Skocz do zawartości
Mateusz Nejman

Problem z execute_file i execute_string

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, ponieważ są nie potrzebne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oj mylisz się... Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak przydatne są w robieniu ZAGNIEŻDŻONYCH WYSKAKUJĄCYCH OKIENEK, nie przez show_message.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie ma i nie będzie alternatywy.

Napisz do czego Ci to jest potrzebne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W tym momencie nie da się, musisz wymyśleć jak to zrobić inaczej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja tam tęsknię za object_event_add, łatwe i przyjemne robienie wczytywania modułów

 

no ale niestety

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Coś za coś, to że kod jest kompilowany eliminuje użycie interpretera GML.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Coś za coś, to że kod jest kompilowany eliminuje użycie interpretera GML.
no właśnie, coś za coś, nad alternatywą trza pracować we własnym zakresie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ja tam tęsknię za object_event_add, łatwe i przyjemne robienie wczytywania modułów

 

Kiedyś tak całą grę zrobiłem przez zewnętrzne moduły, na szczęście póki co używam GM 8.1.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×