Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  
Temporal333

Projekt: Ksiądz Mięnczysław

Rekomendowane odpowiedzi

Temporal333    0

Tytuł: Projekt: Ksiądz Mięnczysław

 

Gatunek:platformowo-logiczna

 

Opis:Hejka, tworzę sobie taką gierę i dla motywacji postanowiłem założyć tutaj temat :)

 

Projekt "Ksiądz Mięnczysław" to gra o ... robotach ^^ . Gra platformowo-logiczna, w pełni 2d inspirowana takimi grami jak Abe Odessey czy Braid (w mniejszym stopniu :P). W grze sterujemy bezbronnym robotem, który może hackować komputery i przejmować kontrolę nad wrogimi robotami. W grze nie możemy pruć naprzód do kolejnej planszy, ale musimy "chwilkę" pogłówkować co i w jakiej kolejności wykonać przy przedostać się do wyjścia.

 

PS Filmiki były nagrywane pod pewne community, dlatego zignorujcie niektóry dziwne komentarze i pozstałe filmy na kanale :) Nie widziałem sensu by nagrywać to samo, tylko w poważniejszym tonie więc tutaj wykorzystałem tatme materiały. Grafika to placeholdery i finalnie będą prerendery 3d.

 

Video:

 

 

 

 

 

Autorzy:

Programowanie: Temporal333

Fabuła: Temporal333

Grafika: Temporal333

Muzyka: Jescze nie wiadomo

Screeny: Screen 1

Screen 2

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
I am vader    17

Czuje inspiracje z Abe Oddysee/Exodus

 

Edit: Góglnąłem nazwę i widzę, że fano był twoim "marketingowcem" i go "zwolniłeś". What?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
I am Lord    2

to samo pomyślałem jak zobaczyłem przejmowanie potworków :D

Edit: Aha wspomniał o tym w opisie, no tak ja jak zwykle niczego nie czytam :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

Fajny pomysł, ale gdyby było dużo rozwiązań na jeden poziom to jeszcze lepiej. Tak sugeruje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Temporal333    0

Dzięki za komentarze. Gra jak najbardziej bazuje na Abe Oddesey, wspominam o tym w opisie jak i na 1 filmiku. Gra jest we wczesnej fazie i w planach jest trochę większa ilość robotów do przejęcia oraz kilka rodzajów pułapek. Cały dokument projektowy jest rozpisany i tego się trzymam, więc jeśli nie wystąpią jakieś problemy to gra powinna być bardziej rozbudowana, ale bez chorych ambicji, bo jak wiadomo każdy może wymyślić nie wiadomo co, a później jest problem z realizacja takich planów :P.

 

Co do Fana, to w sumie długa historia :P Tak naprawdę jestem jedynym twórcą, a reszta ekipy wypisana na forum Nuke Boards to ściema i lekki trolling. Nikt nie brał tego projektu na poważnie, aż nie pokazałem prawidzwych materiałów z gry ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Abe exoddus... Miło wspominam tą grę pomimo, że plansze w którym trzeba było rozbrajać miny potrafiły doprowadzić do padaczki ze wścieklizną. :) To tak na boku..

 

Koncept gry jest dobry, zobaczymy co będzie w demie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Temporal333    0
Abe exoddus... Miło wspominam tą grę pomimo, że plansze w którym trzeba było rozbrajać miny potrafiły doprowadzić do padaczki ze wścieklizną. :) To tak na boku..

 

Koncept gry jest dobry, zobaczymy co będzie w demie.

 

Za gówniarza to kuzyn zawsze rozbrajał mi te miny, bo ja nie miałem cierpliwości :D

 

 

@PatrykPlayingPOLSKA, co do spirtów, to są tylko placholdery, bym wizualnie ogarniał co się dzieje na ekranie, grafike na poważnie zacznę dopiero tworzyć jak kod gry będzie skończony.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

A i co do tych pułapek których nie idzie wyczaić gdzie są. Może niech na początku będzie komputerek, który pokazuje mapę i gdzie są te miny, a gracz po prostu musimy zapamiętać. Albo cokolwiek, bo jednak takie pułapki ni z gruchy ni z pietruchy to żadna zabawa. Chyba, że coś ominąłem w filmiku i jest już jakiś sposób wykrywania tych pułapek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Temporal333    0
A i co do tych pułapek których nie idzie wyczaić gdzie są. Może niech na początku będzie komputerek, który pokazuje mapę i gdzie są te miny, a gracz po prostu musimy zapamiętać. Albo cokolwiek, bo jednak takie pułapki ni z gruchy ni z pietruchy to żadna zabawa. Chyba, że coś ominąłem w filmiku i jest już jakiś sposób wykrywania tych pułapek.

 

No właśnie cały czas myślę jak to rozwiązać, już parę osób się na to skarżyło, że to będzie upierdliwe itd. Mam pare pomysłów, będę musiał potestować i wprowadzić ten najlepszy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
No właśnie cały czas myślę jak to rozwiązać, już parę osób się na to skarżyło, że to będzie upierdliwe itd. Mam pare pomysłów, będę musiał potestować i wprowadzić ten najlepszy.

Ale ogólnie pomysł Sutikku dał naprawdę fajny pomysł,bardzo by się przydał,wtedy była by to też taka gierka wymagająca pamięci.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Temporal333    0
Karachan Ci sponsoruje te gre czy cos?

 

Nie rozumiem :P Chodzi o styl moich postów czy co? Poprostu chcialem sobie zrobic przerwe od kodzenia i pokazac cos z grafiki zanim bede finalnie podmienial placeholdery na cos "lepszego".

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Temporal333    0
W zasadzie to jest wymodelowane jak na figurkę do postawienia sobie gdzieś na biurku.

 

Często to szłysze w kontekscie moich wszystkich prac graficznych. Od taka inwidualna stylistyka, jakos nie lubie "płaskiego" shadingu i robienia czegos w 3d by wygladalo na 2d.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Adriann    0

Wszystko fajnie pięknie ale szczerze mówiąc na chwilę obecną zupełnie nie widzę jak to wszystko się ze sobą połączy, narazie widzę masę chaotycznie porozrzucanych elementów, ale ładnych elementów;d

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×