Skocz do zawartości

Dester

Użytkownicy
  • Zawartość

    310
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Dester w Rankingu w dniu 19 Maj 2018

Dester posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Neutralny

O Dester

  • Tytuł
    Forum Veteran
  • Urodziny 01/01/2000

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    127.0.0.1
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

17595 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie znam się na tym zbytnio, ale wydaje mi się, że A* mógłby wypaść gorzej od mojego tylko na mapie, gdzie była by mała ilość niezbyt skomplikowanych przeszkód. Myślę, że wtedy A* sprawdzał by nieportzebnie dużą ilość pól, w przeciwieństwie do mojego, który poleciałby prosto do celu. Ale to tylko spekulacja. "Kursor" z dotykających jego pola nie użytych wcześniej wolnych pól wybiera to najbliższe do celu i przechodzi do niego. Jeśli nie znajdzie wolnych pól to odrzuca pola i cofa się aż będzie miał możliwość ruchu. Żeby rozwiązać ten problem z długością drogi widoczny w moim ostatnim poście dodałem jeszcze to: Jeśli pola o różnicy indeksów (chodzi o kolejność) większej od 1 się stykają, to odrzuci wszystko pomiędzy nimi i je połączy. Przykład. Czerwone pola są odrzucone, zielone to rozwiązanie, fioletowe to kursor. Porównanie rozwiązań (zielone to nowe): Nowe rozwiązanie sprawdziło tyle samo pól, ale ostateczna trasa jest wyraźnie krótsza.
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Programuję pathfinding od zera. Najpierw w Pythonie, potem spróbuję to przełożyć na GML. Tutaj przykładowe rozwiązanie wymyślone przez prototyp:
  3. spaceWaveCombat

    F11
  4. spaceWaveCombat

    1.1 bardziej intuicyjny interface poprawione, zbalansowane fale i zmiany poziomu trudności poprawione bronie więcej efektów, poprawki w grafice zmiany w przeciwnikach i ich zachowaniu link do pobrania zaktualizowany w poście na górze ^
  5. Tytuł: spaceWaveCombat Gatunek: Zręcznościowa Opis: 100 fal przeciwników o zwiększającej się trudności. Automatycznie i losowo zmieniająca się broń. Kolorowy styl retro(?). Download: gmclan.org Rozmiar pliku: 10 KB Autorzy: Programowanie: Dester Fabuła: - Grafika: Dester Muzyka: Waterflame Screeny:
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Richard ma dziwnie zniekształconą połowę twarzy. Jakby mu strasznie spuchła.
  7. pixelbox

    Demo #2, zrobione od nowa, trochę inne. Optymalizacja, nowe elementy, ładniejsze wszystko, ciekawsze interakcje, mniej marnowania czasu na głupoty. Więcej już chyba tego nie będzie. [ download ] kółko, ppm, lpm gdyby się ktoś nie domyślił
  8. pixelbox

    Zrobiłem interface i zapomniałem całkiem o tym, że jest zoom Czy w The Sandbox nie było przypadkiem tak samo? 🤔
  9. pixelbox

    Tytuł: pixelbox Gatunek: sandbox Opis: Prosta symulacja pozwalająca na zabawę z kilkoma typami pikseli, które w różne sposoby oddziałują na siebie nawzajem. Gracz ma do dyspozycji nieograniczoną ilość "pudełek", które może zapisać. W jednym pudełku mieści się 2370 pikseli. Download: mega.nz Rozmiar pliku: 2.5 KB Autorzy: Programowanie: Dester Fabuła: - Grafika: Dester Muzyka: - Screeny:
  10. bird

    update log:
  11. bird

    Tytuł: bird Gatunek: Zręcznościowa Opis: Nieskończone unikanie ścian ptakiem, który może lecieć do góry lub spadać. Im większy wynik, tym większa prędkość gry. Download: mega.nz Rozmiar pliku: 6.5 MB 8.1 MB Autorzy: Programowanie: Dester Fabuła: - Grafika: Dester Muzyka: Waterflame Screeny:
  12. Tytuł: unforgiving space Gatunek: Survival Opis: Celem gry jest przetrwanie nasilających się fal meteorów, unikając kolizji i zbierając surowce na paliwo. Gracz może wyznaczać kurs statku i kontrolować laser górniczy. Download: mega.nz Rozmiar pliku: 5 MB Autorzy: Programowanie: Dester Fabuła: Dester Grafika: Dester Muzyka: Kevin MacLeod Screeny:
  13. GMClan.org

    Na Discordzie jest wiele serwerów o programowaniu, i świetnie sobie radzą. Można tam wstawiać kod z syntax highlighting, zrzuty ekranu, nawet przesyłać pliki. Byłby dobrą alternatywą shoutboxa. Ale
×