Drwal Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Tak jak w temacie co zrobic by po przejściu za "próg roomu" znaleźdź się w drugim??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Sprawdzać pozycję X i Y i w zależności od nich użyć odpowiedniej akcji przejścia do innego rooma :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Oooo Yoda!!! (knights.sztab.com) Proszę o dokładniejsze instrukcje jestem początkujący ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 GML if(x<0) // Kiedy wyszliśmy z lewej { room_goto(nazwaromu); } if(x>room_width) // A tu z prawej { room_goto(nazwaromu); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Tak jak w temacie co zrobic by po przejściu za "próg roomu" znaleźdź się w drugim??? w drugim progu czy roomie ? jak "progu" to GML //////////////////////////////////////////////////////////////// // script name: outside_wrap // creator: Mark Overmars // date: May 26, 2001 // // description: When an instance moves outside the room, this script // wraps it to the other side of the room. // // arguments: None // // remarks: Place in the Outside event of the object. //////////////////////////////////////////////////////////////// { if (x < 0 && hspeed < 0) x = room_width + sprite_xoffset; if (x > room_width && hspeed > 0) x = -sprite_width + sprite_xoffset; if (y < 0 && vspeed < 0) y = room_height + sprite_yoffset; if (y > room_height && vspeed > 0) y = -sprite_height + sprite_yoffset; } Masz w przykładzie Packmana :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Nie! Przejście np. przechodzisz za krawędź planszy i jesteś w roomie 2 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Event Intersect Boundary lub outside room. Wsadzasz room_goto_next() lub coś podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Doszedłem już do tego! Temat zamykam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi