Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Wklejałem to na discorda już wcześniej, ale i na forum się pochwalę. Mój "klon" gry Super Crate Box (jest na steam za darmo, fajna gierka). Nic niezwykłego, ale miło zostawić po sobie chociaż taką pamiątkę na tym świecie Założenie gry jest takie, że gramy tym chłopkiem z pistoletem i zabijamy duszki, które spadają z góry do dołu. Z czasem rozgrywka nabiera takiego tempa, że nie da się w to grać (właściwie po kilku sekundach). Wysłałem tę grę mojej dziewczynie żeby mogła sobie zagrać, ale dosłownie nie da się u niej w to grać bo się nawet nie chce uruchomić... Ta gra to póki co rozdział półotwarty bo może kiedyś wrócę do tego projektu EDIT: Klon wolfensteina 3D jest już tylko minimalnie uchylony. Nie chcę do tego wracać bo w tej formie python ma za dużo ograniczeń na tego typu projekt...
-
Wojo zareagował(a) na aktualizację statusu: crash is back
-
Świetnie wygląda @Murrri W czym ten model stworzyłeś?
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
- Wcześniejsza
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Taki tam marine av0001-ezgif.com-webp-to-mp4-converter.mp4
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
taki mały filmik 0001-0190.mp4
-
Murrri zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
o coś wzór juz nie aktualny
-
Tytuł: Blocks 3D Gatunek: Arkanoid/brakeout/arcade Opis: jestes paletka zbijasz bloczki Autorzy: ja i chat gpt śilnik: Godot Screeny: brak jest filmi block2.mp4
-
Dołączył do społeczności: grzechu924
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Farmer Fran
-
Dołączył do społeczności: madhappy
-
Jak obecnie dodać multiplayer do gry w GMS2?
gnysek odpowiedział(a) na AskGamer temat w Pytania początkujących
W sensie budowania buforu - tak. Ale 39dll było jeszcze prostsze -
Jak obecnie dodać multiplayer do gry w GMS2?
pablo1517 odpowiedział(a) na AskGamer temat w Pytania początkujących
Ah, 39dll. Piękne czasy, mimo tego, że biblioteka miała leaki :D. Nie zaglądałem do GM'a baaaaardzo dawno ale zdaje się, że ogólna zasada działania tego co teraz jest wbudowane w GM jest całkiem podobne do 39dll. W sensie, to jak sie to kodzi. -
P4V ale to dlatego ze obecnie moje projekty to same projekty komercyjne 😕
-
Uzjel zareagował(a) na aktualizację statusu: crash is back
-
MEGA fajną stronkę macie, powodzenia!
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Szukamy grafika
-
Dołączył do społeczności: Naza
-
Cześć, Poszukujemy Illustratora / Artysty do zespołu Nyx Studios! Jesli jesteś kreatywną osobą i chciałbyś dołączyć do młodego, ambitnego zespołu to zapraszamy do współpracy Szczegóły podane pod linkiem https://workplays.it/offer/nyx-studios-illustrator-artist Dołącz do nas i twórz gry razem z nami!
-
Dołączył do społeczności: Uzi92
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Orbital Patrol
-
Klasyczny tekst w stylu Woja Założenia były takie, że moja "reprodukcja: ma przypominać trochę to co widać poniżej
-
-
Tytuł: Orbital Patrol - Demo Gatunek: top-down space arcade Opis: Gra zręcznościowa z widokiem top-down: sterujemy statkiem transportowym w małym układzie planetarnym. W demie jest kilka zadań do wykonania, podstawową sprawą jest zmaganie się z działaniem grawitacji, trzeba rozważnie manewrować bo paliwo szybko ubywa! Download: demo opublikowanie na GX.games: https://gx.games/pl/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/ Autorzy: programowanie, grafika, muzyka i sfx: Przemysław Kępa Silnik gry: GameMaker Screeny:
-
Robię klona pierwszego poziomu z Wolfenstein 3D w pygame z użyciem raycastingu Póki co to bardzo okrojona zawartość w porównaniu do tego co zaserwowało id Software, ale nawet nie przymierzam się do pokonania Wolfensteina 3D bo wiem, że już na starcie jestem przegrany w tym starciu
-
Klub nostalgii? Niebo zmarzło, kamrat zmartwychwstał.
-
Bartek (Kamrat) zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Prace idą po woli do przodu, kolejna wersja, dodane sporo rzeczy. Statek ma już pełne sterowanie z silnikami manewrowymi w każdym kierunku. Jest otwierana ładownia, żeby coś złapać musi być otwarta. W ładowni są dwa sloty na ładunek, można je przełączać i spacją wystrzeliwać zawartość - miny, satelitę, z czasem dojdą inne rzeczy. Satelitę można złapać do ładowni i potem polecieć i umieścić na orbicie innej planety czy gwiazdy. Dodane są już ikony systemów, radar i status to na razie szablony. Póki co systemy odpalane są z klawiatury ale dodam możliwość włączania ikon systemów również myszą. W planach sporo rzeczy jeszcze do zrobienia, zobaczę co uda się zrobić i jak je zrealizować. Demo na GX do testowania: https://gx.games/pl/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/tracks/590c8654-ca98-497d-90a9-7ee6f3e8a0ae/
-
Można by powiedzieć, że dwa totalnie różne style graficzne, ogromna różnica między nowym a starym. Chociaż nie wiem, czy starsza wersja nie była dla mnie bardziej czytelna - ale to wszystko jeszcze zależy od tego, jak w grze będą oznaczane (czy może podświetlane?) miejsca które możemy odwiedzić, bo to od tego zależeć będzie finalna czytelność.
-
Hideman zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
trochę się tu spam robi moimi wiadomościami sorka za to zajęło mi cały dzień by to narysować czyli jakieś hmm 14 godzin plus-minus, jest to prototyp mapy świata gry którą mecze tak od 2014 XD tak dla porównania poprzednia wersja mapy tylko z lotu ptaka i troszkę się różnią
-
0001-0120-ezgif.com-crop-video.mp4 takie tam low poly
-
Poprawiłem link powyżej do nowszej wersji i na GX bo linki do Dropboxa straszą wirusami. Doszło trochę poprawek: statek startuje teraz na orbicie Planety 2, trzeba złapać paliwo i dotrzeć do Planety 3, wejść na orbitę i uważając na asteroidy wylądować na stacji gdzie uzupełnimy zapas min. Asteroid jest teraz więcej więc można popróbować je powysadzać uwalniając odpowiednio miny z ładowni. Ogólnie w zamyśle miałem taki plan by zrobić kilka poziomów do przejścia. W każdym byłoby coś innego do zrobienia z odpowiednio coraz większym poziomem trudności.
-
Demko projektu o którym już tu wspominałem: Orbital Patrol - kto ma chęć spróbować lądowania na stacji? https://gx.games/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/tracks/590c8654-ca98-497d-90a9-7ee6f3e8a0ae/ Taka zabawa z grawitacją, można sobie polatać, spróbować wylądować na stacji - statek musi mieć podobny kierunek i prędkość jak stacja (jest mały margines), wtedy jak będzie nad lądowiskiem to stacja zapali się na zielono, klawisz L uruchamia procedurę lądowania. Po wylądowaniu L uruchamia procedurę startu. Stacja uzupełnia paliwo i miny. Operując odpowiednio prędkością i kierunkiem lotu można wchodzić na orbity, system ma 3 planety, jedną z księżycem oraz gwiazdę, wlatując w koronę gwiazdy można zatankować byle nie wyrżnąć w gwiazdę bo będzie koniec :D. Generalnie trzeba uważać na paliwo i prędkość, oszczędnie operować silnikiem głównym, rozrzucone jest trochę zbiorników z paliwem do zebrania na orbitach, dałem też na próbę na orbicie Planety 3 dwie asteroidy - można je spróbować zniszczyć uwalniając z ładowni miny. Nie dawałem ograniczenia prędkości - do póki jest paliwo można rozpędzać statek ale jak się nie zostawi tyle samo paliwa na hamowanie albo wypali wszystko to wiadomo co będzie...
-
Kwadraty powinny być przy powiększaniu, przy zmniejszaniu i używaniu jakiejkolwiek interpolacji powinno być spoko. Jak za bardzo zniekształca to możesz też spróbować zmniejszać po kilka razy, żeby lepiej wyliczało pośredni kolor - np. za każdym razem max o 50%.
-
Ostatnie aktualizacje statusu
-
Byłeś tu tylko 4 dni... Ale to wystarczyło. Kiedy raz wchodzisz na GMClan, GMClan będzie w tobie już zawsze.· 2 odpowiedzi