Skocz do zawartości

Internetówka


Rekomendowane odpowiedzi

Hehehe dzięki.. i mówie z góry że moich postów sporo tu dojdzie bo mam dużo pytań :D

 

 

_________________________________________________________________________

Dobrze wiedzieć. A jeśli chodzi o te klocki Multiplayer z waszej strony to mam z nimi problem :(. Niby działa wszystko cacy ale jak daje w jakims obiekcie przeslij pozycje obiektu a w pliku serwera odbierz to w klijencie działa normalnie kulka idzie w różne strony a w okienku serwera przeskakuje i przemieszcza się tylko na ukos :/ I niewiem co tu źle zrobiłem . Niech mi ktos pomoże :crying: Bo Noob ze mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra udało mi się bezbłędnie dwa kąpy w sieci połączyć. A aby nowego tematu dla jednego pytania nie zakładać to pisze tutaj:

-Jak zrobić aby postać była na środku ekranu a on wędrował za nią.. np. tak jak w Tibi.

-i <może nobiarskie pytanie> jak zrobić aby obiekt zatrzymywał się na drugim. Ustawiłem grawitacje zrobiłem chopka i plansze ale on przelatuje przez wszystkie obiekty. Wiem że trzeba ustawić kolizje ale jakiego w niej klocka umieścić ??

 

Błagam o odpowiedz. :D :crying:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.1) W oknie room przechodzisz do zakładki "views" i tam w polu "Object following" z listy wybierasz ludzika i poniżej wpisujesz odległość między ludzikiem od krawędzi bocznej i górnej. O ile pamiętam to chyba tak, ale pewien nie jestem ;)

ad.2) To nie znasz podstaw a chcesz taką gre robić? O_o Dajesz akcje Collision with, ustawiasz kolizje na przeszkodę (np. ludzik2), i dodajesz klocek ruchu, gdzie ustawione jest speed 0 i kierunek żaden *czyli kwadrat ten w środku*

 

Dawno w GM'ie nie siedziałem ale chyba dobrze powiedziałem (inni potwierdzą) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje kodem. Daj w step :

if keyboard_check(vk_space)
{var id_pocisku;
id_pocisku=instance_create(x,y,pocisk)
id_pocisku.direction=direction;
id_pocisku.speed=predkosc;}

Obiaśniam już co tam mamy:

 

pocisk - nazwa obiektu pocisku który ma być stworzony

predkosc - prędkość z jaką ma sie poruszać obiekt

 

Zmodyfikuj to jak chcesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie chce zrobić aby gracz mógł założyć serwer na własnym Ip wpisując je po prostu. Ale nie wiem zbytnio jak to zrobić. Tego bajeru potrzebuje konkretnie do klocków MGMultiplayer ponieważ ich używam. Please Help :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tera mnie sporo kąbinowania i prób czeka... thx za pomoc :D

______________________________________________________________________

No spoko pyta o IP ale jaki kod mam wstawić aby raz się pytało o Ip :boxed: Bo wywala bez przerwy wpisz IP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ah. Tymon zrobił taki głupi błąd :P. Mianowicie: funkcja get_string() ma dwa paremetry - Tekst i przykładowa odpowiedź, czyli np.

get_string('Podaj ip:','168.101.10.87');

@Down: No, a co miałem tego nie napisać? Przecież ten biedny użytkownik forum by wpadł w błąd :P . A z twojego postu wychodzi na to, że jestem w SupraMataszTeam xD .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...