Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 09/29/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
    Rewelacyjne wyniki Krzywa rośnie w górę jak cholera. Gra już jest polecana w Google Play i naprawdę idzie to nieźle. Oby tak dalej Jeszcze lada chwile wrzucam na iOS bo już testuje na iPhonie7 i działa w 500 FPS Obecnie pracuję nad nową wersją gdzie jest już tutorial, bo sporo osób nie może sobie poradzić na początku gry, no i kanał Discorda się przydał, bo gracze pomagają sobie nawzajem. Naprawdę jest mega dobrze, nie spodziewałem się tego a jest coraz lepiej!
  2. 2 punkty
    Nie mam kiedy robić tej gry, ale korzystając z wolnej chwili dodałem deszcz w formie particli i taki efekt odbijających się kropel w shaderze
  3. 2 punkty
    Nie wiem czy było już w temacie, ale widziałem to na discordzie i jest urocze Gra po 8 godzinach prac:
  4. 2 punkty
    Chodzi tutaj o dodatkowe sprawdzanie każdego piksela, tak zwane "pixel perfect collision". Samo IF sprawdza, czy w odległości od równej prędkości poruszania jest ściana (oWall). Jeśli tak, oczywiście IF wykonuje się. Ale co jeśli prędkość jest większa niż powiedzmy 10px? Wtedy zostanie nam luka, bo IF sprawdził to tylko raz. Kod w WHILE wykonuje się BEZ PRZERWY dopóki warunek jest spełniony. Dlatego łatwo grę można zatrzymać w miejscu, ponieważ WHILE zapętla się i nie pozwala programowi wykonywać się dalej, kiedy źle określimy warunek. Czyli, wykonując swój kod, IF sprawdza, czy napotkano ścianę, jeśli tak, WHILE sprawdza pozycję gracza + jeden pixel! (sign oznacza jeden pixel) i jeśli nie wykryję ściany, przesuwa gracza o ten jeden pixel i tak w nieskończoność, dopóki pozycja gracza + jeden pixel == pozycja ściany. W praktyce wygląda to następująco, gdy prędkość poruszania się gracza to 20px
  5. 1 punkt
    Pracę nad Seid-Chronicles zostały wznowione , grę planuje ukończyć w 2021 roku , pewnie nie które osoby z gmclanowiczow myślały że projekt został anulowany jednak nic z tych rzeczy
  6. 1 punkt
    Google aktualizuje co jakiś czas swoje API, wychodzą też nowe wersje Androida. Ostatni raz jak GMS 1.4 wyszedł, to był pewnie Android 9, więc kod od YYG nie obsługuje już nowszych. Do tego, jeśli jakiekolwiek stare API dostanie aktualizację, eksporter od YYG może nie być kompatybilny, bo nie będzie np. obsługiwał jakieś nowej metody w kodzie wymaganej do rekompilacji. Gra po prostu się nie wyeksportuje do androida. I nie był to skok na kasę, bo 1.x został wydany w 2012 roku i po wyjściu 2.x support trwał prawie dwa lata, oraz była spora zniżka na nowego GMa. Większość marud kupiła GMS 1.4 na Humble Bundle za dolara i narzeka. To normalne, że co kilka lat trzeba płacić za licencję, sporo programów dlatego przeszło na subskrypcje, żeby nie być tak drogimi i nie musieć wspierać w nieskończoność starych wersji, tylko mieć jedną najnowszą.
  7. 1 punkt
    Jedyna szansa teraz to kupić od resselerów kluczy. Czy ktoś kupił klucze jak były na Humble Bundle i teraz trzyma licząc że ktoś kupi i zarobi na tym. Nie ma sensu kupowować od takich osób. Niech ich pieniądze pozostaną tam gdzie są. Przekazane na środki charytatywne
  8. 1 punkt
    Gatunek: Manager / Simulator Platforma: PC Steam Credits: Ancient Forge Studio W The Tenants (Lokatorzy) gracz przejmuje rolę agenta nieruchomości. Na początku gry zajmuje się głównie wykonywaniem zleceń dla innych landlordów, lecz z czasem rozkręca swoje własne imperium mieszkań pod wynajem. Do zadań gracza zaliczy się wyszukiwanie odpowiednich budynków pod inwestycję, remontowanie starych i zniszczonych mieszkań, urządzanie wystroju, przygotowywanie ogłoszeń i w końcu przeprowadzenie tzw. Dnia Otwartego, gdzie może dobrać swoich lokatorów. Na tym jednak rozgrywka się nie kończy, istotną częścią gry jest doglądanie naszych lokatorów, którym przydarzają się najróżniejsze sytuacje, od chęci zmiany tapet w sypialni po pożary i nielegalny wyrób narkotyków w mieszkaniu. Gra jest jeszcze na etapie produkcji, ale w czerwcu ruszamy z Closed Betą, szczegóły na temat tego jak do niej trafić pojawią się w ogłoszeniu u nas na karcie Steam: https://store.steampowered.com/app/1009560/The_Tenants/ (zapraszam do wishlistowania btw). Premiera w tym roku. W piątek byliśmy z grą na streamie TV Gry i trochę porozmawialiśmy na jej temamt z prowadzącymi:
×