Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 06/09/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Ustalmy, że cała kwota jaką zbierze projekt zostanie oddana na rzecz black live matters aby zakończyć zamieszki trwające w ameryce oraz położyć kres wszselkim konfliktom na tle rasowym aby niezależnie od koloru skóry każdy człowiek był równy.
  2. 2 punkty
    W ramach kolejnego updata do gry wleci w końcu prawdziwy System Dialogowy zamiast tej wydmuszki, która była wcześniej. Otworzy nam to sporo możliwości na ciekawe interakcje i questy. No i wciąż lecimy z progressem w kwestii Dungeonów, które jeszcze w tym updacie do gry nie trafią. Tutaj przyjemniaczek z leśnego "dungeona":
  3. 2 punkty
    Możliwe, że ma to związek z aktualizacją GMS 2.2, mnożenie łańcucha znaków przez liczbę nie działa. Jak zrobisz rzutowanie funkcją real(str) powinno zadziałać, albo odwróć kolejność mnożenia: surface_resize( application_surface, window_scale*view_width, window_scale*view_height );
  4. 2 punkty
    Wysyłasz zapytanie do google po nieszyfrowanym protokole `http://` z poziomu strony która jest szyfrowana. To nie problem z certyfikatem, a mieszaniem protokołów - jak odwiedzasz stronę po HTTPS, to przeglądarki odrzucają *każde* zapytanie które zrobisz po HTTP. https://developers.google.com/web/fundamentals/security/prevent-mixed-content/what-is-mixed-content
  5. 2 punkty
    Kolejna odświeżona jednostka Valrenay
  6. 1 punkt
    O ile zgodzę się, że do zapisania liczby czasem ini_write_string jest lepszy (sam tak robię, bo dla liczb całkowitych wtedy nie zapisuje się .00000), to do wczytania musi być ini_read_real (GM sobie świetnie radzi z ich odczytaniem, mimo, że jak zapisuje liczby to dodaje cudzysłów - przy odczycie nie musi go być, to jest pewnie dla zapewnienia kompatybilności).
  7. 1 punkt
    Ja wyraźnie widzę odczytywanie stringa z ini.
  8. 1 punkt
    rolowanie to ważny element gameplayu
  9. 1 punkt
    No chyba, że zmienimy nieco plan i robimy wspólnymi siłami grę planszową? Mam pomysł na szachy 2.
  10. 1 punkt
    Słuchajcie, wpadł mi pomysł do głowy, może zlećmy to jakiemuś software house'owi? Przecież zanim wszyscy nauczymy się metodologii Scrum czy Agile, zanim zaczniemy pisać w jednym standardzie kodu, wyznaczymy scope prac itd. to miną wieki. Serio, szybciej ( i pewnie koniec końców taniej) pójdzie jak zatrudnimy profesjonalny software house. Przynajmniej nie będzie trzeba po godzinach siedzieć i klepać kod. Tym bardziej, że ostatnio pogoda coraz lepsza i mało komu chce się siedzieć przed kompem w wolnym czasie.
  11. 1 punkt
    Tego się nie da tak prosto zrealizować żeby wzajemnie sobie nie przeszkadzać. W 2 osoby by szło ale im więcej osób tym większe prawdopodobieństwo konfliktów. Trzeba by było najpierw dokładnie rozpisać całą funkcjonalność i rozbić ją na jak najmniejsze części i podzielić to na osoby. Drugą sprawą jest to że GM nie ma żadnych standardów dot. kodu (typu PSR w PHPie) - co człowiek to inny styl pisania więc ciężko będzie utrzymać kod na jakimkolwiek poziomie. No i główną osobą zarządzającą powinien być ktoś kto mega ogarnia temat a nie świeżak, który będzie ślepo mergował zmiany do mastera - inaczej będzie jeden wielki pierdolnik a nie projekt. Też kiedyś myślałem nad takim projektem bo na pierwszy rzut oka nie wydawało mi się to mega skomplikowane, jednak zawodowe klepanie w klawiaturę zmienia podejście o 180 stopni
  12. 1 punkt
    I to jest konkret, pewnie po części gra będzie symulatorem wynoszenia telewizora ze sklepu bez płacenia
  13. 1 punkt
    Jo nie wiem czy dobry dział, ale zrobiłem coś takiego: dodajesz se do swojej gry, umieszczasz controller w pokoju w którtym chcesz tego uzyc. ustawiasz wszystko jak chcesz, klikasz export all i wszystko masz skopiowane do clipboarda jako kody. wklejasz gdzieś w evencie draw gui i gitarka. Link do itch.io w opisie, sprzedaje tam to za 5 dolarów ale macie za free ekskluzywnie dla luzi z tego forum(na itch.io też myślałem żeby za free wrzucić bo w sumie głównie dla siebie na przyszłość zrobiłem ale jakiś ziomek tam sprzedaje 9 slice window za 3 dolary a to jest jakieś 1/10 tego mojego rozszerzenia) GuiDrawer.gmez
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Dobra nie marudźcie i tak to jest non profit a własciwie to już nad tym nie pracuje. Grafiki aut z gta 2, ulica to 3 tile z rpg maker. W ogóle zapomniałem, że to wrzuciłem na to forum. Jakiś czas temu udostępniłem projekt do pobrania i edytowania na marketplace. https://marketplace.yoyogames.com/assets/8270/android-car-jacking-game
  16. 1 punkt
    Przezajebiste W końcu będzie się świetnie prezentować na zbliżeniach
  17. 1 punkt
    Pracujemy nad nowymi teksturami dla rasy Valrenay (i później pewnie też dla Scarrów), w grze wylądują najpewniej w następnym updacie. (lewa - nowa wersja, prawa - stara) (lewa - stara wersja, prawa - nowa)
  18. 1 punkt
    ragggggdolll @EDIT: animacje ruchu
×