Skocz do zawartości
kriso99

physics-fixture, bind

Rekomendowane odpowiedzi

cześć, bawił sie ktoś z was fizyką w gm:s, chodzi mi konkretnie o fixtures oraz bind.

Chciałbym stworzyć stickmana który będzie upadał zgodnie z prawami fizyki.

Pomóżcie mi, próbowałem, ale nic mi nie wychodzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tutoriale z fizyką są chyba dołączone do GM:S w demo i tutorials...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

z tym że żaden nie pokazuje w jaki sposób połączyć np rece, nogi, głowe z tułowiem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

do tego w Box2D sluza Revolute Joints. Jesli GM:S udostepnia je z kodu, to obsluga jest prosta - tworzysz RJ, podajesz mu jakie obiekty laczyc, w jakich originach cial, jakie limity rotacji wzglednej i ragdoll bangla.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×