-
Tematy
-
- 19 odpowiedzi
- 1750 wyświetleń
-
- 0

Potrzebuję pilnie wykonawcy prostego shadera
Pytanie zadane przez
niebieskiBrylant
-
Przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.
Witam. Zapewne to forum nie jest od tego, ale nie wiem, gdzie mam się z tym drobnym zleceniem udać. Chodzi o prosty shader, który muszę zaimplementować w mojej grze napisanej w GM:S 1. Jego jedynym zadaniem byłoby rozmywanie wszystkich "pikseli" w grze od konkretnej jasności. Przykładowo jeśli mamy piksel z jakiegoś sprite'a o wartości 50,120,255, taki piksel podlegałby rozmazaniu. Jeśli miałby na przykład 22,50,10, nie podlegałby rozmazaniu (coś jak blur, ale od pewnej jasności wzwyż). Działać to musi w stylu typowego bloom'a, a rozmazanie musi być Gaussowskie, nie tylko krzyżowe, jak już miałem "przyjemność" sprawdzić na sklepie yoyogames. Jako iż jest to zlecenie, będę zobowiązany zapłacić odpowiednią, acz mam nadzieję rozsądną cenę za wykonanie shadera chyba, że ktoś wytłumaczy mi prosto, jak to zrobić, za co też się odwdzięczę w zależności jak zrozumiale to ujmie. Dodam jeszcze, iż najbardziej zależy mi na najprostszej obsłudze shadera (typu "w CREATE EVENT dodaj linijkę SHADER_ON(); i tyle"). Proszę o przesyłanie propozycji wykonania tego zlecenia na prywatną wiadomość, bądź tu. Prosiłbym również o wycenę wykonania. Pozdrawiam serdecznie wszystkich i mam nadzieję, że znajdę tu wsparcie, gdyż trochę goni mnie deadline, a sam nigdy nie zajmowałem się shaderami.
Udostępnij tego posta
Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach