowane, urozmaicone i zmienione graficznie. Obecne pochodzą jeszcze z wersji na game jam:

 

O4UO0I.png

 

@gnysek

Mentalnie chyba trochę w nich utknąłem i stąd takie wrażenie :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fajny klimat robią te cutscenki :D. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Feeling strzelania jest fajny, bardzo mi się podobał. Mapki rzeczywiście mało rozbudowane i surowe ale jakoś zbytnio to nie przeszkadzało, a pewnie będzie urozmaicane. Zmieniłbym tylko to otwieranie drzwi, bo psuło trochę dynamikę gry. Niech otwierają się bardzo szybko albo jakoś je inaczej zmienić. Trochę miałem dość tej muzyki po kilku minutach xD jakby była dłuższa to ok. Ale ogólnie to dobrze to wygląda i w jak wyjdzie aktualizacja to na pewno zagram. 

PS: Za pierwszym razem nie odpaliła mi się cutscenka w intro i nie wiedziałem co mam zrobić :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2020 o 14:48, szpaq99 napisał:

Fajny klimat robią te cutscenki :D. 

Cieszę się :D Zawsze ceniłem sobie kiedy gameplay ma chociaż jakiś kontekst i mam jakiś tam pomysł na fabułę, więc w pełnej wersji będzie ich więcej.

Dnia 16.05.2020 o 15:59, SimianVirus7 napisał:

Feeling strzelania jest fajny, bardzo mi się podobał. Mapki rzeczywiście mało rozbudowane i surowe ale jakoś zbytnio to nie przeszkadzało, a pewnie będzie urozmaicane. Zmieniłbym tylko to otwieranie drzwi, bo psuło trochę dynamikę gry. Niech otwierają się bardzo szybko albo jakoś je inaczej zmienić. Trochę miałem dość tej muzyki po kilku minutach xD jakby była dłuższa to ok. Ale ogólnie to dobrze to wygląda i w jak wyjdzie aktualizacja to na pewno zagram. 

PS: Za pierwszym razem nie odpaliła mi się cutscenka w intro i nie wiedziałem co mam zrobić :P

Miło mi słyszeć.Tyle w to grałem, że zacząłem już wątpić czy feeling w ogóle jest dobry :P

 

Co do otwierania drzwi to przeszło mi przez myśl, żeby je przyspieszyć lub zmienić ale skupiłem się na dopięciu najważniejszych spraw przed wydaniem dema. Rozważę to jeszcze w przyszłości.

 

Z tego samego powodu nie pochyliłem się też nad muzyką. Z nią mam największy problem bo kiepski ze mnie kompozytor. Przynajmniej mam motywację aby w końcu się tego nauczyć :P

 

Też kilka razy natknąłem się na błąd o którym wspomniałeś, wystarczy zresetować poziom w menu pauzy. Jak już ogarnę jak ładować wszystkie zasoby przed odpaleniem mapki powinien on zniknąć (mam nadzieję...)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

dobra robota, przypomniały mi sie gry na miniclipie :) bardzo fajnie się strzela, głównie robotę robi to dobór dźwięków i odpowiednio badassowe animacje. widać, że całość jest przemyślana pod kątem gameplayu

 

co bym poprawił:

wygląd poziomów, ale o tym mowa wyżej

dłuższa muzyka, bo obecna pętla dość szybko nuży

wszechobecna ciemność - rozumiem, o jaki efekt chodziło, ale jednak na dłuższą metę jest to trochę męczące. znacznie zwiększyłbym zasięg światła dawanego przez celownik

 

jeśli następne poziomy będą większe od tych z dema, to przydałaby się minimapka. zwłaszcza, że ze względu na wizualną jałowość leveli czasem ciężko się połapać. ogólnie oceniam na plus, z chęcią sprawdzę pełną wersję

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×