Skocz do zawartości
pankracy

The Dreamer

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: The Dreamer

 

Gatunek: platformówka

Platforma: PC Windows/Nintendo Switch

 

Opis:

 Dreamer to gra w której główną rolę odgrywa mężczyzna o imieniu Anatol.Jest on mężem i ojcem 5 letniego synka.
Postać w codziennym życiu stara się sprostać oczekiwaniom swojego szefa.
Pogoń za lepszymi wynikami, chęć wyróżnienia się na tle innych współpracowników powoduje ,że zaniedbuje On swoją rodzinę i cierpi na bezsenność.
Jego życie to stałe powtarzające się fragmenty, które skupiają się wyłącznie na pracy.
Bohater próbuje udowodnić sobie i innym, że jest czegoś wart, to Jego największe marzenie.
Po kolejnym ciężkim dniu i kłótni z szefem Anatol wraca do domu by dalej skupić się na swojej pracy...Nasz bohater wie,że jego synek ma koszmary w nocy. Kiedy usypia małego i nad
nim czuwa przy łóżeczku zaczyna oglądać jego straszne rysunki w trakcie tego nagle jakby czas się zatrzymuje..wszystko robi się i pojawia się postać.
Ulubiona zabawka synka która ożywa. Przyjaciel małego.

Ta zabawka opowiada ojcu że jeśli chce pomóc synkowi musi wejść w jego sny i osobiście rozprawić się z potworami.
Ale żeby rozprawić się z dziecięcymi koszmarami musi przyjąć postać tej zabawki.Wobec tego nasza zabawka zamienia go w samą siebie,a sama znika.
Bohater wchodzi w świat surrealistycznego snu jakiego nigdy wcześniej nie doświadczył.(Jakaś tajemnicza magia sprawia,że przenosi się On w scenerie tych rysunków)
Cała gra składa się z kilku snów Anatol musi przebyć wszystkie, uważając na czyhające na niego pułapki wrogów i niespodzianki by pomóc swojemu synkowi i rozprawić się z Jego koszmarami.

 

 

Autorzy: 

 

Programowanie:
Marek S
 
Fabuła:
Marek S
 
Grafika:
Andrzej Knop
 
Muzyka:
Adam Dżieżyk
 

Screeny: w Przygotowaniu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Spoko,widać sporo włożonej pracy.Ciekawy ten topór

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje

 

Dokładamy wszelkich starań żeby gra wyglądała ciekawie.

Dojdą wrogowie,pułapki itp.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że zapowiada się coś o niebo lepszego od top hata i kilkunastu gier z tego forum. Długo czekałem na kolejną porządną grę platformową widzę, że jest robiona w rozdzielczości HD. Do tego no graficznie prezentuje się świetnie. Ruch bohatera widzę nawet krawędzie uwzględnia i podchodzenie pod górę. Życzę powodzenia z dalszymi fazami projektu na pewno jest z taką grą szansa zabłysnąć jako niezależny twórca, a ja sam już z niecierpliwością oczekuje demka;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

grafika paskudna, nic do niczego nie pasuje, ale sam projekt zapowiada się ciekawie, trzymam kciuki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
grafika paskudna, nic do niczego nie pasuje, ale sam projekt zapowiada się ciekawie, trzymam kciuki

 

 

No cóż są różne gusta.

Grafika jest w stylu produkcji na kompuery Amiga taka typowo rastrowa.

Ale dziękuje,będziemy się starać żeby gra była ciekawa.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Grafika jest w stylu produkcji na kompuery Amiga taka typowo rastrowa.

o bogowie xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

szybka porada:

 

zamiast skupiać się na pojedynczych elementach, graficy powinni skupić się też na całości. to, co teraz jest na screenach, jest niestety po prostu brzydkie. tu maksymalny kontrast, tam zlewanie się barw, tu kontury jak jakieś konary, tuż obok prawie nie ma żadnych, dziwny dobór kolorów, na hudzie walnięte jakieś proste gradienty, liczba żyć prawie zlewa się z nimi, postać w samej grze spłaszczona w porównaniu do tej ikony, która jest w rogu ekranu. do tego view jest tak rozciągnięty, że wszędzie wyłażą piksele.

 

pracujcie nad prezentacją, wiem, że wszędzie gadają, że "tylko grywalność się liczy" i inne pierdoły, ale tak naprawdę dobry wizualny design ma ogromne znaczenie.

 

a że wzorujecie się na amidze, to okej, ale nie zmienia to faktu, że teraz grafika po prostu wymaga pracy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
szybka porada:

 

zamiast skupiać się na pojedynczych elementach, graficy powinni skupić się też na całości. to, co teraz jest na screenach, jest niestety po prostu brzydkie. tu maksymalny kontrast, tam zlewanie się barw, tu kontury jak jakieś konary, tuż obok prawie nie ma żadnych, dziwny dobór kolorów, na hudzie walnięte jakieś proste gradienty, liczba żyć prawie zlewa się z nimi, postać w samej grze spłaszczona w porównaniu do tej ikony, która jest w rogu ekranu. do tego view jest tak rozciągnięty, że wszędzie wyłażą piksele.

 

pracujcie nad prezentacją, wiem, że wszędzie gadają, że "tylko grywalność się liczy" i inne pierdoły, ale tak naprawdę dobry wizualny design ma ogromne znaczenie.

 

a że wzorujecie się na amidze, to okej, ale nie zmienia to faktu, że teraz grafika po prostu wymaga pracy

 

 

Jaklub dzięki za cenne uwagi.Będziemy na bieżąco poprawiać niedociągnięcia,to nasza pierwsza produkcja;) więc jeszcze sporo zmian nastąpi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×