Skocz do zawartości

Chell

Użytkownicy
  • Zawartość

    1338
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    32

Ostatnia wygrana Chell w Rankingu w dniu 9 Maj

Chell posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

148 Diament społeczności

3 obserwujących

O Chell

  • Tytuł
    Bezproduktywny hejter
  • Urodziny 02/19/1999

Contact Methods

  • AIM
    Yes
  • MSN
    Yes
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Yes

Previous Fields

  • Team
    Marcin Fortuniak
  • Tlen
    Yes
  • Steam
    4tk
  • GG
    Yes
  • last.fm
    Forteeek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Kostrzyn / Poznań
  • Interests
    oglądanie dobrych filmów, gra na gitarze, wychodzenie z domu na baleciki i ruchanko, przerzucanie naleśników

Ostatnie wizyty

31836 wyświetleń profilu
  1. Glorious: Companions

    ale dupa, dzień przed 10 koniec promocji xD to trzymajcie kciuki za wypłaty
  2. GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja

    a to ja z tym suszeniem mialem na poczatku problem, ale zniknal ujebywania brody nie zaobserwowalem, a z wasem to nawet lepiej, jest na pozniej
  3. GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja

    to ja tez zapuscilem, i okazalo sie ze sama rosnie, tylko ja przycinam co jakis czas zeby wygladac sharp a nie jak menel i tez jest spoko
  4. GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja

  5. czemu nie pracujesz w branży

    to mi już sam gamedev lata, ani nie piszę, ani nawet za dużo nie gram - ostatnio tylko w, niestety, lola, do którego przy okazji piszę właśnie mobilnego asystenta. fajnie się to robi, ale jest tego dużo więcej niż się zapowiadało - musiałem machnac reverse proxy na kompa i kończę pisać skrypcik który ściąga i przetwarza dane statystyczne czempionow, sama apka czeka. zawodowo też nie narzekam, we wtorek ostatnia matura a w środę wracam do firmy na junior backend developera. we wrześniu przeprowadzam się z dziewczyną do Poznania, na Rusa, także będziemy mogli z balkonu machać jednemu gmclanowiczowi. a, no i od października zaocznie informatyka na politechnice poznańskiej
  6. CA2018 - Wyniki!

    o, Wojo jeszcze siedzi na forum, chociaż ktoś odbierze statuetkę @Korodzik, tę wielką tablicę tworzy ten wielki grafik - @Wojzax
  7. rozwiązane, użyłem po prostu view_angle i przerobiłem rysowanie budyneczków żeby były w górę a nie y-i
  8. hej, kombinuję z 2.5D, ale oczywiście wywalam się na samym początku. draw_sprite_ext( s_house, i, camera.x + lengthdir_x( distance_to_point(camera.x, camera.y), point_direction(camera.x, camera.y, x, y) + global.z_rotation ), camera.y + lengthdir_y( distance_to_point(camera.x, camera.y), point_direction(camera.x, camera.y, x, y) + global.z_rotation )-i, 1, 1, global.z_rotation, c_white, 1 ); cały zamysł polega na tym, żeby rysować wszystko wokół kamery - tak, by ta mogła się obracać wedle uznania gracza. obrót działa super, wszystko się stosuje do punktu odniesienia (kamery), ale nie daj boże spróbuję przesunąć kamerę - wtedy, nawet przed jakimikolwiek transformacjami z_rotation, x i y domku szaleje - przy kącie 0* np., gdy chcę przesunąć kamerę po prostu w górę, domki lecą w dół przedziwnym zygzakiem. co robię nie tak? edit: nie krzyczcie za liczenie całej pozycji co iteracje xD docelowo oczywiście przeliczę to gdzie indziej
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    bardzo intrygująco to wygląda, czekam z niecierpliwością
  10. Z racji tego, że Maskowana tekstura i Hybrid Procedural Animation Rigs dostały po tyle samo głosów - dogrywka! Macie czas do 31.01.2019, g. 23:59 na wyłonienie zwycięzcy! Głosujemy poprzez dodawanie odpowiedzi. Głosujcie, argumentujcie!
  11. mogę Cię w takim razie prosić o podejrzenie tych 2 kategorii? nic nie musisz ujawniać, byle tylko było wiadomo czy to nie jakieś trollkonta
  12. hej, wybaczcie obsuwe - żeby nikogo nie rozliczać z głosów, bo to nieladne, będzie dogrywka. założę temat za jakieś 2 godzinki. szczerze powiedziawszy zauważyłem że albo moja urazona duma mi sugeruje rzeczy, albo w Silniku i Użytkowniku roku na małej przestrzeni czasowej padło kilka niespodziewanych i stawiajacych głosowania na głowie głosów, co się zdaje zbiegać z pojawieniem się tamtego dnia kilku dziwnych kont, więc za rok głosowania będą jawne i dla użytkowników z jakimś wkładem w gmclan ad 2019
  13. tu za to dla mnie ciężki wybór między wjazdem na twojego starego a doprowadzaniem do porządku rozwydrzonego bachora, bo pierwsze tak niewinnie głupie i wyrwane z kontekstu, a drugie genialny punch. głos na bachora
  14. faktycznie ciężki wybór, ja się wachałem między psychonautsowym Zewem przestworzy a arcyciekawym Kobiecym pepperoni, i ostatecznie głos na to drugie
  15. głos na procedural look at animation, bo to some next gen shit
×