LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Siema Mam Pytanie Czy Na GM nie zarejestrowanym Można Zrobić Gre 3D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Tak. Nie będę się rozpisywał z odpowiedzią. Jeżeli cię to interesuje odsyłam do Help-a (F1). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 o ja pier.. :D:D:D super ale ten jak to zrobić prosze powiedzcie mi :D:D:D a;bo jakiś przykład prosty gry 3D Prosze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 http://gamesguy.bravehost.com/tutorials.html Ale mi sie wydaje ze chyba raczej nie mozna :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ups, bardzo przepraszam. Nie doczytałem twojego posta. To znaczy można tworzyć 3D za pomocą 2D. To sama matematyka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 mi się też tak wydaje, że się nie da w niezarejestrowanym, bo nie ma funkcji d3d_* a DLLi też nie użyjesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 To znaczy można tworzyć 3D za pomocą 2D. Tez chyba nie , bo jak Gnysek napisal nie ma potrzebnej funkcji , Ale zawsze mozna robic "pseudo" gry 3d , np zrobic jakis model 3d w programie jakims i wyrenderowac , albo w jakims rzucie izometrycznym robic gre , ale prawdziwego 3d chyba raczej nie zrobi :P edit: kubx , no nie maja , ale ze niby jak rysowac 3d w 2d bo nie bardzo rozumiem Cie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 A czy funkcje do rysowania 2D mają przedrostek d3d_ ? Nie sądzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Żal Wszystko Na Pro Edition JUz Sie Napaliłem Ze Zrobie Gre 3D A Tu D... a do tego marzipana jak sie daje rysunki z jakiego programu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Żal Wszystko Na Pro Edition JUz Sie Napaliłem Ze Zrobie Gre 3D A Tu D... a do tego marzipana jak sie daje rysunki z jakiego programu ? Irrlicht jest darmowy, język C (nie wiem które to C bo nie rozróżniam) też, zatem w czym problem ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Irrlicht jest darmowy, język C (nie wiem które to C bo nie rozróżniam) też, zatem w czym problem ? :P Pozatym w GM raczej dobrej gry 3d rozbudowanej nie zrobisz , takie mam odczucie bo potem sie odczuwa w fpsach i wogole Do marzipana sie wczytuje nie wiem jakie rozszeczenia , ale chyba 3ds , obj itp , mozesz np w blenderze wymodelowac , potem do marzipana i potem do gma edit: danielBGRJ , a moze ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielBGRJ Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Oczywiście, że możesz zrobić 3D tylko musisz sie trochę pobawić. W trybie 2D można (oczywiście jak sie wie jak ) tworzyć wektory oraz polygony. Nie wiem jak z teksturowaniem, ale o filtrowaniu tekstur możesz zapomnieć :P Widziałem gdzieś przykład kostki 3D stworzoną w The Games Factory. A jak sie da w TGF to w GM da sie na 100%! - Driger ---> Pseudo 3D gry to w ogóle co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Miałem na myśli to co napisał danielBGRJ. Możliwości GMa są na tyle wystarczające, aby napisać grę używając funkcji do 2D, funkcji matematycznych i jeszcze jakiśtam ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Poszukaj w google terminu "raycasting". EDIT: Niach ^^ Tyle samo postów ile wynosi moje ID :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muximan Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 W Gm'ie niezarejstrowanym nieda sie zrobic gry 3D! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Gadasz farmazony, dla chcącego nic trudnego ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 W GM niezarejestrowanym da sie zrobic gry 3d, filtrowanie tekstur tez (za pomoca surfaces), sam to robilem zanim sie za xenona zabralem, ale od razu mowie ze efekty (np. to filtrowanie) sa prockozerne, nawet bardziej niz gmowy d3d, wiec i tak nie polecam tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 dobre mam juz pro edition Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi