Pieter Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Pamiętacie moje tłumaczenie 39dll dla delphi? No to zrobiłem to samo dla C++, a że się za bardzo nie znam to nie dokończyłem przykładu odbierania... ale może to kiedyś ktoś zrobi :) ważne że udowodniłem tym że jest możliwość wywołania biblioteki bez potrzeby jej przepisywania. Niestety zwykłe zmienne w C++ mnie pokonały. https://gmclan.org/up44_3_39dllcpp.html @Down: who cares? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 No widzisz na windowsa. Mój temat odnosił się na multiplatformowość ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 nom to przekomplilować trzeba dlla ze źródła na wersję linuksową języka C (nie wiem w którym C jest źródło, bo nie sprawdzałem)? I po prostu dodać go do projektu - serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Nie za bardzo cię rozumiem :P... Nie musisz przekompilowywać dlla żeby użyć go z moim przykładem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Nie za bardzo cię rozumiem :P... Nie musisz przekompilowywać dlla żeby użyć go z moim przykładem ;] nom w sumie racja :P ale to przez to że mój komp jest linuxoodporny i nie mam okazji sprawdzić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 lol :P przecież napisałem to w dev-c++ pod windowsa ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 lol :P przecież napisałem to w dev-c++ pod windowsa ;> teraz to ja już nie rozumiem, to mówimy o tym jak pod linuxem sie posługiwać czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Nie :P mówimy jak pod windowsem się posługiwać xD od linuxa to masz to: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=9396 ale zawsze można skompilować na windowsie i uruchamiać pod wine na linuxie :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 no czyli jednak miałem rację :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Tak miałeś... nie istnieje możliwość wywołania dll'a pod linuxem :) chyba że pod emulatorem wine. edit: Ale to i tak dobry przykład dla osób które chciały by napisać swój serwer do gry w C++ pod windowsa ewentualnie wine :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Czy ja wiem. W source 39.dll są normalne funkcje tylko że są dodatkowo eksportowane do dll'a, ale gdy usunełem eksport to podczas kompilacji wywala błędy :< . A że mastah od c++ nie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 ale zawsze można skompilować na windowsie i uruchamiać pod wine na linuxie :F Tia, próbowałeś? Bo akurat na Wine to mało co chodzi i powodzenia w odpalaniu. Prędzej się przekompiluje na Linuksa, tym bardziej, że Dev-C++ używa Windowsowej wersji kompilatora GCC (czyli MinGW), który został napisany pod Uniksy, w tym też Linuksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 But realy, who cares? ważne że jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swety Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Ahoj , Chtel bych se zeptat.. "Jestli už nekdo zkousel delat server v C++ a Delphi .... Je to rychlejší" ? Co byste mi poradily ? XD ...... Hey jsem Czech :D In English : Hi , I would ask a question "If you make trided server in language C++ and Delphi" .... It is faster ? We would advice ? xD I am Czech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 In English : Hi , I would ask a question "If you make trided server in language C++ and Delphi" .... It is faster ? We would advice ? xD I am Czech Yes,it is faster. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Ahoj , Chtel bych se zeptat.. "Jestli už nekdo zkousel delat server v C++ a Delphi .... Je to rychlejší" ? Co byste mi poradily ? XD ...... Hey jsem Czech :D In English : Hi , I would ask a question "If you make trided server in language C++ and Delphi" .... It is faster ? We would advice ? xD I am Czech It's not using a Direct Draw, not using Video Card, so it takes more less RAM and don't need a good processor, because it's using only functions that you need. And the file size is smaller. It can be for example a console application, so it very light. But it's not easy to write a server application in C++ or Delphi for beginner - but I think you can do that, and you aren't beginner :D Good luck. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swety Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Hej já rozumím polski Já rozumnim po polsku jestem czech ... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Hej já rozumím polski Já rozumnim po polsku jestem czech ... :D W takim razie po polsku: Skoro nie używasz Direct Draw i nie wykorzystujesz do tego grafiki, nie potrzeba mocnej karty graficznej. Nie potrzeba też mocnego procesora i można napisać aplikację wielowątkowo - czego Game Maker nie potrafi. Rozmiar pliku jest mniejszy, nie ma niepotrzebnych funkcji, piszesz tylko to co Ci potrzebne, program działa szybciej nie wiesza się i wystarczy, że będzie aplikacją konsolową (chyba). Jedyna przeszkoda to to czy umiesz pisać w C++ czy Delphi programy czy nie. A największą różnicę poczujesz w stabilności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swety Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 W takim razie po polsku: Skoro nie używasz Direct Draw i nie wykorzystujesz do tego grafiki, nie potrzeba mocnej karty graficznej. Nie potrzeba też mocnego procesora i można napisać aplikację wielowątkowo - czego Game Maker nie potrafi. Rozmiar pliku jest mniejszy, nie ma niepotrzebnych funkcji, piszesz tylko to co Ci potrzebne, program działa szybciej nie wiesza się i wystarczy, że będzie aplikacją konsolową (chyba). Jedyna przeszkoda to to czy umiesz pisać w C++ czy Delphi programy czy nie. A największą różnicę poczujesz w stabilności. Já dumać ze wytworzyć server in Delphi xD a potem C++ ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Já dumać ze wytworzyć server in Delphi xD a potem C++ ;) Jak już zrobisz w Delphi, to nie wiem czy w C++ będzie potrzeba - chyba, że wersja dla Linuxa. Taki serwer w Delphi będzie wystarczająco dobry :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swety Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 :) :) :) Ok ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 A nasuwa mi sie male pytanie. Jezeli w serwerze Game Makera mam porozstawiane objekty 'spawnery' tworzace potworki, ktore wysylaja informacje o swoim istnieniu do klienta - Jak to napisac w C++ lub Delphi? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Tak samo jak w gml'u? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Eee... Tylko ze nie ma tam rzeczy takich jak objekty itp., wiec jest troche trudniej, dlatego pytam sie czy jakims w miare latwym sposobem sie da takie cos zrobic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Jak to nie ma? U mnie jest. :P Tylko trzeba sobie napisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 To mi napisz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Tylko ze nie ma tam rzeczy takich jak objekty O_O Jak to nie ma obiektów? :> No i wiadomo że C++ na przykład jest trudniejszy - no ale ni ma tak łatwo panocku, oj ni ma! Może w najbliższym czasie walnę jakiś przykład prostej gierki w C++ na SDLu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 TObiekt = class x,y,direction:integer; visible:boolean; procedure Step; end; procedure TObiekt.Step; begin //step end; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 @up: Delphi - bleeee :P Lepiej w C++ pisać ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 @up: C++ - bleee :P Lepiej w delphi pisać ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się