Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. Murrri

    Galeria Grafik

    taki mały filmik 0001-0190.mp4
  4. Murrri

    Blocks 3D

    o coś wzór juz nie aktualny
  5. Murrri

    Blocks 3D

    Tytuł: Blocks 3D Gatunek: Arkanoid/brakeout/arcade Opis: jestes paletka zbijasz bloczki Autorzy: ja i chat gpt śilnik: Godot Screeny: brak jest filmi block2.mp4
  6. Wcześniejsza
  7. W sensie budowania buforu - tak. Ale 39dll było jeszcze prostsze
  8. Ah, 39dll. Piękne czasy, mimo tego, że biblioteka miała leaki :D. Nie zaglądałem do GM'a baaaaardzo dawno ale zdaje się, że ogólna zasada działania tego co teraz jest wbudowane w GM jest całkiem podobne do 39dll. W sensie, to jak sie to kodzi.
  9. P4V ale to dlatego ze obecnie moje projekty to same projekty komercyjne 😕
  10. Chell

    Szukamy grafika

    MEGA fajną stronkę macie, powodzenia!
  11. Uzi92

    Szukamy grafika

    Cześć, Poszukujemy Illustratora / Artysty do zespołu Nyx Studios! Jesli jesteś kreatywną osobą i chciałbyś dołączyć do młodego, ambitnego zespołu to zapraszamy do współpracy Szczegóły podane pod linkiem https://workplays.it/offer/nyx-studios-illustrator-artist Dołącz do nas i twórz gry razem z nami!
  12. Klasyczny tekst w stylu Woja Założenia były takie, że moja "reprodukcja: ma przypominać trochę to co widać poniżej
  13. coś mi to przypomina, ale za nic nie mogę stwierdzić co
  14. Tytuł: Orbital Patrol - Demo Gatunek: top-down space arcade Opis: Gra zręcznościowa z widokiem top-down: sterujemy statkiem transportowym w małym układzie planetarnym. W demie jest kilka zadań do wykonania, podstawową sprawą jest zmaganie się z działaniem grawitacji, trzeba rozważnie manewrować bo paliwo szybko ubywa! Download: demo opublikowanie na GX.games: https://gx.games/pl/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/ Autorzy: programowanie, grafika, muzyka i sfx: Przemysław Kępa Silnik gry: GameMaker Screeny:
  15. Robię klona pierwszego poziomu z Wolfenstein 3D w pygame z użyciem raycastingu Póki co to bardzo okrojona zawartość w porównaniu do tego co zaserwowało id Software, ale nawet nie przymierzam się do pokonania Wolfensteina 3D bo wiem, że już na starcie jestem przegrany w tym starciu
  16. Klub nostalgii? Niebo zmarzło, kamrat zmartwychwstał.
  17. Prace idą po woli do przodu, kolejna wersja, dodane sporo rzeczy. Statek ma już pełne sterowanie z silnikami manewrowymi w każdym kierunku. Jest otwierana ładownia, żeby coś złapać musi być otwarta. W ładowni są dwa sloty na ładunek, można je przełączać i spacją wystrzeliwać zawartość - miny, satelitę, z czasem dojdą inne rzeczy. Satelitę można złapać do ładowni i potem polecieć i umieścić na orbicie innej planety czy gwiazdy. Dodane są już ikony systemów, radar i status to na razie szablony. Póki co systemy odpalane są z klawiatury ale dodam możliwość włączania ikon systemów również myszą. W planach sporo rzeczy jeszcze do zrobienia, zobaczę co uda się zrobić i jak je zrealizować. Demo na GX do testowania: https://gx.games/pl/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/tracks/590c8654-ca98-497d-90a9-7ee6f3e8a0ae/
  18. gnysek

    Galeria Grafik

    Można by powiedzieć, że dwa totalnie różne style graficzne, ogromna różnica między nowym a starym. Chociaż nie wiem, czy starsza wersja nie była dla mnie bardziej czytelna - ale to wszystko jeszcze zależy od tego, jak w grze będą oznaczane (czy może podświetlane?) miejsca które możemy odwiedzić, bo to od tego zależeć będzie finalna czytelność.
  19. Murrri

    Galeria Grafik

    trochę się tu spam robi moimi wiadomościami sorka za to zajęło mi cały dzień by to narysować czyli jakieś hmm 14 godzin plus-minus, jest to prototyp mapy świata gry którą mecze tak od 2014 XD tak dla porównania poprzednia wersja mapy tylko z lotu ptaka i troszkę się różnią
  20. Murrri

    Galeria Grafik

    0001-0120-ezgif.com-crop-video.mp4 takie tam low poly
  21. Poprawiłem link powyżej do nowszej wersji i na GX bo linki do Dropboxa straszą wirusami. Doszło trochę poprawek: statek startuje teraz na orbicie Planety 2, trzeba złapać paliwo i dotrzeć do Planety 3, wejść na orbitę i uważając na asteroidy wylądować na stacji gdzie uzupełnimy zapas min. Asteroid jest teraz więcej więc można popróbować je powysadzać uwalniając odpowiednio miny z ładowni. Ogólnie w zamyśle miałem taki plan by zrobić kilka poziomów do przejścia. W każdym byłoby coś innego do zrobienia z odpowiednio coraz większym poziomem trudności.
  22. Demko projektu o którym już tu wspominałem: Orbital Patrol - kto ma chęć spróbować lądowania na stacji? https://gx.games/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/tracks/590c8654-ca98-497d-90a9-7ee6f3e8a0ae/ Taka zabawa z grawitacją, można sobie polatać, spróbować wylądować na stacji - statek musi mieć podobny kierunek i prędkość jak stacja (jest mały margines), wtedy jak będzie nad lądowiskiem to stacja zapali się na zielono, klawisz L uruchamia procedurę lądowania. Po wylądowaniu L uruchamia procedurę startu. Stacja uzupełnia paliwo i miny. Operując odpowiednio prędkością i kierunkiem lotu można wchodzić na orbity, system ma 3 planety, jedną z księżycem oraz gwiazdę, wlatując w koronę gwiazdy można zatankować byle nie wyrżnąć w gwiazdę bo będzie koniec :D. Generalnie trzeba uważać na paliwo i prędkość, oszczędnie operować silnikiem głównym, rozrzucone jest trochę zbiorników z paliwem do zebrania na orbitach, dałem też na próbę na orbicie Planety 3 dwie asteroidy - można je spróbować zniszczyć uwalniając z ładowni miny. Nie dawałem ograniczenia prędkości - do póki jest paliwo można rozpędzać statek ale jak się nie zostawi tyle samo paliwa na hamowanie albo wypali wszystko to wiadomo co będzie...
  23. gnysek

    Resize

    Kwadraty powinny być przy powiększaniu, przy zmniejszaniu i używaniu jakiejkolwiek interpolacji powinno być spoko. Jak za bardzo zniekształca to możesz też spróbować zmniejszać po kilka razy, żeby lepiej wyliczało pośredni kolor - np. za każdym razem max o 50%.
  24. kapcior7

    Resize

    Kurde a jakiś może ai program który rysuje w mniejszej rozdzielczości z duzego formatu ?
  25. Adriann

    Resize

    Kurcze, miałem nadzieję na photoshopa, tam chyba jest najsensowniej Tylko wiesz że taka różnica w skali zawsze skończy się kwadratami?
  26. kapcior7

    Resize

    W gimpie probowalem i jakieś różne programy do skalowania patrzelem teraz nie pamiętam nazw ale ciągle kwadraty wychodzą
  27. Adriann

    Resize

    W jakim programie to skalujesz?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...