Skocz do zawartości
TeeGee

Cinders

Rekomendowane odpowiedzi

CindersLogo.png

 

Przedstawiam Wam najnowszy projekt naszego zespołu - Cinders. Co prawda info o nim już od dość dawna leży na naszej stronce, ale jakoś nie miałem czasu, żeby wrzucić na GMclan. Dla tych co nie wiedzą - niedawno wraz z częścią zespołu zakończyliśmy współpracę w Codeminion i wystartowaliśmy z własnym studiem - MoaCube.

 

Cinders to zasadniczo visual novel - czyli przekopujesz się przez tekst z ładnymi ilustracjami i podejmujesz wybory, które potem prowadzą do jednego z wielu zakończeń. Sama gra jest zmodernizowaną wersją baśni o Kopciuszku - taką, w której Kopciuszek, zamiast latać na bal, może zdecydować się otruć macochę, odzyskać swoją rezydencję i zwiać z przystojnym kapitanem straży :).

 

Duży nacisk kładziemy na klimat i grafikę w stylu złotego wieku ilustracji, rysowaną przez znaną Wam z Phantasmatu Gracjanę Zielińską. Oczywiście wszystko będzie ładnie animowane i naładowane efektami :). Muzykę tradycyjnie komponuje Rob Westwood - jeden kawałek wrzuciłem nawet na

.

 

Gra ma wyjść w lecie i będzie dostępna na Windows i OSX, tak więc jest to mój pierwszy multiplatformowy projekt na GM.

 

Wiem, że visual novel to gatunek zupełnie niszowy i nie dla każdego, ale pomyślałem, że i tak możecie być ciekawi projektu jako takiego :).

 

 

screen_cind_large.jpg

 

 

Screeny:

screen_cind1th.png screen_cind2th.png screen_cind3th.pngscreen_cind4th.pngscreen_cind5th.png

 

Linki:

Strona Cinders

Nasz Facebook

Tapety z gry

Główny temat muzyczny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Grafika bardzo ładna, zresztą wszystkie prace Gracjany Zielińskiej są ładne :) Od czasu do czasu wchodzę na MoaCube i na Codeminion w poszukiwaniu inspiracji :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tylko wersja angielska ma się rozumieć?

 

Będzie jakieś demko/beta przed pełną wersją?

 

Ile będzie kosztować w przybliżeniu?

 

Gdzie zamierzacie to sprzedawać oprócz własnej strony o ile w ogóle?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dużo pytań :).

 

Tak, póki co planujemy tylko wersję angielską. To strasznie dużo tekstu.

 

W przyszłym miesiącu chcemy wypuścić mini demko/preview, ale nie wiem jeszcze czy będzie publiczne. Odezwij się na GG jakby co :).

 

Gierka będzie kosztować w okolicy 20 baksów. Możliwe, że damy oddzielną cenę dla Polaków. Zmieniam właśnie dostawcę usługi e-commerce i jeszcze z nimi o tym nie gadałem.

 

Sprzedaż głównie na własnej stronie, ale też poprzez strony innych twórców visual noveli na zasadzie afiliacji (już mamy to z nimi dogadane). Po artykule na GameZebo zgłosiły się też do nas portale z grami casual (BigFish i podobne), ale nie wiem jeszcze, czy będziemy się tam pakować. Gra raczej nie jest pod ich grupę docelową.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Trochę nowych screenów:

 

lake_day.jpg

Jezioro w dzień...

 

lake_night.jpg

...i w nocy.

 

castle_preview.jpg

Widok na pałac księcia.

 

Lokacje oczywiście w pełni animowane, z reflekasmi na jeziorze, partiklami i wszystkim ;). Podobnie jak w Phantasmacie w sumie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie mamy wyboru, że tak powiem :D. Ale też prawda jest taka, że jak się coś robi na pełny etat, to szybko idzie. Jakiś czas temu zdałem sobie sprawę, że w takim trybie, mając wszystkie arty do ArcMagi, byłbym w stanie je skończyć w kilka miechów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jezioro w dzien - mistrzostwo swiata, jezioro w nocy - za bardzo przypomina jezioro w dzien, tzn te smugi swiatla juz nie pasuja, w koncu noc az tak nie przebija blaskiem, zamiast nich fajna byla by unoszaca sie nad woda mgla :) Ale w sumie to marudze, basniowy klimat - moze byc blyszczaca noc :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

UP@

Nawet refleksy świetlne są na wodzie w nocy podobne do tej w dzień

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi mi o te na wodze tylko na te smugi swiatla ktore leca z nieba. Ale jak mowie w takim basniowym klimacie moze byc :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Refleksy i światło księżyca są specjalnie, bo ma być bajkowo i magicznie, a nie realistycznie. Ale mgła nad wodą w nocy to świetny pomysł - dorzucę :D.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi nie chodzi o to że SĄ bo to dobrze. Chodzi mi o to że i za dnia i w nocy refleksy są idealnie w tym samym miejscu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Bo słońce i księżyc były w tym samym miejscu podczas robienia fotki -_-

Grafika pierwsza klasa.. możesz pokazać w większej rozdziałce? pliss

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzielimy się fifty-fifty kosztami i przychodami i tyle.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytanie - to zależy od tego, czy gra się sprzeda czy nie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego, że to było pytanie retoryczne. Ile zarobicie można tylko przypuszczać na podstawie sprzedaży podobnych gier.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak, zresztą w tej kwestii już zrobiliśmy solidne rozeznanie. Jesteśmy w kontakcie z innymi niezależnymi twórcami visual noveli. Wyłożyli nam jak to wygląda i na co możemy liczyć. Zgodzili się też na sprzedaż Cinders na zasadach afiliacji. Phantasmat to na pewno nie będzie, ale też tego nie oczekujemy. Ogólnie jesteśmy dobrej myśli.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jezioro w dzień to jak dla mnie o wiele za piękne do gry :). Już widzę ten obraz na aukcji u jakiegoś mafioza z ceną wywoławczą 100k $. Grafik robi takie obrazki tylko do gier ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@TeeGee Ja bym się bał wstawiać taki obrazek w takiej rozdziałce bez znaku wodnego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@teegee: nie obrazisz sie (czy cos) jesli graficzke nr.2(staw w nocy) wstawie sobie na tapetke?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że nie :). W ogóle może poproszę Gracjanę, żeby w wolnej chwili przygotowała jakieś tapety z gry.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No, jeszcze logo w rogu i jest już promocja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :). Może nawet sam coś sklecę z tego co już mamy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

dzieki! teraz moj pulpit[klik] wyglada niebiansko. i dalem w rogu logo zeby nie bylo ze od tak se wzialem.

A tak wogole to jeszcze nie napisalem ni slowa o grze. No wiec wlasciwie co tu duzo pisac... Jak widze ze autorem tematu jest teegee, juz mi slinka cienkie na mysl co to bedzie. Jest tak i tym razem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tak, póki co planujemy

tylkowersję angielską. To

strasznie dużo tekstu.

Jak chcesz znaleść więcej klientów w polsce to lepiej o tym pomyśl.
W przyszłym miesiącu

chcemy wypuścić mini

demko/preview, ale nie

wiem jeszcze czy będzie

publiczne.

I co z demem?
Gierka będzie kosztować

w okolicy 20 baksów

Myślę, że jak dla nas to 20 pln.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×