-
Zawartość
1346 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Ostatnia wygrana szpaq99 w Rankingu w dniu 22 Luty 2019
szpaq99 posiada najczęściej lubianą zawartość!
Reputacja
25 Mała Cegła Społeczności
O szpaq99
-
Tytuł
Master of Posts
- Urodziny 10/10/1995
Previous Fields
-
Team
Dream
-
Steam
666
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker 8
Nie
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Nie
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Uytkownik Godot
Nie
Profile Fields
-
Skąd
Crystal Lake
-
Płeć
Male
-
Ten wybuch z granatu miodzio, tylko brakuje takiej mocy jakiejś w nim, może potrząśnięcie ekranem, albo jeszcze taki błysk po ścianie, żeby na chwilę rozświetlał pomieszczenie. Sam nie wiem, graficznie wygląda to bardzo spójnie. Edit: Pewnie dźwięk też dużo by podbił, dźwięk rzutu, uderzenia w ściane i wybchu
-
Ja chyba ten pył sprzedałem , i chyba tego questa nie wykonam, bo przeszedłem mapki i żadnego pyłu nie widzę nigdzie, a już nawet filmik z rzemiosła oglądałem.
-
Jak działa rzemiosło w tej grze? Bo mam kamień i truciznę, dodaje do rzemiosła, coś powinno wyskoczyć? Gdzieś jest jakiś przycisk i go nie widzę?
-
Teraz już mogę umrzeć spokojnie
-
Całkiem spoko, ten pasek mocy taki trochę tylko niespasowany
-
Spoko ten Pan zombiak się prezentuje
-
Rudy coś ostatnio w modzie
-
Fajny klimat robią te cutscenki :D.
-
Graficznie ogólnie fajnie, opcje ściszenia dźwięku by były całkiem ok, szkoda tylko, że rozgrywka jest taka game makerowa/ sztywna.
-
Grunt, że projekt się nie zestrzał, grafika, wygląda dalej świeżo. Także spoko to wygląda. Edit: Dynamika rozgrywki też robi wrażenie w akcji.
-
Nom, takie autko lekko skaczące po wertepach, i zostawiające za sobą tumany kurzu
-
Takie czasy, wystarczy popatrzeć na crapy ze Steama , popatrz na darmowe produkcje buziola, albo copoconaco w game makerze(nawet sami kodzili, oraz grafikę robili). Meh za dużo energii, poświęciłem na ten komentarz Niestety tej gierki już nie można pobrać:
-
Noc spoko wygląda, niby tylko zimne kolorki, ale robią swoje
-
Najbardziej z tamtych czasów chyba pamiętam Twojego Wieśka
-
Ja tam jestem fanem tego typu rozwiązań, szczególnie jak są pułapki w grach, i zazwyczaj gracz musi zginąć, i zapamiętać, że coś na niego wyskoczy.