Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 02/26/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
  2. 4 punkty
    Elo, Odkopałem na dysku stary projekt, który kiedyś robiliśmy ale nie doczekał się momentu żeby ujrzeć światło dziennie. Uznałem z waxxem, że może lepiej żeby się nie marnowały te assety i wrzucamy je za darmo - do wykorzystania w prototypach, projektach na studia, czy jako podstawa do większej gry. https://waxx.itch.io/shadow-mines-asset-pack - tu można pobrać za friko W zamian zapraszam do dodania na wishlistę naszego aktualnego projektu https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
  3. 3 punkty
    Dawno mnie nie było. Praca w innym klimacie trochę, więc wstawię.
  4. 2 punkty
    Wiecie jak to mówią! "Lepiej późno niż wcale!" Chell wykonał kawał dobrej roboty przy organizowaniu CA2018, ale niestety (o czym powiadomił mnie przez PW) nie ma czasu na dokończenie konkursu, zatem za pozwoleniem Gnyska zająłem się tym sam - co by nagrody nie leżały odłogiem Tak więc mam zaszczyt ogłosić wyniki dziesiątych nagród Community Awards za osiągnięcia w roku 2018. --- W kategorii Gra Roku zwycięzcą jest Ships Unite autorstwa użytkownika @Wojzax - gra wyróżniająca się znakomitą, pikselową grafiką. W kategorii Użytkownik Roku nagrodę drugi raz z rzędu otrzymuje @Czołg Krymski, twórca znany z grafik w charakterystycznym, płaskim stylu oraz z oryginalnych gier o rozpikselowanych chudzielcach. Że zacytuję I am Lorda: "Ty nie potrafisz robić gier ty robisz sztukę" W kategorii Artykuł / Tutorial / Silnik Roku pierwszą nagrodę zdobywa @Nirvan za artykuł Hybrid Procedural Animation Rigs!, prezentujący technikę tworzenia znakomitych, płynnych animacji dla stworzeń rozmaitego kształtu. W kategorii Zapowiedź Roku nieco zaskakującym zwycięzcą jest Seid Chronicles użytkownika @dyzmek. Co by nie mówić o produkcjach Dyzmka, nie można zaprzeczyć, że ich specyficzny styl to nieomalże mem gmclanowy. W kategorii Demo Roku pierwsze miejsce zajmuje pixelbox autorstwa użytkownika @Dester. Prosta zabawa w stylu Powder Toy, która jednak potrafi wciągnąć. W kategorii Screen / Film / GIF Roku pierwszą nagrodę zgarnia @szpaq99 za pracę Karykatura Adasia. Piękne te pikselki - gratulacje! I w końcu kategoria Cytat Roku, w której zwycięża @Wojo za takie oto skomentowanie pomarszczonych mordek Wojzaksa: --- Wszystkim zwycięzcom gratulujemy i życzymy jeszcze większych osiągnięć w 2019 roku! btw. @gnysek, kto zajmuje się tworzeniem tej wielkiej tablicy z wynikami na górze forum CA?
  5. 2 punkty
    Cześć, nie wykonujesz skryptu, tylko porównujesz jego ID. Skrypty wywołujesz jak każdą inną funkcję, czyli w pierwszym if-ie daj: if(scr_arrow_can_hit() == 1) (...) Dodatkowo dodam od siebie, że zamiast używać other w skryptach, to powinieneś przesyłać dane poprzez parametry. Poprawia czytelność kodu oraz pozwala używać tego skryptu w różnych miejscach a nie tylko w Collision Event: ///scr_arrow_can_hit(array, against_id) var arr = argument0; var inst = argument1; var i, al = array_length_1d(arr); for(i=0; i<al; i++) { if(arr[i] == inst) return 0; } return 1; Potem używasz tego skryptu w ten sposób: if(scr_arrow_can_hit(other.array_objectID, id) == 1) (...)
  6. 2 punkty
  7. 2 punkty
    Miałem zamiar zacząć nowy projekt, aczkolwiek po tych słowach chyba zostanę jeszcze na chwile Ogólnie zgłaśnianie i ściszanie muzyki to jedna z mechanik robienia Serii, gdy nie masz żadnej muzyka gra cicho, a gdy wyświetla się napis SERIA: n! to muzyka gra głośniej. Ale miałem z tym problemy pomiędzy przejściami poziomów, także mógł być to jakiś bug. Proszę mnie zastrzelić. Ogólnie sam łapałem się na tym, że używam strzałek w menu i to nie działało, ale nie naprawiłem tego, dlaczego? Tak wiem, ale tylko te stworki pierwszego stopnia. Nie ogarnąłem tego do końca, ale dałem zabezpieczenie w postaci if outside of room then instance_destroy(); Well, jest on zrobiony, tylko w sumie ukryty ._. Trzeba przejść w sekcje Wybór Poziomu i wybrać Arena Za wszystkie grzechy żałuje, obiecuję poprawę!
  8. 2 punkty
    ej całkiem fajna gra i ma potencjał jeżeli wciąż nad nią pracujesz, to daj więcej efektów, animacji i znacznie powiększ pociski - walka stanie się bardziej satysfakcjonująca i będzie smyrać układ nagrody. myślę też, że portal powinien pojawiać się po zabiciu ostatniego wroga, a nie zniknięciu jego zwłok trafiłem też na bug (chyba), na jednym z poziomów poziom głośności muzyki zwiększał się i malał po trafianiu we wrogów (głośno i cicho na zmianę)
  9. 2 punkty
    @Temporal nie do końca niestety mogę je zedytowąć bo ziomuś co je robił zapisał w psd połączony napis z tym kompasem z tyłu :< @nowy_user Dzięki wielkie, bardzo miło jest czytać takie słowa Tymczasem powstała nowa postać do rasy Valrenay - Inżynierka: I jak zawsze zapraszam do dodania gry na Steamową wishlistę, namówienia kolegów do zrobienia tego samego https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
  10. 2 punkty
    Gra prezentuje się bardzo dobrze, to będzie obowiązkowa pozycja dla fanów heroes-ów. Szkoda, że takich gier nie da się zrobić w GMie . Przeczytałem na indiedb , że pracujecie nad swoimi produkcjami w wolnym czasie,... tym większe słowa uznania za wytrwałość. Trzymam kciuki abyście osiągneli sukces, sprzedali wiele egzemplarzy i abyście mogli zająć się robieniem gier już na pełen etat, a nie tylko hobbistycznie. Kto wie, może uda wam się powtórzyć sukces MoaCube, czego wam serdecznie życzę.
  11. 2 punkty
    Zgadzam się, że możnaby jeszcze z tą mechaniczą ręką pokombinować. In the meantime mamy nowe logo do gry:
  12. 2 punkty
    Teraz taki trochę virgin walk, ale coraz lepiej
  13. 1 punkt
    o, Wojo jeszcze siedzi na forum, chociaż ktoś odbierze statuetkę @Korodzik, tę wielką tablicę tworzy ten wielki grafik - @Wojzax
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Tytuł: 1bit_arena Gatunek: top-down Opis: Wejdź na 1bit arenę i wykręć jak najlepszy wynik, a następnie pochwal się nim on-line! Znajdziesz tu cztery rodzaje przeciwników i sześć rodzai broni, które urozmaicą starcia na arenie. Oprócz zwykłej bitki, czeka na Ciebie Trzy epizodowa kampania dla jednego gracza! Cóż, miało to wyjść o wiele lepiej, myślę, że Podziemia Księżyca są milsze do ogarnia, ale tragedii chyba nie ma Download: Wersja 1.1 Rozmiar pliku: 12Mb Autorzy: Programowanie: SimianVirus7 Fabuła: SimianVirus7 Grafika: SimianVirus7 Muzyka: Juhani Junkala, TFLM Screeny:
  16. 1 punkt
    Ostatnia jednostka do Valrenay powstaje, tier 5 czyli marksman (może nazwę jeszcze mu zmienimy)
  17. 1 punkt
    Dużo geometrii, która ostatecznie i tak nie wpływa na kształt bryły.
  18. 1 punkt
    ale jak skończysz tutorial to odblokowujesz normalny tryb
  19. 1 punkt
    Gra się miło, jednak : ,brak możliwości sterowania strzałkami w menu to zbrodnia, ,wrogowie wychodzą poza białą barierkę. Ogólnie jak wyżej gra ma potencjał, jednakże aktualnie jest to jedynie co ukończony samouczek. Wydaje Mnie się, że robienie tabeli highscore nie ma sensu, dopóki nie zrobisz jakiegoś trybu survival. Mógłbyś się wysilić, dorobić jakiś bosów, jakieś podstawowe levele.
  20. 1 punkt
    Nagrałem to z dwa miesiące temu ale jakoś tak wyszło ze dopiero dzisiaj wrzuciłem ;D Moje podejście do nagrywania odgłosów potworów: https://www.youtube.com/watch?v=JPva4lf-PcU (Wut?? Nie idzie osadzać filmów w tuby :D) @Wojzax nie wiem czy tak robisz, ale ja kiedyś robiąc animowanie celowania popełniałem błąd że robiłem tak żeby lufa idealnie mierzyła w punkt docelowy non stop ;D nienaturalne to jest, musi być trochę luzu w tym gdzie celuje lufa żeby dobrze w grze wyglądało, w battlefronta pograłem i zobaczyłem jak bardzo to może odbiegać
  21. 1 punkt
  22. 1 punkt
×