LolikZabijaka Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Jak Zrobić Zeby pO zblizeniu sie do danego obiektu odtwarzało dany dźwięk ?? P.S Moge Wiedzieć za co ten Warn ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Borek Ostrzeżony Dzisiaj, 22:34 Dodano do poziomu ostrzeżenia Za duża sygnatura Borek Ostrzeżony 28.12.2007 - 3:33 Dodano do poziomu ostrzeżenia Źle nazwany temat Dark Maximal Ostrzeżony 27.12.2007 - 17:44 Dodano do poziomu ostrzeżenia Lekceważenie netykiety i zasad poprawnej pisowni. Dark Maximal Ostrzeżony 27.12.2007 - 17:43 Dodano do poziomu ostrzeżenia Trzy posty pod rząd. Borek Ostrzeżony 17.12.2007 - 13:20 Dodano do poziomu ostrzeżenia Brak linku do gry oraz wrzucanie do postów wielkich zdjęć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1995 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 W step jednego z obiektów: GML if distance_to_object( nazwa drugiego obiektu)<odległość w pikselach { sound_play( nazwa dźwięku ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 ale mi chodzi o to ze jak sie zblize dzwiek sie robi glosny jak sie odsune to cichnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 sound_3d_set_sound_position(snd,x,y,z) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 wyskakuje mi unkown variable z sorry że odświerzam ale potrzebuję tera tego efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 użyj globala, bądź w create objectu ustaw variable odpowiedni -.- Zalecany globcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 odpowiedni czyli jaki sorry ale pierwszy raz bawie sie w 3d sound Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Albo może w Stepie GML glosnosc=jakis_tam_wspolczynnik/distance_to_object(objekt); sound_volume(sound,glosnosc); No i jeśli glosnosc jest mała to nie odtwarzaj :) (jak mała i jaki współczynnik ustawisz to już twoja robota :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 o co biega z tym współczynnikiem ?? o co biega z tym współczynnikiem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 np. 10? Wiesz co to jest głośniość? No to zapisujesz ją do zmiennej 'głośność' i dzielisz to przez odległość do obiektu.... A czy kod działa to nie wiem, tylko odpowiadam na pytanie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się