Skocz do zawartości

Plecak&Inventory


Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm...To ja może najpierw trochę się poreklamuję ;3 Otóż:

W moim przykładzie znajdziecie prosty, oparty na zwykłych tablicach plecak + inventory :kicking:

Ponadto w przykładzie zaprezentowałem sposób używania tylko jednego obiektu 'item' i definiowania jego właściwości zmiennymi;

System wyświetlania, dodawania statystyk jest w 90% automatyczny - nie musimy się przejmować żądnymi wartościami - definiujemy je tylko przy tworzeniu itema ;)

Dodałem również wyświetlanie informacji o itemie ;3

 

ŚCIĄGAJCIE WIĘC!!!! - ŚCIĄGNIJ TO!!! :cold2:

 

No to teraz możecie mnie pognoić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmmm...To ja może najpierw trochę się poreklamuję ;3 Otóż:

W moim przykładzie znajdziecie prosty, oparty na zwykłych tablicach plecak + inventory :kicking:

Ponadto w przykładzie zaprezentowałem sposób używania tylko jednego obiektu 'item' i definiowania jego właściwości zmiennymi;

System wyświetlania, dodawania statystyk jest w 90% automatyczny - nie musimy się przejmować żądnymi wartościami - definiujemy je tylko przy tworzeniu itema ;)

Dodałem również wyświetlanie informacji o itemie ;3

 

ŚCIĄGAJCIE WIĘC!!!! - https://gmclan.org/up2576_11_eq_inv___by_yoda.html :cold2:

 

No to teraz możecie mnie pognoić :D

Bugów nie widzę. Na początku myślałem, że equip nie działa, ale zorientowałem się, że trzeba staty startowe odpowiednie ustawić, żeby móc zakładać. Naprawdę fajny 5/5 się należy. Ja nie użyję, bo robie znacznie inny equip.

EDIT:

Aaa. to na klawiszach się staty podbija. Hehe, a ja w kodzie zmieniałem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiedziałbym - albo maja błędy, albo mają tylko sam zwykły plecak, albo są na obiektach i w ogóle niewydajne ;3 A mój jako tako działa - i jest dość rozbudowany ;Y

Lepiej niż jako tako. :) Tylko ciekawi mnie jedna rzecz :huh: dlaczego przedmioty zawsze wracają na dokładnie to miejsce, z którego zostały wzięte? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może tylko ja jestem dziś tak przymulony, ale dobrze :D

 

Mam pytanie do twórcy. Wiesz może jak zrobić aby to wszystko ładnie poruszało się wraz z ekranem. Ale żeby nie było, nie chodzi mi o to żeby panele poruszały się za ekranem, nie. :] Po prostu Itemy za nic się nie ruszają za ekranem (tak jak te krateczki w inventorze i bacpacku ^^), próbowałem kilku sposobów ale zazwyczaj wyglądało to tak...albo sobie to odpuśćmy bo zapewne "Catch te Clown" lepiej wyglądał. :lol:

 

 

Tak więc czekam na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku przerobkach (tj. 48 miejsc w plecaku i 9 w inventory, oba objekty polaczane ze soba itd.), musze powiedziec ze system sprawuje sie znakomicie :) Jest tylko maly problem, a mianowicie to, co mowi Neit. Spoko, tlo sie porusza. A co z przedmiotami w srodku? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nobody: no to ruszcie trochę mózgownicą...

 

GML
if ( inEq == 1 )

{

x = obj_Backpack.x + ( posInBp*32 );

y = obj_Backpack.y + obj_Backpack.posY;

}

 

gdzie posInBp równa się pozycji (ogólnej) w Ekwipunku, a posY pozycji y ( czyli rzędowi w eq ) :G

 

Teraz wystarczy tylko obj_Backapack - przypisać jakąś pozycję względem view_x/yview ;)

 

BTW: czemu view_...view w naszym kolorowaczu (? :D ) składni ma kolor granatowy? ;> nie powinien być jasnoniebieski? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...