Skocz do zawartości

Blow Everything Up Net 2007


SeaSoft

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ooo! to ja też :D

Będę pr0 i zagram :D

 

PS: Przed chwilą wbiłem na jakiś serwer CTF, zebrałem bazookę po czym jak chciałem strzelić, kicknęło mnie z serwa pod pretekstem" Serwer został wyłączony" (przetłumaczone na polski) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już skończyłem granie na dziś. Ale nie wszystkim się lina spodobała :].

 

Jak komuś ten ficzer się nie podoba, można zahostować serwer bez niego.

 

Edit: no dobra - skończyłem o 18:06, bo chciałem wejść na chwilę i sprawdzić, jak w CTF grają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech, przyjemnie bo nie trafil na nikogo 1vs1, kto to byl...Mistyk czy Maxpayn, co tak obrywal z bazooki w magazynie?

 

5/5 za caloksztalt, grafa moze byc ale mnie troszke razi :), lina mi sie nie podoba, ale moze to przez brak wprawy, bazooka rzadzi :twisted:

 

@down- "Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma" - jak powiedzial Punisher lapiac uzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz już wiem, że płynność normalnej rozgrywki (ok. 6 graczy) to nie tyle kwestia optymalizacji, co karty graficznej. BEU Net, by ładnie wyglądać, używa w dużych ilościach tekstur z przezroczystością. Pewien Niemiec mi powiedział, że ma komputer z P133 i BEU Net 2007 chodzi poprawnie, ale ma na tym sprzęcie bardzo dobrą kartę. Oczywiście nie licząc uruchomienia singla z 31 botami, bo, po pierwsze, gra wówczas zwolni, co jest naturalne - wielkość map nie jest dostosowana do tak dużej ilości graczy, stąd ciągłe generowanie tysięcy obiektów (pocisków, wybuchów, krwi, łusek) i zwolnienie. Myślałem nad ograniczeniem multi i singla do 12 graczy/botów max, bo to chyba jest górna granica grywalności (potem jest tylko chaos). To oczywiście tylko moje odczucia jako twórcy, więc nie wiem, co Wy o tym sądzicie. Być może jednak niektóre obiekty fizyczne wymagają optymalizacji w jakimś zakresie.

 

BTW: Znów odkryłem masę bugów w replayach. Jak będę miał czas (może to będzie po sesji), to wydam kolejną wersję i jakieś nowe mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie używałem, przez was wszystkich ponad 5 godzin się męczę :unsure: .. a zastanawiałem się co to jest :D .

 

P. S. Twórca pewnej mapki do tej gry, na solo ze mną, męczył mnie snajperką, przez adrenalinę i pk'owanie mnie miał jej nieskończoność.. czyli gra była bez sensu, po prostu przegrałem :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twórca pewnej mapki do tej gry, na solo ze mną, męczył mnie snajperką, przez adrenalinę i pk'owanie mnie miał jej nieskończoność.. czyli gra była bez sensu, po prostu przegrałem :P .

 

W takich sytuacjach wystarczy gościa namierzyć i się chować szybko za przeszkody. Wystarczy potrenować skille.

 

Jeżeli po uzyskaniu odpowiedniego skilla nadal uzyskuje się przewagę jakąś bronią - powiedzcie, to postaram się ją lepiej wyważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...