M@ILOSZ Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Jak mozna oznaczyc bloki zeby po zniszczeniu wszystkich przechodzilo sie do nastepnego poziomu? Wymysliłem takie cos kazdy blok w create bloku zmienna ilosc dodaje sie o 1 a w destroy odejmuje, no i gdy juz ilosc = 0 to przechodzi sie do nastepnego poziomu. Ale gdzie mozna dac utworzenie tej zmiennej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 przy starcie rooma :P prościej, można zliczyć ilość obiektów poprzez instance_count np: GML if ( instance_number(obj_blok) = 0 ) room_goto_next() =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 GML if (!instance_exists(objBlock)) room_goto_next(); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 GML if (instance_number(obj_Block) = 0) room_goto_next(); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 GML if (!instance_exists(objBlock)) room_goto_next(); ? Ale jak mam 10 roznych rodzai bloków to jak wpisze w step if (!instance_exists(objBlock1)) {if (!instance_exists(objBlock2)) {if (!instance_exists(objBlock3)) {if (!instance_exists(objBlock4)) {if (!instance_exists(objBlock5)) ... {room_goto_next()}}} To mi zamuli całą gre. Nie da sie tego jakoś inaczej zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 możesz przypisać nazwy tych obiektów do tablic i pętlą for sprawdzać czy istnieją :P poza tym powinieneś użyć 'and' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Albo nałóż parent na bloki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi